Hop til indhold
Hunting for beaver

Sommer tid og forår

Recommended Posts

Det er den bedste tid på hele året. Nyder ligesom du de glade forårsbebudere. Både blomster, træer og fugle. Og hønsene lægger atter æg, og enkelte ligger på rede og ruger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom endelig lidt udenfor i dag. Havde et ærinde omkring Bispebjerg Hospital (nej, ikke det sædvanlige), og fik gået en tur i det omkringliggende parkanlæg hvor der var god plads til at holde afstand. Dejligt med solskin, frisk luft og forårsblomster. Tæpperne af blå anemoner havde nærmest en terapeutisk effekt på mit humør, der ellers har været noget nedadgående. Så kan jeg lidt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Uredigeret  billeder  - sikke  smukke  farver 

Håber  I vil  nyde  dem. De  er  netop  taget 

20200330_124533.jpg

20200330_124601.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

sikke  smukke  farver 

Enig - meget smukke farver. Der mangler bare, at dine fantastisk dejlige bryster også havde været med. Så ville forårsstemningen komme i top ;):wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Fætteren skrev, Lige nu:

Enig - meget smukke farver. Der mangler bare, at dine fantastisk dejlige bryster også havde været med. Så ville forårsstemningen komme i top ;):wub:

Mine  bryster får  du  lov  til  at  kigge  og  gramse  på  ved  lejlighed 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Man kan da ikke snakket om forår med den iskolde vind der er ude i dag - brrrrrr...
Alt under 10 grader er vinter.

Jamen så er det da bare på med tophue og vanter,, 

Da denne tråd blev oprettet var det 10.00098 grader :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Final Cut

Ja kalenderen siger det er forår men det er da pisse koldt og vi har nattefrost, men nu skulle vi snart få højere temperaturer hvis man kan stole på vejrudsigten, Typisk aprilsvejr hvor det hurtigt kan skifte mellem kulde og varme, og som jeg husker en af værterne på tv2 vejrudsigten sagde, aprilsvejr og unge piger er ikke til at stole på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Final Cut skrev, for 50 minutter siden:

Ja kalenderen siger det er forår men det er da pisse koldt og vi har nattefrost, men nu skulle vi snart få højere temperaturer hvis man kan stole på vejrudsigten, Typisk aprilsvejr hvor det hurtigt kan skifte mellem kulde og varme, og som jeg husker en af værterne på tv2 vejrudsigten sagde, aprilsvejr og unge piger er ikke til at stole på.

Nej, men stol på Trump. Han har selv sagt, at coronaen forsvinder med de højere temperaturer i april, og så skal der rigtigt ......

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 13 minutter siden:

Nej, men stol på Trump. Han har sagt, at coronaen forsvinder med de højere temperaturer i april, og så skal der rigtigt ......

jamen så er det da godt at det bliver 15-18 grader allerede på mandag så skal vi fandennedme ud og nedlægge nogle dejlige piger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 40 minutter siden:

Nej, men stol på Trump. Han har sagt, at coronaen forsvinder med de højere temperaturer i april, og så skal der rigtigt ......

Ja, og han har også sagt at coronavirus er en hoax - og mange andre mærkelige ting...

- Jeg slås til stadighed med at forstå en meget stor del af den amerikanske befolknings tankevirksomhed og rationale... Jeg er virkelig på udebane hvad det angår...

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...