Hop til indhold
Guest Guffer

Advarsel til pigerne i Midtjylland

Recommended Posts

Guffer skrev, for 50 minutter siden:

Pas på jer selv ;)

F2F36D98-9A64-4D4A-966F-D0589D87EE69.jpeg

Findes der statistik, der underbygger den påstand - mig bekendt kom deltagerne til hestestævnet fra hele DK

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Guffer
larokka skrev, for 32 minutter siden:

Hej hvor har dette været bragt ? men helt klart en risiko D V løb ved at afvikle hingste kåring 

Se indlæg i Jyllandsposten og BT. d. 31/3-20

Redigeret af Guffer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man ved lidt om hvor dyrt det er at holde hest, og hvor lang tid hun skal bruge på dyret i stedet for at passe køkken og støvsuger. Så er oplysningerne ret gode at fortælle hende over aftensmaden når hun sidder og taler om at købe en ny hest, specielt hvis man kan krydre det med at heste formentligt kan overføre smitten.

jeg kan regne ud at hendes misbrug på heste kunne give mig 2 ugentlige ekstra besøg hos gp’ere.

Skal - skal ikke, har i input til at sikre mig de midler hun ødsler væk på havre mm.

 

damn jeg får skrevet mærkelige fantasi historier her under  nedlukningen.

undskyld, jeg går ind på mit værelse igen.

:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Final Cut
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Findes der statistik, der underbygger den påstand - mig bekendt kom deltagerne til hestestævnet fra hele DK

De kom fra hele Europa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Findes der statistik, der underbygger den påstand - mig bekendt kom deltagerne til hestestævnet fra hele DK

Der findes statistik som viser at Herning kommune er den kommune i Jylland som har flest smittede pr indbygger.

Om årsagen så ligger i det omtalte arrangement, kan statistikken ikke udtale sig om. Men det virker da ikke helt usandsynligt at der kunne være en sammenhæng. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 1 time siden:

Der findes statistik som viser at Herning kommune er den kommune i Jylland som har flest smittede pr indbygger.

Om årsagen så ligger i det omtalte arrangement, kan statistikken ikke udtale sig om. Men det virker da ikke helt usandsynligt at der kunne være en sammenhæng. 

Indbyggerne i Herning er mere velstående end i mange andre jyske kommuner, har flere uddannelsesinstitutioner og mange har været på skiferie og andre udlandsrejser - men det burde jo været nemt at lave en spørgeskemaundersøgelse af de, som er blevet smittede og spørge hvilke arrangementer eller rejser, de har været på i 2020, før man udtaler sig om, hvor smitten kommer fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Indbyggerne i Herning er mere velstående end i mange andre jyske kommuner, har flere uddannelsesinstitutioner og mange har været på skiferie og andre udlandsrejser - men det burde jo været nemt at lave en spørgeskemaundersøgelse af de, som er blevet smittede og spørge hvilke arrangementer eller rejser, de har været på i 2020, før man udtaler sig om, hvor smitten kommer fra.

Tror du har fat i det rigtige her, nordsjælland er også rimeligt mørkt på kortet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Guffer
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Indbyggerne i Herning er mere velstående end i mange andre jyske kommuner, har flere uddannelsesinstitutioner og mange har været på skiferie og andre udlandsrejser - men det burde jo været nemt at lave en spørgeskemaundersøgelse af de, som er blevet smittede og spørge hvilke arrangementer eller rejser, de har været på i 2020, før man udtaler sig om, hvor smitten kommer fra.

Min pointe med opslaget var faktisk ikke hvor corona virussen kom fra ,..men blot at Herning er udpeget som provinsens epicenter ang. Corona. :huh: ... og at folk passer på hinanden ,... go’ dag derude :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffer skrev, for 2 minutter siden:

Min pointe med opslaget var faktisk ikke hvor corona virussen kom fra ,..men blot at Herning er udpeget som provinsens epicenter ang. Corona. :huh: ... og at folk passer på hinanden ,... go’ dag derude :rolleyes:

Nej, meningen med opslaget var at mistænkliggøre hestestævnet og klandre dem for ikke at aflyse - BUM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Guffer
Jernsvinet skrev, for 11 minutter siden:

Nej, meningen med opslaget var at mistænkliggøre hestestævnet og klandre dem for ikke at aflyse - BUM

Du fatter åbenbart ikke det jeg skriver ...jeg er da pisse ligeglad med hestestævnet.

 

“Selv guder kæmper forgæves mod autodidakte eksperter “ :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffer skrev, for 9 minutter siden:

Du fatter åbenbart ikke det jeg skriver ...jeg er da pisse ligeglad med hestestævnet.

Hvorfor så indsætte det i dit opslag - der er sgu noet a et forstor  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 1.4.2020 at 10:21:

Findes der statistik, der underbygger den påstand - mig bekendt kom deltagerne til hestestævnet fra hele DK

Det viser sig at mange sygeplejersker på regionshospitalet i Herning er smittet med Corona-virus - så det kan også være årsagen til de mange smittede - og som min gamle mor altid sagde: "undgå at besøge doktoren, hvis du vil undgå at blive syg" ;-)

Men det bliver spændende at finde ud af hvad gruppen der skal finde frem til årsagen til de mange smittede i Herningområdet finder frem til:

https://www.herningfolkeblad.dk/artikel/02c6df01-e881-4fde-981d-cac7eed5d9de/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Final Cut

Ja man skal holde doktoren væk, min mor sagde..et æble om dagen holder doktoren væk..hvis man altså kan ramme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...