Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Leder efter en dansk gp i københavns området? Nogle der kan forslå noget? Det er første gang jeg er ude i det her så må gerne være en som er lidt forståelig for sådan noget også!

Tak på forhånd!

Skrevet

Vent til Mette giver dig lov.

Når den tid kommer, så lover jeg at give dig et antal muligheder. Men klap hesten og hvad du eller skal have klappet, og forsøg at håndtere lysterne til virkeligheden igen er til at være i.

Skrevet
  • Author

Well Asmodeus nu skrev jeg ingen steder at det skulle være til her og nu :) som sagt er det første gang så det kræver en del overvejelser fra min side så kunne være rart at kunne sidde ig kigge på det her og nu hvor man intet kan lave alligevel :)

Skrevet

Mon ikke alle danske gp'er har forståelse for at der er en første gang for enhver. Men fortæl hende det inden i mødes så hun kan guide dig godt igennem.

Du har ikke sat kriterier på, så det er svært at foreslå. Men læs anmeldelserne og spørg mere specifikt.

Vh

Skrevet
Krizzkrozz skrev, for 19 timer siden:

Det er første gang jeg er ude i det her så må gerne være en som er lidt forståelig for sådan noget også!

Du har helt sikkert andre ønsker end det. Skriv dem før du får forslag i øst og vest.

Alder, udseende, hvad slags sex?

Skrevet
Asmodeus skrev, for 20 timer siden:

Vent til Mette giver dig lov.

Når den tid kommer, så lover jeg at give dig et antal muligheder. Men klap hesten og hvad du eller skal have klappet, og forsøg at håndtere lysterne til virkeligheden igen er til at være i.

Tror du Mette er til den slags? ;)

Kunne bare ikke dy mig :razz:

Skrevet
Arne Jensen skrev, for 37 minutter siden:

Tror du Mette er til den slags? ;)

Kunne bare ikke dy mig :razz:

Astrid Krag er ihvertfald ikke ;-)

Skrevet
Thomsen skrev, for 22 timer siden:

Astrid Krag er ihvertfald ikke ;-)

Hvor ved du det fra? :lol:

Skrevet
Krizzkrozz skrev, den 1.4.2020 at 12:30:

Leder efter en dansk gp i københavns området? Nogle der kan forslå noget? Det er første gang jeg er ude i det her så må gerne være en som er lidt forståelig for sådan noget også!

Tak på forhånd!

Jeg vil helt klart anbefale Annabell hos MC. Hun er skøn, sød og pivfræk. @MC Annabell giver den Max gas med skønne kys og fuld GFE 

Skrevet
Arne Jensen skrev, for 5 timer siden:

Hvor ved du det fra? :lol:

Fordi hun er nok den største modstander af købesex på Christiansborg ;-)

Skrevet
Thomsen skrev, for 19 timer siden:

Fordi hun er nok den største modstander af købesex på Christiansborg ;-)

Ok :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.