Hop til indhold

Recommended Posts

Guest CphGuy

Det er en sølle, meget tynd "narkoman-type" der tilbyder blowjob i et urin-lugtende kælderum..

Jeg vendte om..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søg og find 3-4 tråde om hende. Hun skrev tidligere noget i retning af Danmarks bedste blow.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
CphGuy skrev, for 23 timer siden:

Det er en sølle, meget tynd "narkoman-type" der tilbyder blowjob i et urin-lugtende kælderum..

Jeg vendte om..

Blev hun så ikke mega sur?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 1 time siden:

Blev hun så ikke mega sur?

Det er sgu da ok at vende om der er jo ikke nogle billeder og hun skrive det er Luxus (ikke narco) og pis lugten er fremgår heller ingen steder :))

jeg vendte engang om ved hende det giver mega til 300. 
hun var desværre også afdanket og der stank af røg i hulen. 
hun blev sindssygt vred og tilkaldte sin mande bulldog som så truede mig til st betale. 
det var sgu ikke ok. Og havde jeg været en eller anden rockertype så var det endt i en mega slagsmål - men det er jeg jo ikke så jeg betalte og lavede en anmeldelse herinde. 
havde jeg ikke været gift var jeg gået til politiet. 
så jeg tror de fleste kvinder accepterer man går hvis kemien ikke er der. Det er jo heller ikke rart for nogen. Og det er fair nok - så fedt hun lod dig gå unden betaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...