Hop til indhold
Guest Niceboner

Fyr søges af par til trekant.

Recommended Posts

Guest Niceboner

Hejsa :)

Har en flot veninde på 32/184/90 med langt mørkt hår, som tænder på tanken om, at blive betalt for sex.
Hun er helt vild med analsex, så du skal tænde på, at kneppe en lækker kvinde i røven med kondom.
Hun er lidt nervøs for, at mødes alene, men er frisk på en trekant med mig og en anden mand. Ingen homo.
Du skal være 40 - 60 år og din højde og vægt skal passe nogenlunde sammen.
Vi kan mødes hos mig ved Aalborg en aften det passer os alle 3.

Send PM, hvis du er interesseret. Skriv hvordan du ser du og hvor gammel du er og hvor du kommer fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Niceboner skrev, for 14 minutter siden:

Hejsa :)

Har en flot veninde på 32/184/90 med langt mørkt hår, som tænder på tanken om, at blive betalt for sex.
Hun er helt vild med analsex, så du skal tænde på, at kneppe en lækker kvinde i røven med kondom.
Hun er lidt nervøs for, at mødes alene, men er frisk på en trekant med mig og en anden mand. Ingen homo.
Du skal være 40 - 60 år og din højde og vægt skal passe nogenlunde sammen.
Vi kan mødes hos mig ved Aalborg en aften det passer os alle 3.

Send PM, hvis du er interesseret. Skriv hvordan du ser du og hvor gammel du er og hvor du kommer fra.

fjols

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
DygtigMaler skrev, for 12 minutter siden:

fjols

Anmeldt Personangreb...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
DygtigMaler skrev, Lige nu:

fjols

Dygtigmaler. Går ud fra, at du har sovet for lidt i nat med den tone du lægger for dagen.

En ordentlig tone i fremtiden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
NordFyr skrev, for 3 minutter siden:

Anmeldt Personangreb...

Jeg  er  sku  tilbøjelig  at sige  det  samme  men  det  handler  om  hans  måde  at  tiltale  andre  på.  Føj  for  pokker , fik  sådan  en  besked  fra  trådstarter  i går, hvor  jeg  afslog  at  mødes  med  ham  for  1000 

Du er ikke mere værd. Du er jo ikke en lækker ung tøs vel. Du skal ikke kontakte mig mere. Hygge Hejsa 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Aalborg skrev, for 8 minutter siden:

Dygtigmaler. Går ud fra, at du har sovet for lidt i nat med den tone du lægger for dagen.

En ordentlig tone i fremtiden...

sku da ikke med det opslag i disse tider, stå ved mit ord !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
NordFyr skrev, for 9 minutter siden:

Anmeldt Personangreb...

Det gør du bare !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 33 minutter siden:

Dygtigmaler. Går ud fra, at du har sovet for lidt i nat med den tone du lægger for dagen.

En ordentlig tone i fremtiden...

Mon ikke han er frustreret over at han  har for lidt omsætning og dermed ikke har råd til ret meget?

Hvorom alting er, så er hans opførsel yderst uforskammet, men hvad kan man forvente af en person, der bruger superlativer om sig selv (ligesom klovnen Trump) ?

Jeg har lært at undgå og ignorerer folk, der konstant fremhæver sig selv.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 51 minutter siden:

fjols

Fordi andre opføre sig som et fjols er der ingen grund til at synke til deres niveau. 

Jeg er fra Aalborg og er vild med forslaget, bare ikke lige for tiden. 

Jeg vælger så bare at springe forslaget over, og tage en spiller mens jeg fantasere om den lækre Nemtøs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 8 minutter siden:

Fordi andre opføre sig som et fjols er der ingen grund til at synke til deres niveau. 

Jeg er fra Aalborg og er vild med forslaget, bare ikke lige for tiden. 

Jeg vælger så bare at springe forslaget over, og tage en spiller mens jeg fantasere om den lækre Nemtøs. 

Jeg vil  gerne  lige  fastslå at  jeg  har intet  at  gøre  med trådstarters  efterlysning.  

Hvis  det  da er  mig  du  nævner og hvis  ikke  beklager  jeg  afsporing. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Jeg vil  gerne  lige  fastslå at  jeg  har intet  at  gøre  med trådstarters  efterlysning.  

Hvis  det  da er  mig  du  nævner og hvis  ikke  beklager  jeg  afsporing. 

Er godt klar over at du absolut intet har med dette setup at gøre, og det har jeg heller ikke. 

Mine GP aktiviteter er ikke eksisterende i disse tider. 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niceboner skrev, for 1 time siden:

Hejsa :)

Har en flot veninde på 32/184/90 med langt mørkt hår, som tænder på tanken om, at blive betalt for sex.
Hun er helt vild med analsex, så du skal tænde på, at kneppe en lækker kvinde i røven med kondom.
Hun er lidt nervøs for, at mødes alene, men er frisk på en trekant med mig og en anden mand. Ingen homo.
Du skal være 40 - 60 år og din højde og vægt skal passe nogenlunde sammen.
Vi kan mødes hos mig ved Aalborg en aften det passer os alle 3.

