Hop til indhold
Guest Nemtøs

Endefuld

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Er  det  kun  mig  som  både  trænger  og  har  voldsomt  lyst  til  at få  en  endefuld,  så mine  baller  bliver  røde  og  varme. 

Fantasier  og  lyster  kværner  rundt  i hovedet  på  mig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Er  det  kun  mig  som  både  trænger  og  har  voldsomt  lyst  til  at få  en  endefuld,  så mine  baller  bliver  røde  og  varme. 

Fantasier  og  lyster  kværner  rundt  i hovedet  på  mig. 

 

Nope , me too......har både lyst til endefuld og blive godt og grundigt brug!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du helt sikkert ikke alene, jeg har dog aldrig selv haft lysten til hverken at modtage eller give.

Jeg fik helt sikkert også min del da jeg var en lille møg unge :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 17 minutter siden:

Er  det  kun  mig  som  både  trænger  og  har  voldsomt  lyst  til  at få  en  endefuld,  så mine  baller  bliver  røde  og  varme. 

Fantasier  og  lyster  kværner  rundt  i hovedet  på  mig. 

 

Den tjans vil jeg gerne have @Nemtøs

:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davids
Nemtøs skrev, for 37 minutter siden:

Er  det  kun  mig  som  både  trænger  og  har  voldsomt  lyst  til  at få  en  endefuld,  så mine  baller  bliver  røde  og  varme. 

Fantasier  og  lyster  kværner  rundt  i hovedet  på  mig. 

 

Jeg deler gerne ud.... en der bliver bygget langsomt op....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Besnes mand skrev, for 37 minutter siden:

Du helt sikkert ikke alene, jeg har dog aldrig selv haft lysten til hverken at modtage eller give.

Jeg fik helt sikkert også min del da jeg var en lille møg unge :rolleyes:

Har  aldrig  fået  en  endefuld  som  barn,  måske  det  jeg  mangler  i min  opdragelse  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Davids skrev, for 4 minutter siden:

Jeg deler gerne ud.... en der bliver bygget langsomt op....

Lige  netop 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
pdrhan skrev, for 40 minutter siden:

Nope , me too......har både lyst til endefuld og blive godt og grundigt brug!

Det  har  jeg  også  lyst  til 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davids
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Har  aldrig  fået  en  endefuld  som  barn,  måske  det  jeg  mangler  i min  opdragelse  

Jeg opdrager gerne med en fast stor hånd...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heldigvis har jeg en elskerinde som sætter pris på en god gammeldags endefuld.
 

I går var det i helt klassisk forstand med opvarmning med flad hånd og derefter med en sød lille “ridepiske” med hjerteformet snert. Så hendes røv var derefter dejligt rød i en skøn blanding af mærker efter klør 5 og det fine lille hjerte. Uskyldige mærker som til min skuffelse forsvandt efter nogle timer. “Men jeg kan stadig mærke dem” sagde hun da jeg nogle timer senere igen tog hende med mine hænder i et fast greb om hendes baller. 
 

Dejligt primitivt og forløsende.

Redigeret af Jogge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Er  det  kun  mig  som  både  trænger  og  har  voldsomt  lyst  til  at få  en  endefuld,  så mine  baller  bliver  røde  og  varme. 

Fantasier  og  lyster  kværner  rundt  i hovedet  på  mig. 

 

Hvad du øsnker skal du få, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 35 minutter siden:

Har  aldrig  fået  en  endefuld  som  barn,  måske  det  jeg  mangler  i min  opdragelse  

Skal du ikke ønske dig! Voksede op med konstante trusler om røvfuld og tæsk - og har fået det med bøjler, hundesnor og flad hånd. Har sgu' tit tænkt på, om det er derfor jeg altid haft svært med at komme helt tæt på kærester, og var mere tiltrukket af modertyperne i branchen .... en konstant følelse af ensomhed og lyst til at trække mig ind i mig selv - konfliktsky. Lovede mig selv, at jeg aldrig ville slå min datter, og forsøge at være den forældre, min mor og far aldrig blev.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jogge skrev, for 49 minutter siden:

Heldigvis har jeg en elskerinde som sætter pris på en god gammeldags endefuld.
 

