Hop til indhold
tugwell

Anita54 /kom og slik stor klit

Recommended Posts

En lille anmeldelse som jeg ikke har fået skrevet selvom det vist er 6-7 uger siden besøg.

 

Anita havde jeg kigget på et stykke tid. Der var vist lidt blandede meninger omkring hende. 

Men tænder på en flot moden kvinde. Så da lejligheden bød sig, slog jeg til.

 

Det er en lejlighed nord for københavn. Med det offentlige er det ikke lige til. Der er enten en god gåtur eller bus fra en S-tog station. 

Der var noget renovering igang da jeg var der. så toilettet virkede ikke i lejligheden. Der skulle vi et andet sted hen. Bare til info.

Hun er ellers en hammer flot kvinde. Der blev jeg på ingen måde skuffet. 

Jeg blev vist ind på et værelse med en seng. Hun lagde sig på ryggen med spredte ben. og så kunne jeg ellers gå igang med at slikke hende. 

Det hun skriver med en stor klit er bestemt ikke løgn. Den er stor og hård. Om hun ikke tændte på mig eller hvordan ved jeg ikke men det virkede ikke som om det var noget hun nød eller var særlig interesseret i. Hun virkede sådan lidt la la. En anden har skrevet han oplevede tungen blev sådan lidt følelsesløs efter kort tid når hun blev slikket. Det oplevede jeg også. Virkelig underligt. Det har jeg aldrig prøvet før. Jeg ved ikke hvorfor. Om det er pga hun smører sig med noget creme eller hvordan nu hun tilbyder uden gummi. Ingen ide. Men underligt er det. Det føltes sådan lidt ligesom hvis man har spist noget virkelig stærkt mad og tungen bare er uden følelse.

Efter jeg havde slikket hende var det tid til sex. Hun lå stadig på ryggen. Igen så virkede det ikke til at være så meget engagement fra hendes side.

Så fik gjort hvad jeg skulle og så tak for i dag. 

På negativ siden er det hun virkede knapt så interesseret. Andet end det skulle overståes. 

På positiv siden er hun virkelig en flot kvinde. Brysterne har fået hjælp og er ikke så bløde men flotte. Fræk solbrun og sød at tale med. Nem at kommunikere med på sms

Priser kan i se i hendes annonce. 

 

https://annoncelight.dk/showad/288282

 

Tugwell

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tugwell skrev, for 25 minutter siden:

Den er stor og hård. Om hun ikke tændte på mig eller hvordan ved jeg ikke men det virkede ikke som om det var noget hun nød eller var særlig interesseret i. Hun virkede sådan lidt la la.

I forhold til hendes annonce, så er det vel netop det hun nyder og tilbyder, så burde hun også være lidt aktiv.

En anden har skrevet han oplevede tungen blev sådan lidt følelsesløs efter kort tid når hun blev slikket. Det oplevede jeg også. Virkelig underligt. Det har jeg aldrig prøvet før. Jeg ved ikke hvorfor. Om det er pga hun smører sig med noget creme eller hvordan nu hun tilbyder uden gummi. Ingen ide. Men underligt er det. Det føltes sådan lidt ligesom hvis man har spist noget virkelig stærkt mad og tungen bare er uden følelse.

Hvis man ligesom mig, bliver fuldstændig flad efter en orgasme, så tænker jeg at hun måske smører klitoris med lidt lokalbedøvende creme, så hun ikke komme så nemt. Det er nok den creme din tunge har kunnet mærke

På negativ siden er det hun virkede knapt så interesseret. Andet end det skulle overståes. 

Jeg har hørt blandede anmeldelser, men tror jeg sletter hende fra listen …. Er ellers lidt fristet af den store clit. ;-)

På positiv siden er hun virkelig en flot kvinde. Brysterne har fået hjælp og er ikke så bløde men flotte. Fræk solbrun og sød at tale med. Nem at kommunikere med på sms

Jeg skal ikke snakke.... men have sex..

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elindco

Jeg har også besøgt hende må indrømme jeg var noget skuffet. Hun virker ikke særlig interesseret i det Hun laver . Hun ligger sig bare på ryggen det virker bare som om det skal overstås. 

Ikke en oplevelse der går over i historien 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tugwell skrev, for 9 timer siden:

Så var min oplevelse da ikke en ener når du har oplevet stort set samme som mig. 

Det med at tungen føles underligt, skyldes ret sikkert xylocin som er et lokalt bedøvende stof. Hvis nu hun f.eks har smurt klitten ind for at kunne holde til mange timers slik på en dag, så vil det bedøvende stof også komme i munden på oralgiveren, hvis hun ikke har fået vasket det rigtigt af igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...