Coco Darling 801 Skrevet 2. April, 2020 Mens vi venter på varme og frihed til sex. synes jeg det er oplagt med frække sommeroplevelse. Jeg har nogle stykker, for nogle år siden lå jeg på nudist strand alene diskret i klitterne blev liderlig af varmen og forsømt sexliv, så jeg begyndte at lege med mig selv, drømte om sex med de flotte mænd ned ved vandkanten, dette gentog sig over flere dage. Men en dag, stå der pludselig en mand og kikke på mig, jeg blev flov, stoppet, han sagde jeg skulle blive ved og jeg gemte mig under mit tæppe, bad ham gå og ville bare gerne grave mig helt ned under sandet Ja ikke altid virkelighed og fantasi følges ad. Sidste sommer på varme dage tilbød jeg sex i det fri og fik mange dejlig oplevelser, nogle mænd vil lang ind i skoven, dette kan jeg ikke anbefale, for de kære myg ville Kneppet os begge to Men der var også friske mænd der gerne ville bleve opdraget, en så frisk at på den store sko sti, tog han pik hurtig ud af bukserne, gik og spille pik og jeg var med på ideen så brysterne kom ud af kjolen, vi fandt en sidevej sti og klaret resten derinde 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 2. April, 2020 Coco Darling skrev, 1 time siden: , for de kære myg ville Kneppet os begge to Jeg har prøvet, at blive stukket lige mit på pik hovedet, det gør nas og fratager al lyst Hun lå på et bord, jeg sad på hug og lod min tunge lege, kalorius stod strunk og rank under bordet, det var der lige en myg det ikke kunne stå for. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 2. April, 2020 Pite skrev, for 2 timer siden: kalorius stod strunk og rank under bordet, det var der lige en myg det ikke kunne stå for. Jeg tænker at det ikke kommer ind under kategorien "den søde kløen" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg