Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg er ved at udarbejde en liste til alle brugerne af dette site, hvor jeg vil linke til de sidder som er værd at besøge med en lille kommentar om hvad den enkelte side tilbyder, send mig gerne en PM med et link hvis i kender til en side som du/i mener bør være på en sådan liste, på sigt er det mit håb at listen vil være at finde som sticky så alle nye brugere har en god guide til at komme igang...

Skrevet
Jeg er ved at udarbejde en liste til alle brugerne af dette site, hvor jeg vil linke til de sidder som er værd at besøge med en lille kommentar om hvad den enkelte side tilbyder, send mig gerne en PM med et link hvis i kender til en side som du/i mener bør være på en sådan liste, på sigt er det mit håb at listen vil være at finde som sticky så alle nye brugere har en god guide til at komme igang...
god ide
Skrevet

Jeg er ved at udarbejde en liste...

Hej

Har du overvejet fordelene ved at lave din liste på Google maps? Foruden fordelene ved det geografiske overblik, så er det nemt at vedligeholde og man kan selv bestemme rækkefølgen ude i venstre side. Ligesom man kan vælge forskellige symboler på kortet for de forskellige typer steder. Og for hvert sted er der plads til at skrive de små tekster om stederne.

For nogle år siden lavede jeg kortet cph.notlong.com (som jeg ikke har fået opdateret i meget lang tid). Hvis du har lyst vil jeg gerne invitere dig til at blive med-redaktør af kortet, så du kan se om det er noget for dig. Som du kan se på kortet har det været rigtigt mange besøgende.

Og hvis du vælger at bygge videre på mit gamle kort så er en pæn del df arbejdet allerede gjort.

cph

Skrevet

Super initiativ. Hvis du skal have hjælp, så skriv.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.