Techmanden 217 Skrevet 3. April, 2020 Hej på den anden side af storebæltsbroen. Er der nogen, der har kendskab til Liderlige Laura?? Jeg er godt klar over at hun holder til i det jyske, men jeg tror hun har huseret ovre hos jer. Beklager, hvis I er trætte af en jysk efterlysning, men jeg har vitterlig brugt en del tid på at finde hende. Det er ikke af dovnskab at jeg spørger, men har brug for lidt hjælp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 4. April, 2020 Techmanden skrev, for 16 timer siden: jeg tror hun har huseret ovre hos jer. Undskyld det ikke er til mere hjælp: Jeg scanner meget jævnligt annoncer for hovedstaden og har ikke set hende annoncere på en måde jeg kan genkende i nyere tid. Jeg kan ikke afvise Sjælland i øvrigt. Har du en idé om, hvornår hun skulle have været på denne side Storebælt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Techmanden 217 Skrevet 4. April, 2020 Bebop skrev, for 1 time siden: Undskyld det ikke er til mere hjælp: Jeg scanner meget jævnligt annoncer for hovedstaden og har ikke set hende annoncere på en måde jeg kan genkende i nyere tid. Jeg kan ikke afvise Sjælland i øvrigt. Har du en idé om, hvornår hun skulle have været på denne side Storebælt? Tak champ. Tænker hun måske har huseret for et par år, eller længere siden. Det er set før, at de flytter på “landet”, når de vil have en mere normal hverdag, og køre lejlighedsvis, efter behov. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KimsChips 8 Skrevet 5. April, 2020 Hey igen TECH Send mig lige en sms på 50133138 jeg kan nok hjælpe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 5. April, 2020 Troede lige der var tale om Livlige Laura fra Nordsjælland... Nå, nevermind.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Techmanden 217 Skrevet 14. April, 2020 KimsChips skrev, den 5.4.2020 at 03:38: Hey igen TECH Send mig lige en sms på 50133138 jeg kan nok hjælpe Tak @KimsChips. Har sendt dig en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 22. April, 2020 Hva fandt i ud af med Laura. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Techmanden 217 Skrevet 23. April, 2020 issen skrev, den 22.4.2020 at 09:11: Hva fandt i ud af med Laura. Desværre ikke noget. Har det lidt trægt med at kontakte andre, som jeg ikke kender, fra mit mobilnummer, og @KimsChips har ikke svaret på min besked herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg