Hop til indhold
GirlLover

La Vita, Wallenhorst (flat rate klub)

Recommended Posts

Hej med jer

Hermed som lovet min beretning om min tur til flat-rate club La Vita i Wallenhorts ved Osnabrück. Jeg havde læst en del om klubben på freiercafe.de hvor den (oftest) blev rost til op over skyerne som den bedste klub i området, og mange udråbte den til deres favorit klub – så det var lovende.

Jeg besøgte den tirsdag og ankom ved 19.30 tiden (jeg skulle først checke ind på mit hotel i Osnabrück, og så køre ca. 40 min. til Wallenhorst). Ved ankomsten blev jeg spurgt om det var mit første besøg, hvilket jeg jo måtte svar ja til, og så blev jeg fortalt hvor omklædning (til badekåbe) og baderum var og skulle så henvende mig ved baren når jeg var klar, og så ville ”Tekenfrau” finde en pige til at vise mig rundt.

Hun bad Juliana, 21 år og rumæner – stor pige ca. 1,75 og rund men ikke fed, dejlig fast, smilende og munter – hun tog mig i hånden og sagde at nu skulle hun nok vise mig det hele ? ! Hun førte mig rundt via kontaktrummet hvor baren også var for enden, gennem spise lokalet der hele tiden havde mand, enten i form at brød/pålæg men også på visse tidspunkter var mad af OK kvalitet – derefter kom vi til 2 bollerum, så igennem omklædning/baderum og videre til sauna og relax rummet i hvilket man uforstyrret kunne slappe af da pigerne ikke måtte forstyrre her og videre til endnu 3 bollerum (nr. 1-3) og her forklarede hun (med at frækt smil) at værelse 3 var hendes ynglings værelse, og derefter gennem et område hvor der bl.a. var en stor seng adskilt fra TV loungen kun med en ”halv væg” og her var en gæst lige i gang med 2 piger …. Derefter TV loungen og så retur til baren – puh, ha det så lovende ud efter hvad jeg lige kunne se på min rundvisning – piger på mellem 20-25 år primært fra Rumænien og Bulgarien, men stort set alle så vældig godt ud og stemningen i klubben var god. Så spurgte Juliana om jeg havde lyst til at se nærmere på hendes ”værelse” og det kunne jeg jo ikke sige nej til – vi havde jo haft en rigtig hyggelig tur rundt ;)

Hun var rigtig sød og fræk da vi kom derind, jeg hjalp med afklædning og kunne så lige kysse hende over det hele inden vi lagde os, og den eneste formaning var ”ikke komme i munden” – og så gik hun ellers i gang med fransk (uden) og det var hun godt nok god til, dejlig stille og rolig med bløde læber og tunge – himmelsk, og så mente jeg det kun var rimeligt jeg også deltog så jeg spurgte om en 69’er, og den var hun med på – og sikke en fisse, dejlig duft og så smagte den af karamel og var hel ny barberet. Efter kort tid, da jeg næsten ikke kunne holde mig mere, på med gummi og så doggy hvor jeg kunne holde godt fast i hende dejlige bagdel, derefter lidt misso og så måtte jeg desværre afslutte seancen efter ca. 15 min. – ØV.

Hun var så sød at gøre mig ren med en vådserviet efter at have taget gummiet af, og så snakkede vi lige 5 minutter, bl.a. kikke hun nøje på det fyldte gummi, ligesom for at konstatere om portionen nu var til- strækkelig, og kommenterede med at det var så min 23 mil. efterkommere :D

Derefter var der pause i godt en time hvor jeg fik lidt at spise og drikke, og så gik ind i kontaktrummet for at kikke på pigerne :D I mellemtiden var der kommet flere gæster, og klubben var lidt fyldt synes jeg, så jeg måtte kikke lidt langt efter mit næste offer, Margo, som var umådeligt populær – hun var aftenens motto pige – d.v.s. med hende var det både fransk med slug og anal, så hun var efterspurgt, og jeg så hende ikke holde pause en eneste gang i rummet som mange af de andre piger. Efter yderligere en halv times tid kom hun forbi baren hvor jeg havde sat mig, og hun havde tilsyneladende bemærket at jeg havde kikket intenst efter hende, for da hun gik forbi men den næste gæst pegede hun på mig og smilte og sagde ”du er den næste” :):) fedt hun havde bemærket det, så jeg håbede at hendes nuværende gæst ikke holdt længe ;) , og det gjorde han heller ikke – efter ca. 25 min. var hun tilbage efter at have været i bad, nu kun med hånd-

klæde om sig (hun kunne nok ikke nå at skifte grundet efterspørgslen ;) ), satte sig på barstolen ved siden af mig og spurgte om navn m.m. – og da formaliteterne nu var overstået listede hun hånden ind under min badekåbe og skulle lige checke varen – så smilte hun og sagde jeg vist skulle følge med hende nu, så den opfordring fulgte jeg – vi fik et rum efter 2 min. ventetid, ind, hun smed håndklædet og jeg badekåben, og desværre havde hun lidt mave, men pyt, hun havde de skønneste brune øjne, sødt smil og flot mørkt krøllet hår og så suttede hun fantastisk over det hele – det havde hun klart øvet sig på, så på med gumme og i gang i missionæren og så doggy hvor jeg endnu en gang måtte overgive mig, med bemærkningen ”Mein Got”, som hun så lavede om til Margot :D dejlig tøs.

Så var der igen pausen (der var heller igen ledige piger …… undtaget en mørk skønhed, men hun ville kun fransk med, og det gad jeg ikke den aften), så hende log jeg sidde, men der var tryk på nu, så man skulle være lidt vågen …., så kom en lille (jeg tror tyrkisk) pige, meget flot og veldrejet, satte sig på barstolen ved siden af mig – tæt forfulgt af en ældre herre – også tyrkisk, og det så ikke ud som om hun var lige så lun på ham som han på hende :D han var også noget kvabset (det kan jeg tillade mig at sige da jeg heller ikke er den slanke Schwarzenegger type) – men hun var godt nok træt af ham …… så hun vendte sig om mod mig og begyndte af konversere, og jeg svarede naturligvis høfligt og interesseret, men ikke mere end at den anden gæst ikke kunne beskylde mig for at prøve at ”snuppe” pigen, det er jo en uskrevet regel at når en anden viser interesse så ”stjæler” man ikke … :) - nå, men hun var s.. træt at ham, så hun tog min hånd og lagde den på hende lår, hun havde kun trusser og top på, og som om jeg var tungnem, begyndte hun at stryge min hånd op og ned af låret hen mod missen :D:D - det så den anden gæst naturligvis, og det tog han s.. med godt humør, smilede, og begyndte så også at blande sig i samtalen – i øvrigt en flink fyr, og så fore-

slog han at vi da begge kunne tage hende ind på værelset, og den kunne hun så nok ikke slippe ud af :D:D for hun sagde, lidt utilfreds, OK og tog mig så i hånden og ”marcherede” gennem lokalet, tæt forfulgt af vores tyrkiske ven :) Da vi kom til værelset smed han sig på sengen mens hun to trusser af og jeg hjalp hende af med BH’en mens hun lænede sig ind over senge for at rettet på lagenet, så her stod hun med bagdelen til og fissen lige mod mig, mens jeg ”fumlede” med hendes BH og havde god lejlighed til at gnubbe pikken mod hendes røv og fisse – hun vente sig om og smilede, kravlede op på sengen hvor vores ven havde fået gummi på, så hun måtte lige smøre lidt, vendte bagdele til ham og så gik han i gang – jeg stod så med pikken lige ud for hendes hoved, så ind i munden med dem, men hun var ikke så gammel i faget så hun var lidt for ivrig og kom derved til at bruge for meget tænder, så det var øv i forhold til de 2 andre, og i mellemtiden var tyrkeren kommet (det tog ham ca. 3 min. i doggy – imponerende), så var det min tur i misso, men jeg kunne ikke komme, så jeg afbrød med en tak for at hun prøvede, så tilbage til bare hvor hun skulle have sin jeton (det fik de efter hver tur, pigerne), så hun måtte jo have en af mig, og en af tyrkeren, så bardamen kikkede noget, og sagde smilende ”det var sjældent at en pige skulle have 2 jetoner” men det var OK.

Så trængte jeg godt nok til pause igen – og nu var klokken også blevet 22.30, og der var stadig gang i den, så jeg begyndte at overveje om det var nok for i dag, så jeg gik til baren for at bestille en cola, og så kom min første pige, Juliana, lige fra bad, velduftende og i godt humør og spurgte om jeg havde hygget mig :D:D , det måtte jeg jo svare ja til, og for at rose hende, måtte jeg jo sige at hun da var den bedste indtil nu, så det fik hende til at tage mig om hovedet, giv mig et lille kys – og så presse mit ansigt ned i hendes store bryster, hvorefter bardamen, som stod og smilte, mente det måtte være en dejlig (kvælnings) død for en mand. Så stod vi jeg pjattede lidt, fik en smøg, og fumlede lidt og så af sted til værelset :D:D

Stort set samme scenarie som første gang, blot denne gang havde jeg svært ved at komme, men hun gav ikke sådan op, så af med gummiet og i gang med et blow/hand job – det skulle lykkedes mente hun – og hun fik ret :D:D det gjorde hun også til UG – han var s.. dygtig og dejlig.

Dette var så min sidste tur i La Vita denne aften. Hvis vi ser bort fra at de piger (3 forskellige) jeg havde var ganske udmærkede, både af udsende (de var stort se alle flotte) og af service niveau, så synes jeg at den nok er lidt ”overrated” på freiercafe.de, men det var måske også på grund af pige/gæst forholdet jeg synes det, men klubben som sådan og pigerne var i orden, og de lever jo af gæster ;) , så de sætter nok ikke begrænsning på hvor mange de lukker ind. I øvrigt er prisen i den dyre ende for en flat-rate klub, nemlig 129,95 Euro. for en dagsbillet.

Men prøv den hvis i kommer på de kanter, for som sagt er pigerne (næsten alle), unge, kønne/smukke og service minded. Du finder klubben på http://www.partytreff-lavita.de.

+

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...