Hop til indhold

Recommended Posts

Det er da ellers en skam. Jeg synes hun ser dejlig ud, og har da virkelig nydt at læse hendes annoncer. Jeg kan nu forstå på indlæg herinde at det er langtfra første gang at hun ikke har overholdt aftaler, og at hun har skiftet navn et par gange. Jeg tror dog ikke det kommer i nærheden af pigernes frustrationsniveau over kunder der brænder dem af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kneppet Selina et par gange eller 3 ;-) Hun er en fræk satan og jeg har faktisk aldrig oplevet hun har brændt mig af? Prøv at kontakte hende igen og hør hvad der skete, hun må have en god grund.  Jeg giver reknas ret. Hold en pause et par uger endnu og lad os så se hvad Mette finder på ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
længsel skrev, for 17 timer siden:

Har sendt hende penge , men hun dukkede ikke  op til aftalen. 

Og svarer ikke. 

jeg vil mene det er modig at sende penge først, ville jeg aldrig gøre ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 14 timer siden:

jeg vil mene det er modig at sende penge først, ville jeg aldrig gøre ....

Og her i tråden kan man så se HVORFOR man aldrig skal gøre det.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweetmand skrev, for 12 timer siden:

Er det ikke hende der var med i det program i TV sammen med Dina G..???

 

Mit liv som luder mener jeg det hed!

Jo det var hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun sige hun ikke er det værd og pisse useriøs. Lavede en aftale med hende om at komme til Odense og besøge hende. Vi havde aftalt tid osv. Skrev så til hende dagen før besøget for at bekræfte og kunne så se på hende annonce at hun ikke længere tilbød besøg på den dato. 

Havde jeg ikke spurgt så var jeg så kørt til Odense forgæves. Og hun var fuldstændig kold over at jeg brokkede mig lidt over hun først laver en aftale hun ved hun ikke kan holde og så samtidigt med virker ligeglad. 

Man skulle tro nogen af pigerne ikke ville have glade gentagne kunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bracetrain skrev, for 1 time siden:

Hun har brændt mig af 3 gange.

At blive brændt af en gang kan måske tilgives. Men efter anden gang ville jeg ikke forsøge en tredje. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bracetrain skrev, for 4 timer siden:

Hun har brændt mig af 3 gange.

Måske hun var en tur i Ikea. Dér så jeg hende idag......hånd i hånd sammen med kæresten! :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...