Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Måtte da også lige se hvad en anden af de nyere steder i Tåstrup havde at byde på.

Kom uanmeldt til stedet der ligger midt på hovedgaden i Tåstrup, på 1. salen over en glarmester.

Det var her at Ladda tidligere havde til huse.

Tic er en lidt ældre thai, dansk talende, slank og ret høj af en thai at være.

Hun nævnte at hun kørte stedet alene og det var en stille periode hun var inde i.

Ikke desto mindre ringede telefonen 3 gange under massagen, og en ville have 2 piger,

det kunne lade sig gøre dagen efter.

Massagen var god, havde bestilt en medium hård oliemassage, som også var dejlig sensuel.

Hun masserede med begge hænder, kørende i lange bevægelser, fra lår, balder og op

til skuldrene og tilbage igen, lækkert.

Efter at være vendt rundt og hende siddende mellem benende, var lillemand taget lidt til i størrelse.

Det bevirkede at hun indledte en samtale med denne:

"Skal du også have lidt massage, var" han var nu blevet endnu større, og da det måske ikke var svar

nok, måtte jeg hellere svare for ham, "Det vil han sikkert gerne" - "Så skal du betale 200 Kr." sagde

hun til ham, det var så i orden, svarede jeg på vejne af ham.

Hun masserede lidt på den, og videre på lårene, inden hun gik rigtig til den.

Efter 2 min. spurgte hun ham om han ikke snart skulle komme, ...det ødelagde det lidt.

et min. efter tænkte jeg pyt og fyrede ladningen af.

http://www.tic-thaimassage.dk/

-OD

Skrevet

Tak for anmeldelsen,, arbejder i nærheden, og har godt set butikken..

Kan du sige lidt om hvordan hun ser ud... Ved godt det er subjektivt, men alligevel...

Hvad mener du med lidt ældre,,, 30, 40, 50,,, tak for hjælpen..

Skrevet
  • Author

Tak for anmeldelsen,, arbejder i nærheden, og har godt set butikken..

Kan du sige lidt om hvordan hun ser ud... Ved godt det er subjektivt, men alligevel...

Hvad mener du med lidt ældre,,, 30, 40, 50,,, tak for hjælpen..

Positivt at hun ikke havde nogen overflødige kilo på sig, ansigtet anonymt synes jeg.

Alderen vil jeg skyde til 45 år, behageligt væsen og sensuel stemme. ;)

-OD

Skrevet

Jeg kan nikke genkendende til alt som Organdonor skriver i sin beskrivelse af Tic og massagen, bortset fra at hun ikke skyndte på afslutningen af mig... Om det så er fordi du er mere udholdende end mig, kan selvfølgelig godt være... :-)

Jeg vil betegne massage og HJ som over middel. Kommer nok også igen.

Skrevet
  • Author

Jeg kan nikke genkendende til alt som Organdonor skriver i sin beskrivelse af Tic og massagen, bortset fra at hun ikke skyndte på afslutningen af mig... Om det så er fordi du er mere udholdende end mig, kan selvfølgelig godt være... :-)

Jeg vil betegne massage og HJ som over middel. Kommer nok også igen.

Det var jo efter nogle ganske få minutter, måske jeg misforstod, fordi hun

jo godt kunne lide at "smalltalke" tale med "ham". :)

-OD

• 4 months later...
Skrevet

Nogen der ved om der er andre på stedet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.