Hop til indhold
MickeyM

Søndag den 29. marts - En hane skal dø!

Recommended Posts

Jo, indrømmet: Dette er nok det mest malplaceret indlæg på et forum for køb og salg af sexuelle ydelser, men jeg er lidt desperat, jeg er lidt i tidsnød og har brug for lidt vejledning....

Sagen er, at der findes en hane i mit nabolag, tæt nok på min bopæl, til at jeg den sidste uges tid er vågnet alt for tideligt og tænkt: "Den skal dø!" 

Hanens ejer er helt enig, og kom hurtigt med svaret: "Kom over på søndag, ved skumringstid, så skal jeg nok plukke hanen af pinden." - Og så kom det lidt henkastet: "Tag din økse med..."

- Så jeg var i Jem&fix i onsdags for at købe en økse. Den har nu ligget urørt på køkkenbordet nogle dage - der er stadig plastik på skæret, og den ser fin og skarp ud...

Nu er det så blevet søndag, og jeg tænker at solen går ned om nogle timer... Så jeg tænker at skumringstiden nærmer sig..

- Men hvordan faen gør man, det er vel ikke som at hugge brænde? - Og er det rigtigt at den løber frejdigt rundt uden hoved bagefter? - Og var det dumt at se den video med de søde pingviner, fra den anden tråd, aftenen forinden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du lammer den først med et velplaceret dask med skaftet eller et lægte. Det lammer den. Så hugger du hovedet af i et hug på en huggeblok. Hold fast i både ben og vinger med venstre hånd. Den kan spjætte lidt. Herefter skal den blot afbløde. Derefter skoldes i varmt vand og plukkes. Og indvoldene tages ud. Så er aftensmaden reddet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seriøst? Hvis du ikke har styr på, hvordan man gør skal du ikke gøre det. Mon ikke hanens ejer selv kan? Det vil være ret ærgerligt, hvis modet svigter når du har slået den bevidstløs. Det er smart at få det demonstreret af en der kan, og derefter gøre det med hjælp selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hestemand skrev, for 5 minutter siden:

Du lammer den først med et velplaceret dask med skaftet eller et lægte.

Ah, god idé. Jeg har set andre slå fuglens hoved hårdt mod huggeblokken først, for at lamme den... - Men det er vel nemmere (og hurtigere) at bruge skæftet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 12 minutter siden:

Det vil være ret ærgerligt, hvis modet svigter når du har slået den bevidstløs.

Vi taler om en hane der har stjålet af min nattesøvn i flere dage - Tro mig: Modet svigter ikke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke noget der smager bedre end et dyr man selv har slagtet. Det synes jeg gælder både fjerkræ, fisk og kaniner. Sørg for at have logistikken klar i forhold til hvor du gør af fjer og involde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan også grave den ned, så hovedet stikker op, og så køre hen over den med plæneklipperen. Så løber den heller ingen steder uden hoved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Final Cut

Jeg har også været irriteret på naboens hane, men han ville ikke hugge hovedet af den, nu har mikkel ræv løst problemet for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 14 minutter siden:

Det er da mega hyggeligt med en hane der galer.

Jo, men ikke klokken halv 1 om natten! - Det var en syg og forvirret hane...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Da jeg var barn og huggede hovedet af hønsene, så nappede jeg den i benene med venstre hånd - slog dens hoved mod huggeblokken op på blokken og af med hovedet.

Den løb ingen vegne.

Hvor jeg bor må haner iøvrigt ikke gale før kl er 07.00 jf regulativet om hønsehold.

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, 1 time siden:

Jo, men ikke klokken halv 1 om natten! - Det var en syg og forvirret hane...  

Var!  har du billeder af henrettelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En amatør der slår en hane ihjæl. 

Kæft det gad jeg godt have set :D :D :D :D :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejede faktisk et kort øjeblik at vende tilbage med en visuel opdatering... - Men så var det at min kloge teenagesøn mumlede ordet: "Shitstorm" - Så jeg lod telefonen blive i lommen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evil twin skrev, for 2 minutter siden:

Så fik hane hovedrollen i dag.

Det må man sige :)

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 20 timer siden:

Du kan også grave den ned, så hovedet stikker op, og så køre hen over den med plæneklipperen. Så løber den heller ingen steder uden hoved.

"Fred til lands" har ikke været helt forgæves, kan jeg se :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...