Hop til indhold

Recommended Posts

thedanishdude skrev, for 1 time siden:

Tja. Har samme oplevelse som dig, ikke andet

Umiddelbart har han jo ik nogen oplevelse med hende endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes ærlig talt det skræmmende, hvorfor har i behov for og oprette en tråd om mig? nu ved jeg også at SB har lavet grupper på Facebook og gør det samme som i her, men det tager jeg skarpt afstand fra! utroligt at en flok voksne mennesker, ikke kan finde ud af og holde Diskration mellem to personer, Skam jer! og har ikke bare lidt nosser dernede, så giver i jer til kende dem af jeg jeg har skrevet med, for så slutter vores samtale her! føj for den altså!

 

Goddag !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo ikke nogle der fremlægger noget her der ødelægger diskretionen på nogen måde :-)

Men går selvfølgelig ud fra, at nu du har frabedt det, at der ikke kommer mere om dig her i tråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

syntes bare det upassende,

 

lad mig sige det sådan, der ligeså mange useriøse fyre som der sikkert er kvinder derinde, men os der er reelle skal slås over en kam med de andre useriøse? siden der behov for og spørger indtil hinanden i sådan et forum her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue eyes skrev, for 3 timer siden:

Syntes ærlig talt det skræmmende, hvorfor har i behov for og oprette en tråd om mig? nu ved jeg også at SB har lavet grupper på Facebook og gør det samme som i her, men det tager jeg skarpt afstand fra! utroligt at en flok voksne mennesker, ikke kan finde ud af og holde Diskration mellem to personer, Skam jer! og har ikke bare lidt nosser dernede, så giver i jer til kende dem af jeg jeg har skrevet med, for så slutter vores samtale her! føj for den altså!

 

Goddag !

For at beskytte os selv mod dårlige oplevelser og svindlere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue eyes skrev, Lige nu:

syntes bare det upassende,

 

lad mig sige det sådan, der ligeså mange useriøse fyre som der sikkert er kvinder derinde, men os der er reelle skal slås over en kam med de andre useriøse? siden der behov for og spørger indtil hinanden i sådan et forum her

Tænker du har ret i der også er mange useriøse fyre. Den side af sagen kender jeg dog ikke. 
Ved dog der er virkelig langt imellem de reelle piger. 
Håber naturligvis du er anderledes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det også fair, blev bare lidt, hvad kan man sige, chokeret over det,  jeg har reelle hensigter, så måske derfor jeg ikke havde tænkt at man er useriøs, giver mening fyrene kan være useriøse, mærkeligt med pigerne syntes jeg, det får de jo ikke noget ud af :/ ? men blev måske også lidt for sur, for ja man skal passe på sig selv, begge veje, (:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror på det bedste i folk og tror og håber ikke på der er nogle her der vil skrive om der, for at skade dig eller andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i lang tid prøvet at få en aftale i stand med hende og lige når vi er ved at have en aftale, kommer der altid noget i vejen, eller hun svarer ikke. 
 

Så jeg ville søge andre steder. 
Spild af tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest

har helt anderledes oplevelse, nem med aftaler kører selv ud, og rimelighed i prisen i f t sugardaters niveau
sød sjov sexet på en lidt buttet erotisk måde
og man kan få hvad man vil have , bare man vil betale, jeg mener alt hvad man vil have )))
men det er snart et år siden sidst, måske jeg skulle følge lidt op )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...