Hop til indhold
Fifty+

Lara Horny vestamager *Spild af tid og penge*

Recommended Posts

I denne for alle så mærkelige tid med Corona smitte og alle mulige retningslinier, havde jeg taget en flaske "hånd sprit" med og begivet mig ud på Amager til Lara Horny vestamager.

Det skulle vise sig at være en meget dårlig idé.

Da hun først var vågnet op af dagen(kl 11:00), fik vi med møje og besvær lavet en aftale. Det er jo okay hvis hun har travlt med kunder. Men jeg fik senere af vide at jeg var den første kunde i dag. Jeg troppede op på aftalt tidspunkt, og ville vise gode manér ved at have min egen "hånd sprit" med. 

Lara så indbydende da hun åbnede døren i en kort chemise. Så vi aftalte 60 minutter med div. extra. Jeg smuttede i bad og viste hende at hænderne fik en ekstra omgang hånd sprit. Da chemisen kom af var det ikke den kvinde, der var vist i annoncen. (Figur etc.)  Og da vi gik i gang med lagen gymnastikken gik det helt galt. 

BJ var som at stikke "sjoveren" ind i en brystpumpe på speed. Meget lidt behageligt. Prøvede at få tempoet lidt ned. Men det hjalp ikke. Så jeg fik hende til at sætte sig overskrævs. Hun styrede dog så meget med benene, at det kun lige var hovedet, der kom ind i varmen. Efter et par minutter spurgte hun "Finished ?"....  Nej sku da. Næsten ikke begyndt!

Så rullede vi rundt. Hende på ryggen og vi aftalte at jeg ikke ville støde i bund. Men lige lidt hjalp det. Så jeg lod 60 minutter være 60 minutter og bad hende om et godt HJ. Men NEJ NEJ NEJ. Det blev til en blanding af at sætte pikke ind i en skruetvinge og så sætte skruetvingen til at dreje med 120 omdrejninger, på trods af mange venlige bemærkninger om at sætte farten ned og løsne grebet. 

Så efter 30-40 minutter smuttede jeg i bad igen og gik med overtryk i bollerne.

Konklusion: Lad være !

Redigeret af Fifty+

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fifty+ skrev, for 39 minutter siden:

Konklusion: Lad være !

Du burde have startet med det du skriver i din konklusion, LAD VÆRE.

Har du overhovedet ikke fattet en skid af hvad der lige nu foregår i DK og resten af verden. Fandeme godt at du huskede håndsprit, når du nu render rundt med hovedet så langt oppe i røven at alt iltforsyning til hjernen er afbrudt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 1 minut siden:

Du burde have startet med det du skriver i din konklusion, LAD VÆRE.

Har du overhovedet ikke fattet en skid af hvad der lige nu foregår i DK og resten af verden. Fandeme godt at du huskede håndsprit, når du nu render rundt med hovedet så langt oppe i røven at alt iltforsyning til hjernen er afbrudt.

@mester4u Du har fuldstændig ret. Efter 21 dage i total isolation (ingen besøg fra familie, venner, ingen indkøb etc) er jeg nok blevet ramt af "hudsult". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Fifty+ skrev, for 4 timer siden:

Det skulle vise sig at være en meget dårlig idé

Det tror jeg hele den danske befolkning er enige i...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
mester4u skrev, for 3 timer siden:

Du burde have startet med det du skriver i din konklusion, LAD VÆRE.

Har du overhovedet ikke fattet en skid af hvad der lige nu foregår i DK og resten af verden. Fandeme godt at du huskede håndsprit, når du nu render rundt med hovedet så langt oppe i røven at alt iltforsyning til hjernen er afbrudt.

Lad nu være med at være en moralens vogter i dette forum, som netop handler om reviews af... glædespiger. Ja, alle ved at det ikke er god latin at knalde en fremmed, at besøge sin gamle mormor eller invitere til påskefrokost. Men dette forum ville være pænt tomt uden disse skæverter - så lad være med at kigge herind eller læse opslagene, når det sætter dit pis i kog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 5 timer siden:

Lad nu være med at være en moralens vogter i dette forum, som netop handler om reviews af... glædespiger. Ja, alle ved at det ikke er god latin at knalde en fremmed, at besøge sin gamle mormor eller invitere til påskefrokost. Men dette forum ville være pænt tomt uden disse skæverter - så lad være med at kigge herind eller læse opslagene, når det sætter dit pis i kog.

Sådan, flot skrevet kære Rust, håber der er flere som dig rundt omkring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 9 timer siden:

Lad nu være med at være en moralens vogter i dette forum, som netop handler om reviews af... glædespiger. Ja, alle ved at det ikke er god latin at knalde en fremmed, at besøge sin gamle mormor eller invitere til påskefrokost. Men dette forum ville være pænt tomt uden disse skæverter - så lad være med at kigge herind eller læse opslagene, når det sætter dit pis i kog.

Hov... du glemte lige "eller knalder GP" uden knaldeballon. Men tak for din kommentar.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da vildt som folk trænger til at hakke på én der bare prøvede at få lettet trykket... 
Under devisen “Hvis moral er godt, så må dobbeltmoral, være dobbelt så godt...”

Slap af...!!

Tak for anmeldelsen... hun så ellers lækker ud på billederne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar på det annoncen indeholder istedet for det pjat der igen og igen. Burde give en advarsel. Det klamt som der dukker moral politi op og sladeren til politi.

Et andet spørgsmål. Hvis man på ingen måder har interesse i at krølle lagner mm. Hvad laver man så herinde i den her periode?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Horus skrev, for 8 timer siden:

Et andet spørgsmål. Hvis man på ingen måder har interesse i at krølle lagner mm. Hvad laver man så herinde i den her periode?

Se, det var et supergodt spørgsmål!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Stabilizer skrev, for 17 timer siden:

generel snak om corona hører hjemme under generel debat og hyggesnak

Mnjah, vel kun under hyggesnak...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...