I går var det i helt klassisk forstand med opvarmning med flad hånd og derefter med en sød lille “ridepiske” med hjerteformet snert. Så hendes røv var derefter dejligt rød i en skøn blanding af mærker efter klør 5 og det fine lille hjerte. Uskyldige mærker som til min skuffelse forsvandt efter nogle timer. “Men jeg kan stadig mærke dem” sagde hun da jeg nogle timer senere igen tog hende med mine hænder i et fast greb om hendes baller. 
 

Dejligt primitivt og forløsende.

Nu  er  jeg  jaloux  - lækkert  at I har  hinanden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Pogo skrev, for 38 minutter siden:

Skal du ikke ønske dig! Voksede op med konstante trusler om røvfuld og tæsk - og har fået det med bøjler, hundesnor og flad hånd. Har sgu' tit tænkt på, om det er derfor jeg altid haft svært med at komme helt tæt på kærester, og var mere tiltrukket af modertyperne i branchen .... en konstant følelse af ensomhed og lyst til at trække mig ind i mig selv - konfliktsky. Lovede mig selv, at jeg aldrig ville slå min datter, og forsøge at være den forældre, min mor og far aldrig blev.

Det  lyder  ikke  som  en  god  tryg  barndom.  Det er  der  ingen  børn som har  fortjent 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
ÅrhusmedbolleÅ skrev, for 47 minutter siden:

Hvad du øsnker skal du få, 

Tak  - ser  frem  til  lidt  smæk  også 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Coco Darling skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har det på samme måde og kan se for mig at os slaver slår på vores egen krop i disse corona tider :D 

Jeg  er  begyndt  at  være  ubehagelig  aggressiv  - trænger  til at  blive  styret. 

Er  dog  ikke  nået til  det  stadie hvor  jeg er begyndt  at  give  smæk til  mig  selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min SB får da jævnligt en rød numse. Gør hun hver gang hun ikke er sød. Og ofte har jeg på fornemmelsen, at hun er slem med vilje. 
Hun elsker at blive taget med et fast greb i armen eller nakken, få trukket bukserne ned om anklerne, eller kjolen trukket op. Herefter lagt hen over knæene og få en endefuld. 
Men så bliver hun også trøstet bagefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Er  det  kun  mig  som  både  trænger  og  har  voldsomt  lyst  til  at få  en  endefuld,  så mine  baller  bliver  røde  og  varme. 

Fantasier  og  lyster  kværner  rundt  i hovedet  på  mig. 

 

Det er du du ikke ene om. Jeg har også både en trang til at komme over knæet, og også til selv at give en omgang. Det er det at mærke lysten hos den anden der tænder mig ved det. Når man virkelig møder en der er ægte sadist kan det virkelig føles, og ligeledes med en sub der forstår at tage imod hvad der gives og skrige på mere. Det er ikke slagene eller smerten, men den empatiske følelse der kan opstå hvor man føler hvad den anden føler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Æ´Synderjyde skrev, for 7 minutter siden:

Min SB får da jævnligt en rød numse. Gør hun hver gang hun ikke er sød. Og ofte har jeg på fornemmelsen, at hun er slem med vilje. 
Hun elsker at blive taget med et fast greb i armen eller nakken, få trukket bukserne ned om anklerne, eller kjolen trukket op. Herefter lagt hen over knæene og få en endefuld. 
Men så bliver hun også trøstet bagefter. 

Du  tendere  til  at  være  ond  ved  at  beskrive så  billedrigt.  Nu  sidder  jeg  stakåndet og  små  savler. 

Legen  må  gerne  bestå  både  af straf  og  trøst .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Find Troels Trier's Smaek paa YouTube for lidt inspiration. ;)

Redigeret af Udenlands_Dansker
Stave fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Udenlands_Dansker skrev, for 4 minutter siden:

Find Troels Trier's Smaek paa YouTube for lidt inspiration. ;)

Hygger mig også når havemanden har sommerferie. 
Så starter jeg ud med, at smække døren til redskabsrummet op, klappe havetraktoren på bagsmækken, mens jeg smækker min røv i sædet og slår græsset. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...