Hop til indhold
Sweetmand

KÆMPE RØV

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Det er  røven  som  vejer  55 kg  :-)

Du burde skamme dig ad helvede til!! Medvirke til at svine en glædespige til på den måde....Fy for satan!! Hvor dybt kan man synke. :angry:

Tråden er anmeldt da den ikke hører nogen steder hjemme!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Btw... Fuck jeg er ved at være trængende. Håber at Mette Frederiksen forbarmer sig over os og siger at pige-besøg er helt ok efter påske... Meeen, mon dog det sådan lige sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 minut siden:

Du burde skamme dig ad helvede til!! Medvirke til at svine en glædespige til på den måde....Fy for satan!! Hvor dybt kan man synke. :angry:

Tråden er anmeldt da den ikke hører nogen steder hjemme!

Så så så... Er sikker på det er skrevet med et glimt i øjet. Og ja, det pågældende GP kan da bare bruge sine egne billeder der stemmer overens med det hun beskriver. Så var der ikke nogen der skrev noget negativt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 minutter siden:

Så så så... Er sikker på det er skrevet med et glimt i øjet. Og ja, det pågældende GP kan da bare bruge sine egne billeder der stemmer overens med det hun beskriver. Så var der ikke nogen der skrev noget negativt.

Uanset hvad ånd det er skrevet i så hører det ingen steder hjemme. Det er hverken en anmeldelse eller efterlysning. Jeg kan se at flere dumme danske GP'er morer sig gevaldigt....så jeg tror ikke der er så meget glimt i øjet dér!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 12 minutter siden:

Uanset hvad ånd det er skrevet i så hører det ingen steder hjemme. Det er hverken en anmeldelse eller efterlysning. Jeg kan se at flere dumme danske GP'er morer sig gevaldigt....så jeg tror ikke der er så meget glimt i øjet dér!

Dette er under falsk markedsføring. Så nej hverken en anmeldelse eller efterlysning. Det er dig der er helt af sporet her.

Redigeret af Jacobwm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 23 minutter siden:

Uanset hvad ånd det er skrevet i så hører det ingen steder hjemme. Det er hverken en anmeldelse eller efterlysning. Jeg kan se at flere dumme danske GP'er morer sig gevaldigt....så jeg tror ikke der er så meget glimt i øjet dér!

Du kan ikke sige at flere dumme danske GP'er morer sig gevaldigt over en anden pige når det ikke engang er pigen på billedet.. Hvem er det lige vi morer os over.? Dem der morer sig tænker jeg morer sig fordi det så tydeligt er løgn ud fra det stjålede billed at pigen vejer 55 kg.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Big3lover skrev, for 32 minutter siden:

Du burde skamme dig ad helvede til!! Medvirke til at svine en glædespige til på den måde....Fy for satan!! Hvor dybt kan man synke. :angry:

Tråden er anmeldt da den ikke hører nogen steder hjemme!

Og  det  er  i orden  at  bruge  falske  billeder, alder  og  vægt. 

Dit opslag  er  nu  heller  ikke  særlig  relevant  for  tråden.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Sweetmand skrev, for 5 minutter siden:

Ja du er skrap er du.......men vi er nogle der ikke behøver yderligere dokumentation for at se annoncen er FAKE.

og hun kan ikke være i Danmark i øjeblikket ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...