Hop til indhold

Forårs solstråler rammer mit ansigt men...

Featured Replies

Skrevet

Den forårs glæde som normalt varmer mig indefra er der ikke på samme måde . Varmen og glæden  er udskiftet med bekymring  for Danmark. 

Man kan mærke det alle steder. Vejene er tomme. I den lokale Føtex menneske tomme gange. Hvis man møder en person  er det i tavsheden på afstand. Du ser den andens angst/bekymring i deres øjne.

Det er der jeg sender et smil og nikker høfligt for jeg ved hvordan du har det...

Vi er stærke og vi skal nok  overvinde mørket  som overskygger forårs solstråler.

Varme hilsner til Alle 

Skrevet
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 6 timer siden:

Den forårs glæde som normalt varmer mig indefra er der ikke på samme måde . Varmen og glæden  er udskiftet med bekymring  for Danmark. 

Man kan mærke det alle steder. Vejene er tomme. I den lokale Føtex menneske tomme gange. Hvis man møder en person  er det i tavsheden på afstand. Du ser den andens angst/bekymring i deres øjne.

Det er der jeg sender et smil og nikker høfligt for jeg ved hvordan du har det...

Vi er stærke og vi skal nok  overvinde mørket  som overskygger forårs solstråler.

Varme hilsner til Alle 

Du har så ret. Frygt gennemsyrer lige nu hele Danmark. Eller rettere hele verden. 

Som dig, forsøger jeg med smil at fjerne bare en lille smule frygt - og måske endda sprede lidt glæde.

Skrevet

Tak Jasmin :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.