Guest Thaimig Skrevet 8. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Tæt på eller tampen brænder? Ja hvor end Verden er lille så pludselig bor vi i samme Hus? Ha ha, Tak for den Nt Du er sku en man kun kan holde af, uanset Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 8. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 24 minutter siden: Tæt på eller tampen brænder? Ja Tampen brænder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 137 Skrevet 8. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Rosenholm slot ved Hornslet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 8. Januar, 2021 tvr skrev, for 7 timer siden: Jeg måtte simpelt hen slå Djursland op...... Og så kom der nogle billeder. Bla af lige præcis den smukke gamle bygning du viste et billede af. Og nu ved jeg at Ebeltoft ligger på noget der hedder Djursland...... ikke at jeg hverken har været i Ebeltoft eller Djursland...... Nej, din almene dannelse lader meget tilbage at ønske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 8. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Av, Gammel Estrup er vist ved at falde sammen, så skævt som det står Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 8. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 6 timer siden: Gammel Estrup er et rigtig fint sted. Det er det gamle rådhus i Ebeltoft også. Mols Bjerge er fantastiske. og Jernhatten... jeg troede det var mit sted, men nu har du også været der, kan jeg se... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Januar, 2021 Fætteren skrev, for 33 minutter siden: Gammel Estrup er et rigtig fint sted. Det er det gamle rådhus i Ebeltoft også. Mols Bjerge er fantastiske. og Jernhatten... jeg troede det var mit sted, men nu har du også været der, kan jeg se... Og hvis du tror du kan skjule Kalø for mig, så glem det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 8. Januar, 2021 (edited) Nemtøs skrev, for 16 minutter siden: Og hvis du tror du kan skjule Kalø for mig, så glem det Kalø var nok det mest besøgte sted under nedlukningen sidste forår, så det vil vist være en illusion at tro, at jeg kan skjule det. Men General Ryes Skanser derimod skal jeg nok skjule for dig Redigeret 8. Januar, 2021 af Fætteren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Januar, 2021 Fætteren skrev, for 6 timer siden: Kalø var nok det mest besøgte sted under nedlukningen sidste forår, så det vil vist være en illusion at tro, at jeg kan skjule det. Men General Ryes Skanser derimod skal jeg nok skjule for dig Det er ikke et ukendt sted for mig, kan ikke undgås når Sletterhage skal besøges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 9. Januar, 2021 Onslow skrev, for 10 timer siden: Nej, din almene dannelse lader meget tilbage at ønske. Hvad angår Jylland - helt sikkert. I mine yngre dage fik jeg altid tæsk når jeg var i Jylland, så der er jeg ikke kommet så ofte efterfølgende. Faktisk slet ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 9. Januar, 2021 Nemtøs skrev, den 8.1.2021 at 15:39: Er det Rosenholm slot ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Januar, 2021 Rebellen skrev, for 19 minutter siden: Er det Rosenholm slot ? Det er Gl. Estrup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 9. Januar, 2021 Okay,jeg har aldrig været på gl.Estrup :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Januar, 2021 Rebellen skrev, for 7 minutter siden: Okay,jeg har aldrig været på gl.Estrup Helt klart et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 9. Januar, 2021 Det er sikkert en oplevelse da jeg er fhv Smed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 361 Skrevet 9. Januar, 2021 Rebellen skrev, 1 time siden: Det er sikkert en oplevelse da jeg er fhv Smed Så skal du også besøge landbrugsmuseet. Måske især den gamle smedie, som ligger i en bygning lidt derfra. Af og til er der nogen smede, der hygger sig. I februar 2020 smed de et årskort oven i entreen, så har været der en 3 gange i 2020. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 9. Januar, 2021 (edited) Rebellen skrev, for 2 timer siden: Det er sikkert en oplevelse da jeg er fhv Smed Ha ha og derefter forbi Kalø og smede Nemtøs mens hjernet er varmt = dobbelt wind wind Undskyld afsporing og go aften Redigeret 9. Januar, 2021 af Thaimig Manglende tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 9. Januar, 2021 Ja,det var en god ide med Kalø og Nemtøs :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 10. Januar, 2021 Har aldrig set at vand trækker sig så meget 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 12. Januar, 2021 Jf. tidligere citat: “Lad det sne” og “Det skete i de første dage i januar engang”....... Selvom “Det’ cool” og hyggeligt med lidt hvidt har Fætter Tø været grådig. Der faldt ikke nok til en sneengel meeeen mindre kan også gøre det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Januar, 2021 MornFed skrev, for 1 minut siden: Jf. tidligere citat: “Lad det sne” og “Det skete i de første dage i januar engang”....... Selvom “Det’ cool” og hyggeligt med lidt hvidt har Fætter Tø været grådig. Der faldt ikke nok til en sneengel meeeen mindre kan også gøre det Sikke en indbydende fætter, der fornøjer sig i den kolde sne. Ham vil jeg gerne forsøge at tø lidt op ved lejlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 12. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Sikke en indbydende fætter, der fornøjer sig i den kolde sne. Ham vil jeg gerne forsøge at tø lidt op ved lejlighed Er da helt sikker på, at en varm kærlig hånd og mund vil gøre underværker. Fingrene er derimod varme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 12. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 10 timer siden: Sikke en indbydende fætter, der fornøjer sig i den kolde sne. Ham vil jeg gerne forsøge at tø lidt op ved lejlighed Nej, det var ikke mig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Januar, 2021 Fætteren skrev, for 1 minut siden: Nej, det var ikke mig... Nej der skal vi lige forøge størrelsen med 100 % Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg