Hop til indhold
Yves

Nogen der har besøgt Amanda? Er hun mon ægte?

Recommended Posts

Nope, a plastic. Hele vejen igennem ;) 

Just kidding, jeg har aldrig mødt hende. Mine erfaringer med udenlandske kvinder er dog ikek de bedste så jeg møder kun danske. 

De udenlandske jeg har mødt virkede lidt som havde de lukket af. Måske opgivet enhver tanke om at det faktisk kunne blive en givende oplevelse selvom det var et job. 

En dansk jeg mødte engang sagde derimod: 'Selvom det er et job kan man jo sagtens nyde det også'.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Searcher skrev, for 19 timer siden:

Mine erfaringer med udenlandske kvinder er dog ikek de bedste

Helt ærligt, hvad er relevansen af det indlæg? Planlægger du at gentage det hver gang nogen efterlyser erfaringer med en udenlandsk GP, for så får du travlt. Det er jo komplet meningsløst at generalisere om udenlandske gp'ers service.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Searcher skrev, den 3.4.2020 at 16:01:

Nope, a plastic. Hele vejen igennem ;) 

Just kidding, jeg har aldrig mødt hende. Mine erfaringer med udenlandske kvinder er dog ikek de bedste så jeg møder kun danske. 

De udenlandske jeg har mødt virkede lidt som havde de lukket af. Måske opgivet enhver tanke om at det faktisk kunne blive en givende oplevelse selvom det var et job. 

En dansk jeg mødte engang sagde derimod: 'Selvom det er et job kan man jo sagtens nyde det også'.  

Mine erfaringer er at det kommer an på hvilket menneske man besøger. Ikke hvor mennesket komme fra. 
jeg er jo Heller ikke den racistiske type Men mere sådan åben and stuff :) 

Læg mærke til at jeg siger ikke at searcher er racist _ jeg siger jeg ikke er racist. 

Redigeret af Anders2
- trykfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår ikke folk som jer der skriver i en tråd i slet ikke har noget og bidrage med, når I ikke har besøgt pigen?????

Sørgeligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, den 4/4/2020 at 11:28:

Helt ærligt, hvad er relevansen af det indlæg? Planlægger du at gentage det hver gang nogen efterlyser erfaringer med en udenlandsk GP, for så får du travlt. Det er jo komplet meningsløst at generalisere om udenlandske gp'ers service.

HØRT!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...