Guest Nemtøs Skrevet 16. November, 2020 Anderledes bygning men smuk er den da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 16. November, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 26 minutter siden: Anderledes bygning men smuk er den da Er du nu i Aalborg igen! Det er altså ikke alt det nye ved Limfjorden der er lige smukt!!! Redigeret 16. November, 2020 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. November, 2020 AalborgLook skrev, for 3 minutter siden: Er du nu i Aalborg igen! Ja det er jo en skøn by Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9811 Skrevet 16. November, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Anderledes bygning men smuk er den da Jeg vil så erklære mig uenig, men smuk farvespil på himlen ovenover. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. November, 2020 AalborgLook skrev, for 3 timer siden: Er du nu i Aalborg igen! Det er altså ikke alt det nye ved Limfjorden der er lige smukt!!! Heldigvis har vi alle forskellig smag, jeg finder bygningen spændende og unik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. November, 2020 Lauersen skrev, for 2 timer siden: Jeg vil så erklære mig uenig, men smuk farvespil på himlen ovenover. Det er jo helt i orden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. November, 2020 Sjov skik - gæt en landsdel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgmand 11 Skrevet 17. November, 2020 (edited) Nordjylland Redigeret 17. November, 2020 af Aalborgmand Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. November, 2020 Aalborgmand skrev, for 1 minut siden: Nordjylland Jeps, men hvorfor flødeskum på en brunsviger?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgmand 11 Skrevet 17. November, 2020 Ja det ved jeg heller ikke, er ikke selv speciel vild med den kombi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. November, 2020 Aalborgmand skrev, for 8 minutter siden: Ja det ved jeg heller ikke, er ikke selv speciel vild med den kombi Heller ikke jeg... vil se om mågerne vil spise den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 361 Skrevet 17. November, 2020 Barndomens hit var brunsviger kagemand fra bager Gårdboe, selvfølgelig pyntet med flødeskum. Skjold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. November, 2020 Et fascinerende vejr i dag med masser af voldsomme sprøjt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 19. November, 2020 Nemtøs skrev, for 49 minutter siden: Et fascinerende vejr i dag med masser af voldsomme sprøjt I øvrigt meget smukt billede, men ved ikke hvorfor har jeg andet billede i hovedet med masser af voldsomme sprøjter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 19. November, 2020 Lidt apokalyptisk eller guddommelige syn 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenSidsteKavaler 192 Skrevet 20. November, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Det er to meget smukke billeder. Jeg er opvokset ved havet, så det bringer nostalgiske minder frem. Tusind tak for at lægge dem op. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. November, 2020 DenSidsteKavaler skrev, for 2 minutter siden: Det er to meget smukke billeder. Jeg er opvokset ved havet, så det bringer nostalgiske minder frem. Tusind tak for at lægge dem op. Jeg bruger en stor del af min fritid ved havet. Havet giver en dejlig ro og er godt for sjælen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenSidsteKavaler 192 Skrevet 20. November, 2020 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Jeg bruger en stor del af min fritid ved havet. Havet giver en dejlig ro og er godt for sjælen. Jeg er helt enig med dig. Gåture langs havet er et af mine touch points. Ligeså er betragtning af havet. Duften af havet og lyden af havet er beroligende for mig og vækker en helt særlig glæde i mig. Havet er ren naturmedicin for sjælen. Med Wylans ord: “Havet rører hjertet, inspirerer fantasien og bringer sjælen evig glæde.” Havet er et umådelig smukt kunstværk. /DenSidsteKavaler 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 21. November, 2020 Kluk kluk - godnat IMG_1331.MOV 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. November, 2020 Snart denne tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 22. November, 2020 Pas nu på @Nemtøs...........hundrede skridt mere så ender du direkte i sushi-baren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. November, 2020 MornFed skrev, for 1 time siden: Pas nu på @Nemtøs...........hundrede skridt mere så ender du direkte i sushi-baren Gik en stor bue udenom Er ikke til fisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 27. November, 2020 Flot morgen med et frisk bid i kinderne. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg