Guest Nannas Hjørne Skrevet 4. Januar, 2021 Så pænt i går. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 8. Januar, 2021 Hvor er vi henne Nemtøs. Et gæt, ligner området omkring H.C.Andersens hus i Odense, men som sagt rent gætteri. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Januar, 2021 Løsgænger skrev, for 38 minutter siden: Hvor er vi henne Nemtøs. Et gæt, ligner området omkring H.C.Andersens hus i Odense, men som sagt rent gætteri. Det er i den forkerte ende af landet. Billedet er taget på Djursland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 318 Skrevet 8. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 31 minutter siden: Det er i den forkerte ende af landet. Billedet er taget på Djursland Odense er ikke nogen ende af landet, det ligger rimeligt midt i Det er kun på os 2 benede at enden sidder midt på 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 8. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 35 minutter siden: Billedet er taget på Djursland Jeg måtte simpelt hen slå Djursland op...... Og så kom der nogle billeder. Bla af lige præcis den smukke gamle bygning du viste et billede af. Og nu ved jeg at Ebeltoft ligger på noget der hedder Djursland...... ikke at jeg hverken har været i Ebeltoft eller Djursland...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 8. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Ebletoft. Og det andet er da fra Randers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Januar, 2021 tvr skrev, Lige nu: Jeg måtte simpelt hen slå Djursland op...... Og så kom der nogle billeder. Bla af lige præcis den smukke gamle bygning du viste et billede af. Og nu ved jeg at Ebeltoft ligger på noget der hedder Djursland...... ikke at jeg hverken har været i Ebeltoft eller Djursland...... Godt at jeg kan bidrage med lidt kendskab til udkants Danmark. Ebeltoft er bestemt et besøg værd, der er en enestående smuk natur (Mols bjerge og Jernhatten), derudover er der flere dyreparker, fregatten Jylland, glaspusteri ect) Ebeltoft har en del kunsterne hvilket området bærer præg af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Januar, 2021 AalborgLook skrev, for 15 minutter siden: Ebletoft. Og det andet er da fra Randers. Du har fuldstændig ret. En tur i Mols bjerge på din cykel burde du opleve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 8. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 24 minutter siden: Er det der ikke en kopi af Elvis'es hus?? Syntes jeg har set det engang jeg var Nordpå nemlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Januar, 2021 boobslover skrev, for 5 minutter siden: Er det der ikke en kopi af Elvis'es hus?? Syntes jeg har set det engang jeg var Nordpå nemlig. Jo, det fungerer som museum og der ligger en restaurant med amerikaner fast-food Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 8. Januar, 2021 (edited) Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Jo, det fungerer som museum og der ligger en restaurant med amerikaner fast-food MUMS, det lyder spændende. Men om jeg kan huske hvor jeg har set det??? Har både været i Hirtshals og på Djursland med familien, og begge steder har vi jo kørt rundt for at opleve lidt nyt, men kan slet ikke finde ud af hvor vi så det. Men så VIDT jeg husker så ligger det sådan lidt unden for en by?? Eller husker jeg helt forkert?? Redigeret 8. Januar, 2021 af boobslover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Januar, 2021 boobslover skrev, for 4 minutter siden: MUMS, det lyder spændende. Men om jeg kan huske hvor jeg har set det??? Har både været i Hirtshals og på Djursland med familien, og begge steder har vi jo kørt rundt for at opleve lidt nyt, men kan slet ikke finde ud af hvor vi så det. Men så VIDT jeg husker så ligger det sådan lidt unden for en by?? Eller husker jeg helt forkert?? Ligger i udkanten af Randers, så nej du husker bestemt ikke forkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 8. Januar, 2021 Nemtøs skrev, Lige nu: Ligger i udkanten af Randers, så nej du husker bestemt ikke forkert Jeg klapper lige mig selv på skulderen så.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 8. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Ebeltoft Rådhus. Jeg er blevet gift der, for en del år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 8. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 51 minutter siden: Du har fuldstændig ret. En tur i Mols bjerge på din cykel burde du opleve Har familie i området og cykler ofte ved Knebel, Agri og Vrinners. Har været ude og køre 2,5 timer i lidt koldt snevejr i dag. Skal ellers love for at du kommer rundt i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Januar, 2021 AalborgLook skrev, for 13 minutter siden: Har familie i området og cykler ofte ved Knebel, Agri og Vrinners. Har været ude og køre 2,5 timer i lidt koldt snevejr i dag. Skal ellers love for at du kommer rundt i Jylland Har selv været ude på en lang gå-tur i morges. Skønt frisk vejr der gav røde kinder. Så kender du jo området, det er smukt med smuk på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 8. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Det ligner Estrup slot ved Auning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Januar, 2021 AalborgLook skrev, for 5 minutter siden: Det ligner Estrup slot ved Auning Jeg er imponeret over hvor godt du er kendt i Østjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 8. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Har selv været ude på en lang gå-tur i morges. Skønt frisk vejr der gav røde kinder. Så kender du jo området, det er smukt med smuk på Hold da op du er tæt på men hellere tæt på end ingen kontakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Januar, 2021 Thaimig skrev, for 1 minut siden: Hold da op du er tæt på men hellere tæt på end ingen kontakt Tæt på eller tampen brænder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg