Hop til indhold
Tenderness62

Dit største kink og den følelse det giver dig

Recommended Posts

Har I andre nogle specifikke ting, situationer, scener, hvor I tænder så voldsomt, så blodet strømmer ubarmhjertigt til de intime zoner, temperaturen stiger i hele kroppen og I næsten ikke kan få vejret i et øjebliks ukontrolleret liderlighed?

Lad os lave en tråd, hvor vi udleverer disse Kinks og hvordan de virker på os. Måske kan det give os alle inspiration til tiden efter Corona.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lad mig selv lægge ud - startende med lidt baggrunds historie.

Jeg har en del år på bagen, hvor jeg blandt har leget en del i det sorte univers. Jeg er som udgangspunkt en dominerende person, jeg har et job, hvor det er naturligt, ja næsten et krav, at jeg er bestemmende og dominerende. Sådan er jeg således også ganske naturligt i hverdagen. Dette har jeg taget med ind i mit sexuelle univers, hvor jeg også naturligt bestemmer og dominerer,  - og nyder den rolle. Der er også et image aspekt, som er vigtigt for mig - jeg vil , som de fleste mænd, gerne have, at min omgangskreds og mine sex-partnere har et billede af mig som en dominerende alfa-han.

Jeg har dog længe vidst, at jeg har en stærk switch-side, en lyst til at prøve den anden side, hvor jeg ikke bestemmer, men må overlade styringen til en partner. Dette har jeg aldrig haft modet til udleve den side i mit “private sexliv”, hvor mit behov for at fastholde mit image som den “dominerende  verdensmand” har stået i vejen.

Derfor har jeg i den seneste tid nogle få gange gået GP vejen, hvor jeg kan udleve den side, uden at skulle bringe det ind i mit privatliv. Dette har givet mig både rigtig gode og halvgode oplevelser - indtil Corona reducerede det til “ingen oplevelser” forhåbentlig for en kort tid.

Det har også været en udviklings- og erkendelsesrejse, primært i de evaluerings-perioder der har været imellem mine besøg, hvor jeg har erkendt og mærket nogle meget specifikke Kinks gør noget ekstra ved mig i form af både fysisk og psykisk ekstrem ophidselse. Derfor blev jeg inspireret til at starte tråden, hvor vi måske kan beskrive disse Kinks og deres påvirkninger på os.

Jeg har igennem min, trods alt indtil nu, korte rejse erkendt, at jeg ikke kan lade mig dominere traditionelt. Jeg kan ikke underkaste mig mentalt og fysisk, som slave eller sub, det giver ingen mening for mig, at jeg skal acceptere at et andet menneske uden videre skal dominere mig og at jeg blot skal lystre hendes ord.

Løsningen for mig har værer bondage. Og det skal være en effektiv bondage, hvor jeg er fikseret og derved frarøvet den fysiske mulighed for at “stå imod”. Derved skal jeg kun underkaste mig - eller nærmere - overgive kontrollen til min GP partner, imens hun binder mig. Desværre har det for flere været svært at forstå, at bondagen ikke skal være en fake-bondage, men den skal virkelig fiksere mig og gøre mig totalt hjælpeløs.

Her kommer jeg endelig til mit kink og den følelse det giver mig:
Det øjeblik, - meget specielle øjeblik - hvor jeg mærker rebene strammer til og har fikseret mig totalt, så jeg ikke kan røre mig - ikke forsvare mig - virker ekstremt liderligt på mig. Varmen strømmer ud i hver del af min krop, det snurrer og dunker så stærkt i min pik, så jeg er meget tæt på at få orgasme uden berøring, mit åndedræt bliver ukontrolleret kraftigt, og jeg stønner højlydt og ukontrolleret. Det er en voldsom og ukontrolleret liderlighed, som sætter mig ind i en trance, som holder sig under hele forløbet, imens jeg stadig fortsat bliver bundet, således at jeg bliver mere og mere hjælpeløs, og lang tid bagefter.

En del af forløbet efterfølgende er, at der sker en masse pirrende ting imens jeg ligger hjælpeløs bundet. Tanken om det er selvfølgelig meget meget ophidseende, men uanset at jeg ser frem til det øvrige forløb, så er det stadig denne øjeblikkelige følelse af bondagens virkning - følelsen af øjeblikket, hvor rebene gør mig helt hjælpeløs og definitivt fratager mig muligheden for at bestemme noget overhovedet - der virker så sindssygt stærkt på mig. I et enkelt tilfælde forlod hun mig umiddelbart efter at have bundet mig, og lod mig bare ligge alene og hjælpeløs - og selvom jeg blot lå alene og ventede, så blev liderligheden ved med at rulle rundt i min krop, blodet dunkede, jeg kunne ikke kontrollere min stønnen, i meget lang tid. Det var helt vildt.

