Hop til indhold
KBH-M

En kinky tanke

Recommended Posts

Under denne Coronating har det slået mig, at det kunne da være meget frækt at få et HJ af en nøgen kvinde med mundbind og latexhandsker på. Jeg ville så også have latexhandsker på så man kunne røre lidt.

Hvor tænker I, at en sådan setup kunne gennemføres - gerne en kvinde med store tunge bryster *sf*

Jeg tænker, at man uanset mundbind/handsker bør vente til krisen har passeret - er I ikke enige i det?

 

KBH-M

PS

København/Amager er at foretrække :-)

Redigeret af KBH-M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest YNWA
KBH-M skrev, for 10 minutter siden:

Under denne Coronating har det slået mig, at det kunne da være meget frækt at få et HJ af en nøgen kvinde med mundbind og latexhandsker på. Jeg ville så også have latexhandsker på så man kunne røre lidt.

Hvor tænker I, at en sådan setup kunne gennemføres - gerne en kvinde med store tunge bryster *sf*

Jeg tænker, at man uanset mundbind/handsker bør vente til krisen har passeret - er I ikke enige i det?

 

KBH-M

PS

København/Amager er at foretrække :-)

Hvorfor ik prøve at søge på AL ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Done that - synes ikke rigtig jeg var heldig - derudover er det også svært at søge ud i fremtiden, der er det nemmere, hvis nogen kender nogen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KBH-M skrev, for 2 timer siden:

Jeg tænker, at man uanset mundbind/handsker bør vente til krisen har passeret - er I ikke enige i det?

Nej, hvorfor vente, hvis du tænder på det - men ellers er risikoen for at blive smittet størst, hvis du engagerer dig med en ægte sygeplejerske ;-)

https://www.herningfolkeblad.dk/artikel/d6c5b561-e663-4d04-bfa0-4a1ed1f8c9f7/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...