Send PM, hvis du er interesseret. Skriv hvordan du ser du og hvor gammel du er og hvor du kommer fra.

Er så fedt man regner med en masse henvendelser og endnu federe, at man sikkert får det, uden anden end beskrivelsen herover. 
 

Elsker også ‘din højde og vægt skal passe nogenlunde sammen‘ kombineret med 32/184/90

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at folk er lidt for hurtigt fremem med kløerne overfor trådstarter.

Der eksempelvis ikke, at de søger snarest, men når det passer os alle 3.

Det kune være når Corona krisen bliver erklæret overstået.

Og mht hendes mål: så er hendes BMI  meget normalt for en standard dansker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 12 minutter siden:

Jeg synes at folk er lidt for hurtigt fremem med kløerne overfor trådstarter.

Der eksempelvis ikke, at de søger snarest, men når det passer os alle 3.

Det kune være når Corona krisen bliver erklæret overstået.

Og mht hendes mål: så er hendes BMI  meget normalt for en standard dansker.

Der er da ik mange kvinder på 184cm:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, Lige nu:

Der er da ik mange kvinder på 184cm:biggrin:

Tjah jeg kender da et par stykker, inkl. en der er omkring 193 cm (hun er skidesød og har et flot ansigt) , så helt usædvanligt er det ikke.

Men det var nu mest hendes BMI jeg tænkte på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 15 minutter siden:

Tjah jeg kender da et par stykker, inkl. en der er omkring 193 cm (hun er skidesød og har et flot ansigt) , så helt usædvanligt er det ikke.

Men det var nu mest hendes BMI jeg tænkte på.

Høje kvinder er da totalt lækre mand!! Da jeg bare er en bette lårt på 169, er det nok fordi de er lidt utilnærmelige. Synes da det lyder spændede :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, Lige nu:

Høje kvinder er da totalt lækre mand!! Da jeg bare er en bette lårt på 169, er det nok fordi de er lidt utilnærmelige. Synes da det lyder spændede :-)

Jeg er osse en bette lårt, men hun er altså ikke en glædespige eller  for den sags skyld  ledig på markedet, for hun er afsat til en høj flot fyr på 'sølle' 188 cm :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 2 timer siden:

fjols

Måske du sku overveje kun at bruge vandvaseret i fremtiden, fjols. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 48 minutter siden:

Tjah jeg kender da et par stykker, inkl. en der er omkring 193 cm (hun er skidesød og har et flot ansigt) , så helt usædvanligt er det ikke.

Men det var nu mest hendes BMI jeg tænkte på.

Hvis kvinder med det BMI er normale. Så færdes jeg heldigvis ik meget de normale steder, kan jeg høre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 19 minutter siden:

Hvis kvinder med det BMI er normale. Så færdes jeg heldigvis ik meget de normale steder, kan jeg høre. 

Det er et BMI på 26,6 det er da ikke unormalt? Mit er pt på 23.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 1 time siden:

Jeg er osse en bette lårt, men hun er altså ikke en glædespige eller  for den sags skyld  ledig på markedet, for hun er afsat til en høj flot fyr på 'sølle' 188 cm :-)

Det e r jeg klar over - derfor yder de nu stadigvæk da hammerfrækt - heldige den, der får adgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 4 timer siden:

Hvis kvinder med det BMI er normale. Så færdes jeg heldigvis ik meget de normale steder, kan jeg høre. 

Et BMI tal er kun en rettesnor, der er mange andre paramtre man også skal tage hensyn til, hvis man vil lave en helhedsvurdering af et menenske.

Indrømmet så er BMI på 26,5 i den lidt høje ende, moderat overvægtig, men et højt BMI kan sagtens skyldes en veltrænet muskuløs krop, se bare på visse sports stjerner:

https://www.stuff.co.nz/life-style/well-good/teach-me/92682951/athletes-and-muscular-sport-stars-demonstrate-the-shortcomings-of-bmi

Pigen her er nok lidt rund, men hvad ved vi? Måske har hu nogle kæmpe 'kasser' der trækker både vægt og BMI op  :-)

Uanset hvad, så er fortrækker jeg til enhver tid  en lidt rund pige, fremfor en skinny nikotin tynd pige der lever af Cafe Latte og smøger!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner

Er her en fyr fra 98 området, som vil have et frækt besøg af os Lørdag kl 18 ?

Vi kan kun på dette tidspunkt i denne måned. Send PM, for nærmere info. Skriv hvor du kommer fra og lidt om dig selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...