Der er masser af andre kicks i forløbet bagefter, dem vil jeg måske komme tilbage til senere. Men nu blev denne beskrivelse vist lang nok. I andre er velkomne til at gøre det kortere :)

/Tenderness62

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidder under køkkenøens granitplade, med ryggen mod metalrøret der bære plade, lædermanchetterne om mine håndled, er hægtet sammen bag røret, og hætten jeg har fået over hovedet er ligeså fastgjort til røret, eneste luksus er gummipuden under mine baller, min bevægelse frihed er meget begrænset.

Mine øjne er blindet, mine næsebor er fyldt med duften af læder fra masken, det er kun hørelsen, læber og tungen der ikke er dækket af masken.

Kan høre husets to Dominaer gøre sig klar til, at gå i kælderen for, at modtage en slave, kan fornemme at de sætter sig på de to barstole der står ved bordet, de er lidt spændte på slaven der kommer, ingen af dem mener, at de kender ham, så bliver enig om, at gå lidt forsigtig til værks.

Lige inden de rejser sig, bliver der presset en støvlesnude ind mellem mine lår, ind under pikken, som bliver løftet lidt op og det lyder ”se slavepikken savler på mine støvler” straks bliver støvlesnuden presset mod mine læber ”slik den ren, kan da ikke modtage en ny slave med dit savl på mine støvler” slikker det bedste jeg kan komme til, og da det er godt mærker jeg støvlesnuden køre ned over min krop for, at slutte med at presse min pik mod gulvet med støvlens sål.

Høre svagt, at de tager imod slaven, som udsættes for et længer forhør, inden han sendes ind for, at klæde sig af. Herefter forsvinder de ind i SM rummet og døren lukkes, høre svagt pisken og ind imellem nogle høje skrig. Spekulere på om slaven hænger på korset, eller ligger på spankingbukken, mens de to Dominaer skiftes til, at bruge pisken. Høre den ene domina på trappen og fornemmer hun går rundt for, at finde et eller andet og så høre jeg hende på trappen igen og er igen alene med de lyde der trænger igennem til mine øre og mine tanker.

Så er der en på trappen igen og kort efter mærker jeg et par hænder der tager om mit ansigt ”nu skal slaven gøre gavn” lyder det mens jeg bliver løsnet, da jeg er kommet på højkant, bliver der trukket i mit halsbånd med et ”kom” følger efter Dominaen ned af trappen, så snart vi er inde i SM rummet, bliver jeg skubbet over, så jeg stå med ryggen mod korset mine arme bliver løftet op og gjort fast til korset. Kan høre, at de arbejder med den anden slave, han skal ligge på en bestemt måde på briksen.

Så kan jeg høre slaven der giver sig lidt, og så kneppelyde, slaven bliver kneppet af Dominaens strap-on er jeg slet ikke i triviel om, inden jeg når, at tænke mere bliver jeg presset ind mod korset af en læderklædt Domina, som presser sit knæ op mellem mine lår, mens hun kælen hvisker i mit øre, at nu er det min tur til, at vise mit vær.

Bliver ført over til briksen og ført på plads at et bestemt tag i nakken, får slavens pik i munden og besked på, at slikke ham til, han kommer. Tager godt fast i briksen og kan mærke, at slavens pik vokser mellem mine læber, alt imens jeg kan mærke stødene fra straponen i slavens røv. Da det går allerbedst, mærker jeg et par fingere der smøre min anus og prøvende glider op, hele min krop sitre af spænding, min koncentration skifer mellem mit blowjob og det der sker bag mig, mærker en strap-on mod anus, et par hænder der tager om mine hofter, min anus der giver efter, forsøger at fokusere på slavens pik, mens der breder sig en skøn fornemmelse i min krop. Kan høre på slaven, at der ikke er langt igen, lader mine læber glide op og ned, af slavens pik og med et kommer han, med en stor ladning, mens min egen krop ryster efter et par analorgasmer.

Får ordre til, at tage slavens gummi af, og sætte det omvendt på den ene Dominas strap-on, hvorefter slaven får ordre til, at slikke den ren.

