Hop til indhold

Snapchat i coronatiden

Featured Replies

Skrevet

Hej. Tråd må slettes vis der er en. 
men er der nogle af jer dejlige kvinder som sælger billeder og videoer over snap ??

Skrevet
Energy skrev, for 13 timer siden:

men er der nogle af jer dejlige kvinder som sælger billeder og videoer over snap ??

prøv AL 

Skrevet
Energy skrev, for 14 timer siden:

Det kunne måske arrangeres.. men det kommer jo an på hvilken slags kvinde du ønsker billeder af?

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Jeg har faktisk oprigtigt overvejet det:ph34r:.. Tænker bare det måske er besværligt osv med betaling and what not.. 

Mobilpay kan vel bruges

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Jeg har faktisk oprigtigt overvejet det:ph34r:.. Tænker bare det måske er besværligt osv med betaling and what not.. 

Snuskepigen skrev, for 8 timer siden:

Det kunne måske arrangeres.. men det kommer jo an på hvilken slags kvinde du ønsker billeder af?

Jamen hvordan ser du ud da. Søger ikke noget spec. Bare lidt at bruge tiden på

Skrevet
Energy skrev, den 2.4.2020 at 23:09:

Jamen hvordan ser du ud da. Søger ikke noget spec. Bare lidt at bruge tiden på

Jeg ved ikke om du har set selfie trådene herinde eller annoncen på annonceligth snuske pigen? Er erotisk buttet.. store patter!

Skrevet

Hvorfor ikke bare brug Google? Der er millioner af gratis billeder og videoer. Det er også der de fleste af dem der sælger billeder og videoer online har fundet dem.

Skrevet
Mr. Bean skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor ikke bare brug Google? Der er millioner af gratis billeder og videoer. Det er også der de fleste af dem der sælger billeder og videoer online har fundet dem.

Fordi nogen har måske lyst til at støtte deres favorit GP i disse svære tiden 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 2.4.2020 at 14:44:

Må da lige sige til hvis du finder ud af det med Mobilepay eller lign. Så har du hvertfald en kunde her!

Skrevet

Tror faktisk vi er en del der har snap og på AL må man nu gerne annoncere med salg af billeder hvis man er VIP :)  Så der vil der også være rig mulighed for at finde lidt gotterier:D

• 2 weeks later...
Skrevet
Energy skrev, den ‎01‎-‎04‎-‎2020 at 23:33:

Hvorfor betale for noget der ligger gratis rundt om på nettet? ;)

• 2 weeks later...
Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 2.4.2020 at 14:44:

Jeg er klar. Du siger bare til og mp dig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.