Hop til indhold
Guest Thaimig

Aah jo de kaere traade, skal, skal ikke, jeg er jo ej ind i Kliken

Recommended Posts

Guest Thaimig

Fakta er dog skal man braekke sig eller blot lade vaere med at kommentere, I de fleste er det nok bedst man lader vaer

hvis man ej har noget positive at skrive og alligevel? Taenker dog alligevel, hvor er vi dog forskellige og taenker mega forskaellige?

Aah jo saa hva ska vi saa bruge Eg til, udover at blive uenig? Aah jo dem I Kliken er vel altid enig, de taler altid samme sprog

Men hva med dem som altid falder udenfor,

Go aften Eg.what ever u are

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm.. Hvorfor sku du falde udenfor klikken??? Vi er vel alle i den samme klikke herinde.. Men nu har jeg også været fraværende i et stykke tid.. Så svært at sige om der er blevet dannet klikker.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 54 minutter siden:

Fakta er dog skal man braekke sig eller blot lade vaere med at kommentere, I de fleste er det nok bedst man lader vaer

hvis man ej har noget positive at skrive og alligevel? Taenker dog alligevel, hvor er vi dog forskellige og taenker mega forskaellige?

Aah jo saa hva ska vi saa bruge Eg til, udover at blive uenig? Aah jo dem I Kliken er vel altid enig, de taler altid samme sprog

Men hva med dem som altid falder udenfor,

Go aften Eg.what ever u are

Jeg forstår slet ikke budskabet i dit indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 52 minutter siden:

Hmm.. Hvorfor sku du falde udenfor klikken??? Vi er vel alle i den samme klikke herinde.. Men nu har jeg også været fraværende i et stykke tid.. Så svært at sige om der er blevet dannet klikker.. 

EG er ganske rigtigt en klike i forhold til det omgivende samfund. Han mener måske, at der er kliker i kliken. Med diverse fraktioner?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 11 minutter siden:

EG er ganske rigtigt en klike i forhold til det omgivende samfund. Han mener måske, at der er kliker i kliken. Med diverse fraktioner?

Det er jeg klar over og læste det også sådan.. Bare ikke en ting jeg synes at ha oplevet.. 

Selvfølgelig skriver man anderledes med dem man kender irl end med dem man ikke gør.. Det tror jeg bare man altid vil gøre da der jo er en anden relation så. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Så længe man forholder sig konstruktivt så er der vel plads til alles meninger og respekt om det. Og sådan vil det vel altid være også i den “virkelige” verden. Anderledes bør det vel ikke være. 
 

god aften derude. 
 

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 2 timer siden:

 

Aah jo dem I Kliken er vel altid enig, de taler altid samme sprog

Men hva med dem som altid falder udenfor,

 

Hvem mener du er kliken? :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 2 timer siden:

Fakta er dog skal man braekke sig eller blot lade vaere med at kommentere,

Fremfor at kommentere noget som ikke burde have sin gang på Eroguide - er det ofte bedre at indrapportere det til admins, så de kan vurdere om et opslag skal fjernes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Benjamin skrev, for 18 timer siden:

Hvem mener du er kliken? :rolleyes:

 

Aah jo som jeg skrev og som BorendeX ogsaa citer, saa mente jeg bare at der helt klart er en Klike I Kliken herinde dvs alt afhaengig af hvem der spoer og dem der svarer, saa vil svarene vaere op til om brugeren er inde eller out, nuvel saa er jeg saa enten alene om at se problemet eller ogsaa er jeg out

Nok om det, blot en tanke I den haardt belastende tid som jeg oplever den

Saa videre til naeste traad! Go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Thaimig skrev, for 3 minutter siden:

Aah jo som jeg skrev og som BorendeX ogsaa citer, saa mente jeg bare at der helt klart er en Klike I Kliken herinde dvs alt afhaengig af hvem der spoer og dem der svarer, saa vil svarene vaere op til om brugeren er inde eller out, nuvel saa er jeg saa enten alene om at se problemet eller ogsaa er jeg out

Nok om det, blot en tanke I den haardt belastende tid som jeg oplever den

Saa videre til naeste traad! Go aften

Jeg er  enig  med  dig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, 1 time siden:

Aah jo som jeg skrev og som BorendeX ogsaa citer, saa mente jeg bare at der helt klart er en Klike I Kliken herinde dvs alt afhaengig af hvem der spoer og dem der svarer, saa vil svarene vaere op til om brugeren er inde eller out, nuvel saa er jeg saa enten alene om at se problemet eller ogsaa er jeg out

 

Borende X skrev, for 22 timer siden:

Jeg forstår slet ikke budskabet i dit indlæg.

Jeg var ikke klar over, at @Borende X var en klike i kliken ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bortset fra at pigerne normalt får flest likes, så er vi vist alle i samme "klike". Vi længes alle efter at det her corona-lort er slut så vi kan få noget sex. Det er hårdt ved nogle, du er allerede ved at hallucinatinere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Snup en tudekiks og find så en anden klub. 

Aah jo nu er Tudekiks netop hamstret, pga maend som ej fatter hva forskellen er imellem Hyggesnak og General debat?

Aah jeg forstaar tydeligt, dog forstaar en kvinde aabentbart godt mit Budskab, hvorimod maend tolker det som en Debat?

Aah jo, kvinder placerer deres oerer paa ydersiden af hjernen, hvorimod, ja resten giver vel sig selv?

Ja derfor jeg placeret den under Hygge, men lad dog blot Stridsoeksen liggge, den bringer os nok ej taetter sammen, og slet ikk pt

Go aften, what ever u are :huh: oh jo vi er forskellige, hvorend vi befinder os, sorry :huh: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd er lidt mærkelig... - Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår hvad den handler om? 
Måske den bare mangler en pingvin-video? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 33 minutter siden:

Denne tråd er lidt mærkelig... - Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår hvad den handler om? 
Måske den bare mangler en pingvin-video? 

Han er bare fornærmet over at ingen gider skrive til/om ham i diverse tråde. 

Ligesom når de andre børn ikke vil lege med lille Per på blå stue i børnehaven. Eller når lille Per ikke er inviteret med til børnefødselsdag. 

Men det kan være det skyldes at han er en træls og sur person som intet spændende har at byde på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...