Hop til indhold

Recommended Posts

Leder efter en dansk gp i københavns området? Nogle der kan forslå noget? Det er første gang jeg er ude i det her så må gerne være en som er lidt forståelig for sådan noget også!

Tak på forhånd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vent til Mette giver dig lov.

Når den tid kommer, så lover jeg at give dig et antal muligheder. Men klap hesten og hvad du eller skal have klappet, og forsøg at håndtere lysterne til virkeligheden igen er til at være i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well Asmodeus nu skrev jeg ingen steder at det skulle være til her og nu :) som sagt er det første gang så det kræver en del overvejelser fra min side så kunne være rart at kunne sidde ig kigge på det her og nu hvor man intet kan lave alligevel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke alle danske gp'er har forståelse for at der er en første gang for enhver. Men fortæl hende det inden i mødes så hun kan guide dig godt igennem.

Du har ikke sat kriterier på, så det er svært at foreslå. Men læs anmeldelserne og spørg mere specifikt.

Vh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krizzkrozz skrev, for 19 timer siden:

Det er første gang jeg er ude i det her så må gerne være en som er lidt forståelig for sådan noget også!

Du har helt sikkert andre ønsker end det. Skriv dem før du får forslag i øst og vest.

Alder, udseende, hvad slags sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asmodeus skrev, for 20 timer siden:

Vent til Mette giver dig lov.

Når den tid kommer, så lover jeg at give dig et antal muligheder. Men klap hesten og hvad du eller skal have klappet, og forsøg at håndtere lysterne til virkeligheden igen er til at være i.

Tror du Mette er til den slags? ;)

Kunne bare ikke dy mig :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 37 minutter siden:

Tror du Mette er til den slags? ;)

Kunne bare ikke dy mig :razz:

Astrid Krag er ihvertfald ikke ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krizzkrozz skrev, den 1.4.2020 at 12:30:

Leder efter en dansk gp i københavns området? Nogle der kan forslå noget? Det er første gang jeg er ude i det her så må gerne være en som er lidt forståelig for sådan noget også!

Tak på forhånd!

Jeg vil helt klart anbefale Annabell hos MC. Hun er skøn, sød og pivfræk. @MC Annabell giver den Max gas med skønne kys og fuld GFE 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 5 timer siden:

Hvor ved du det fra? :lol:

Fordi hun er nok den største modstander af købesex på Christiansborg ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...