Bliver igen ført op på min plads under granitbordpladen, bliver på vejen tilbudt et glas vand.

Og her venter jeg så på hvad der vider skal ske ……………………..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for indlægget @Pite

Min tanke var nu mere, at beskrive det specifikke scenarie, det øjeblik eller tidsrum, hvor liderligheden rammer ens krop og sind på en sådan måde, så man mister kontrollen over tanker og åndedræt, hvor blodet ukontrolleret løber til de eorgene zoner, kinderne bliver røde og varme, åndedrættet bliver ukontrollabelt hurtigt, og man måske stønner ukontrolleret :shock:

/Tenderness

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg supplerer selv, måske nok lidt i samme boldgade som tidligere..

Bondagen er stadig nøglen, og der er flere essentielle øjeblikke under seancen, der gør noget specielt ved mine sexuelle reaktioner. Jeg beskriver nogle stykker her.

Det første øjeblik hvor hun forlader mig, hjælpeløs bundet, måske blindfoldet,... eventuelt godt pirret til bristepunktet, hvor hun måske uden ord forlader rummet, og lader mig alene, uden jeg ved hvad der sker, hvad hun foretager imens hun er væk, hvad der skal ske når hun kommer tilbage, hvor længe jeg skal vente. Det øjeblik stopper min vejrtrækning, alle sanser koncentreres om at lytte, er hun der, blodet dunker endnu stærkere i min kønsdel efter følelsen af at have haft hende, og have “mistet” hende, lysten til at få hende igen, uden at kunne få hende. Det er et hårdt og liderligt øjeblik.

Det andet øjeblik,... det kan være flere gange under forløbet, hvor jeg venter hjælpeløst, hvor jeg fornemmer hende i rummet, ... måske er hun der, alle sanser er vækket, forsøger at holde vejret og lytte,... imens åndedrættet alligevel svigter mig og bliver hurtigere,... og forsøger at lytte stille, men kan ikke holde liderlige stønnende lyde tilbage,... jeg vrider mig i rebene for at have fronten imod lydene, håbefuld i forhold til hendes forløsende berøringer, ... måske får jeg dem,... måske er hun gået igen uden at give mig opmærksomhed,... mit hjerte banker hurtigere og hurtigere.

Det tredje øjeblik, hvor jeg ved hun er tilbage, .... jeg kan høre hende,... måske mærke hende,.... håbet om forløsning stiger så stærkt, at tårerne nærmest presser sig på, ligesom blodet presser sig ud i mine yderste legemsdele. Måske får jeg hende, måske får jeg hende ikke alligevel.

Et par konkrete øjeblikke fra min seneste - og eneste vellykkede - seance fra før Corona.

Bundet, blindfoldet med en form for pose om hovedet med indbygget gag, er jeg blevet pirret og pint til det yderste, min penis snurrer af liderlighed, mine brystvorter dunker af hård behandling, som jeg må acceptere for at mærke hende,.... det banker på døren, hun rejser sig uden at sige noget, .... jeg hører lynlåsen i hendes lak-kjole, for første gang tager hun sit tøj på og forlader rummet og mig. Jeg tænker, lytter, hvad gør hun nu, ... uden mig,... hvor længe skal jeg ligge og vente,.... alle sanser er i højeste beredskab,... kroppen brænder,... forventning,... fornedring af at blive forladt... 

Efter at have ligget alene i... uden tidsfornemmelse, hører jeg døren gå op. Åndedræt, kropstemperatur,... blodtilførsel accelerer ukontrolleret,... trods min stramme bondage får jeg vendt kroppen strategisk i den rigtige retning,... håbefuldt,.. vil hun give mig lidt opmærksomhed, ... en lille smule forløsning. Fornemmelsen af hende tæt på mit ansigt,... lyde der skal fortolkes,.... hendes lyde,.... gag lyde fra hendes mund,... hun tog en anden pik dybt lige ved siden af mig ... fornemmelsen af to mennesker tæt på mig,... der havde sex, mens jeg lå bundet og uforløst,... med ophidselsen bankendende ubehersket, helt ude af kontrol,.... blandet med en deep jalousi der fyldte mit bryst, fornedrelse så tårerne presser,.... og lysten til hende der blev stærkere og stærkere imens hun gav sig til en anden mand.... og jeg kun kunne ligge bundet, nærmest brændende på indefra af liderlighed.

Minderne og lysterne bliver ikke mindre i disse Corona-tider.

/Tenderness

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...