Bowway 13 Skrevet 3. April, 2020 Hej .. Jeg er ny i "gamet" og vil gerne være omhyggelig med hensyn til valg af GP Nogle af jer som har været forbi Betty! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 570 Skrevet 3. April, 2020 Har ikke været hos Betty men hos en anden pige i samme lejlighed. Ikke nogen rar oplevelse. Dårlig hygiejne, pigerne så ikke ud til at have det godt. Der kommer jeg ikke igen, og priserne er mistænkeligt lave. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2414 Skrevet 4. April, 2020 En gang til skrev, for 12 timer siden: Følger lige Nej du gør ikke. For så havde du trykket på knappen "Følg dette". 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gulfeber Skrevet 5. April, 2020 Bowway skrev, den 3.4.2020 at 12:36: Hej .. Jeg er ny i "gamet" og vil gerne være omhyggelig med hensyn til valg af GP Nogle af jer som har været forbi Betty! Var der sidste sommer til en gang mega som var helt godkendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 224 Skrevet 5. April, 2020 Jeg har også været hos Betty flere gange. Holdt op imod prisen er hun sød og serviceminded, og gør hvad man beder om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jugger 121 Skrevet 5. April, 2020 Jeg var der, desværre, for nogle måneder siden... Stol på mig når jeg siger at du ikke går glip af noget. Hun stank og så hærget ud, derudover skulle man tro at hun havde insiderviden omkring Corona for min pik fik mere sprit end der er blevet stjålet fra sundhedsvæsenet de sidste 4 uger - smertefuldt. Blæset var også elendigt. En af mine værste oplevelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
storpikken 20 Skrevet 6. April, 2020 sprit på pikken hold da op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bowway 13 Skrevet 6. April, 2020 Tak for hjælpen alle. Jeg melder nok pas på hende. Kan i anbefale nogle GP'er som er klasse når det kommer til GFE ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg