Guest Nemtøs Skrevet 27. November, 2020 Der er liv..hvis I kigger godt efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sofus 2 63 Skrevet 27. November, 2020 Hvis du er ligeså god til det frække hygge som til at tage billeder så er det ikke helt galt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. November, 2020 Smuk aftentur ved en ukendt sø Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9811 Skrevet 27. November, 2020 MornFed skrev, for 4 timer siden: Flot morgen med et frisk bid i kinderne. Jeg forstår ikke dem der synes november er en grå måned. I min verden er det den mest faverige tid på året, og der er få ting jeg nyder som solopgang i rimtåge. Du har virkelig fanget den godt. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 28. November, 2020 Var oppe tidligt imorges, og der var edderpedervæltemej koooooldt, max. 3 cm. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 28. November, 2020 Når mørket falder på danser musene på taget,,, hvem tænker også på "Dansemusen" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 29. November, 2020 Lidt på bagkant - lørdag morgen/formiddag særdeles frisk og flot. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 29. November, 2020 På trods af "handicap" natur er vidunderlig 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 8. December, 2020 Lidt fra forleden Der blir' godt nok givet gas Fars fede juleferie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 10. December, 2020 Hunting for beaver skrev, den 20-05-2020 at 21:19: Live billeder fra et sted på sydhavsøerne Tak til Hunting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 19. December, 2020 Savner i andre ikke også de dejlige billeder fra @Nemtøs, men at min ven Dansemus stadigvæk orker at ligge billeder op er jeg rigtig glad ved,,, tusinde tak @Sebmus,, // Fra tidligt imorges til dejlig tur senere 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 19. December, 2020 Hunting for beaver skrev, for 28 minutter siden: Savner i andre ikke også de dejlige billeder fra @Nemtøs, men at min ven Dansemus stadigvæk orker at ligge billeder op er jeg rigtig glad ved,,, tusinde tak Sidste gang fik kritiske kommentar omkring Ribe domkirke Nu er det rigtigt vinkel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 24. December, 2020 Fra dagens tur 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 24. December, 2020 (edited) fra gårdagens tur,, Glædelig Jul Redigeret 24. December, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 25. December, 2020 Har besluttet at besøge alle steder som har besøgt i foråret igen i vinter I dag var Helnæs på Fin Glædelig jul 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 26. December, 2020 På din tur rundt i Danmark @Sebmus bure du prøve at sanke østers - Du kan nå det inden nytår . . . Bare hold øje med tidevandet, så risikerer du kun kolde fingre og tæer . . . 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 28. December, 2020 Ķære @Hunting for beaver og @Sebmus i vælter jer rundt på steder hvor der er vand? Har i glemt badebukser? Og håndklædet vandet er pragtfuldt lige nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 29. December, 2020 Misjo1 skrev, for 10 timer siden: Ķære @Hunting for beaver og @Sebmus i vælter jer rundt på steder hvor der er vand? Har i glemt badebukser? Og håndklædet vandet er pragtfuldt lige nu Man bliver så pænt lyserød som nykogte rejer, når man kommer op . . . Og størrelsen passer vist . . . @Sebmus - fjorden er stadig 3-4 grader . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 30. December, 2020 Han gør det godt den kære julemand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 1. Januar, 2021 Fra dagens cykeltur. Det nye RegionNord sygehus. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Januar, 2021 Den smukkeste morgen i 2021 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sofus 2 63 Skrevet 2. Januar, 2021 Super god bille ser godt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 2. Januar, 2021 Bestemt en smuk dag. Sol op Sol ned 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 3. Januar, 2021 Syddanmark tur Hans og Grete hus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg