Hop til indhold
Techmanden

Liderlige Laura Jylland, tror tidligere Kbh

Recommended Posts

Hej på den anden side af storebæltsbroen. 

Er der nogen, der har kendskab til Liderlige Laura?? 

Jeg er godt klar over at hun holder til i det jyske, men jeg tror hun har huseret ovre hos jer. 

Beklager, hvis I er trætte af en jysk efterlysning, men jeg har vitterlig brugt en del tid på at finde hende. Det er ikke af dovnskab at jeg spørger, men har brug for lidt hjælp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Techmanden skrev, for 16 timer siden:

jeg tror hun har huseret ovre hos jer. 

Undskyld det ikke er til mere hjælp: Jeg scanner meget jævnligt annoncer for hovedstaden og har ikke set hende annoncere på en måde jeg kan genkende i nyere tid. Jeg kan ikke afvise Sjælland i øvrigt.

Har du en idé om, hvornår hun skulle have været på denne side Storebælt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Undskyld det ikke er til mere hjælp: Jeg scanner meget jævnligt annoncer for hovedstaden og har ikke set hende annoncere på en måde jeg kan genkende i nyere tid. Jeg kan ikke afvise Sjælland i øvrigt.

Har du en idé om, hvornår hun skulle have været på denne side Storebælt?

Tak champ. Tænker hun måske har huseret for et par år, eller længere siden. Det er set før, at de flytter på “landet”, når de vil have en mere normal hverdag, og køre lejlighedsvis, efter behov. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Troede lige der var tale om Livlige Laura fra Nordsjælland...

Nå, nevermind..

Del dette indlæg

Link til indlæg
issen skrev, den 22.4.2020 at 09:11:

Hva fandt i ud af med Laura. 

Desværre ikke noget. Har det lidt trægt med at kontakte andre, som jeg ikke kender, fra mit mobilnummer, og @KimsChips har ikke svaret på min besked herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...