Hop til indhold

Danske Natalia og Sarah

Featured Replies

Skrevet

Billedet af de to piger er under alle omstændigheder fake og kan findes på nettet. Jeg har ikke haft fornøjelsen af at besøge pigerne.

Skrevet

Har haft besøgt pigerne. Det var en god oplevelse. Ved ikke om billederende er fake men de ligner meget godt de to jeg mødt. 

Skrevet
Christianmg skrev, for 16 minutter siden:

Har haft besøgt pigerne. Det var en god oplevelse. Ved ikke om billederende er fake men de ligner meget godt de to jeg mødt. 

Mistænkeligt at en bruger 5 minutter efter oprettelse skriver sådan og derefter laver 2 ligegyldige kommentarer, det lugter langt væk. Men kom da med en seriøs anmeldelse af din oplevelse og lad min kritik komme til skamme.

Skrevet
  • Author

Ok, tak...tror sgu jeg venter til de sætter nogle ægte billeder i deres annonce.....øv!!

Skrevet

Nye billeder der ser mere ægte ud, kan konstatere at Christianmg skal have briller ha ha

https://annoncelight.dk/showad/294401

Skrevet
  • Author

Tror desværre, at den svagtseende Christianmg er en af pigerne.....Jeg kan læse præcis de samme syntaks-fejl i denne sætning, som der er af syntaks-fejl i deres annonce...Gad vide om det nok mere er Christiane vi skriver med???:oops:

Skrevet

Har nu to gange forsøgt at lave en aftale med de to.

Begge gange har jeg, som aftalt med dem dagen inden, skrevet på dagen, kort før aftalen, at jeg var klar, og de skulle så sende mig adressen.

Begge gange var der tavst som graven - både ved sms og på telefon. Når jeg ringede på nummeret, fik jeg blot at vide fra operatøren, at personen ikke kunne modtage opkald.

Virkelig dårlig stil!

Skrevet

Hva er falsk 

Skrevet
issen skrev, for 6 timer siden:

Hva er falsk 

Det hele 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.