Visti-Vistisen 1900 Skrevet 3. April, 2020 Minder mig om nogle af showene i Nana Plaza, Bangkok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. April, 2020 Visti-Vistisen skrev, for 12 minutter siden: Minder mig om nogle af showene i Nana Plaza, Bangkok. Den hvor hun ryger en cigaret med kussen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 3. April, 2020 Aarhuselsker skrev, for 31 minutter siden: Beklager men det link kan jeg ikke åbne ;-( 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. April, 2020 Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden: Beklager men det link kan jeg ikke åbne ;-( Tror du skal købe dig en Mac, den åbner alt Seriøst: Du har et eller andet program kørende i baggrunden der blokerer. Men en skam, for den er faktisk sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. April, 2020 Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden: Beklager men det link kan jeg ikke åbne ;-( https://www.facebook.com/jcmyoyo/videos/10163365997080080/ Er det bedre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 3. April, 2020 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Tror du skal købe dig en Mac, den åbner alt Seriøst: Du har et eller andet program kørende i baggrunden der blokerer. Men en skam, for den er faktisk sjov En Mac løser ikke problemet. Lignende link, du har lagt, kan ikke åbnes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 3. April, 2020 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: https://www.facebook.com/jcmyoyo/videos/10163365997080080/ Er det bedre? Nej, for jeg er ikke på Fjæsbogen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 3. April, 2020 Aarhuselsker skrev, for 27 minutter siden: Den hvor hun ryger en cigaret med kussen? Hun laver vel bare avancerede knibeøvelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. April, 2020 Borende X skrev, Lige nu: Nej, for jeg er ikke på Fjæsbogen. Ja så er der jo lukket der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. April, 2020 Borende X skrev, for 1 minut siden: Nej, for jeg er ikke på Fjæsbogen. Skulle du se at komme. Jeg har fundet masser af fin konfillerknas den vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 3. April, 2020 Aarhuselsker skrev, for 29 minutter siden: Den hvor hun ryger en cigaret med kussen? Nej. Den med guldfisken. Ligesom golfkuglen så ender den jo også i en skål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thyra 5 Skrevet 4. April, 2020 Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden: Tror du skal købe dig en Mac, den åbner alt Seriøst: Du har et eller andet program kørende i baggrunden der blokerer. Men en skam, for den er faktisk sjov Apple skidt har også problemer, min iPad kan heller ikke åbne filmen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 4. April, 2020 (edited) Sjov scene og nu med video, så har JEG også chancen for at opfatte budskabet Sværhedsgrad : Manden ca 10 % Kvinden ca 90 % Tak for sjovt klip, Redigeret 4. April, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg