mester4u 951 Skrevet 27. Marts, 2020 Så lige denne annonce som ser fin ud i overskriften, men som jeg læser annoncen ser det ud til at de bare har flyttet til andre lokaliteter. https://annoncelight.dk/showad/259869 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 27. Marts, 2020 mester4u skrev, for 7 minutter siden: Så lige denne annonce som ser fin ud i overskriften, men som jeg læser annoncen ser det ud til at de bare har flyttet til andre lokaliteter. https://annoncelight.dk/showad/259869 Det kan jeg godt forstå det lyder som om de laver en sidste massage inden de lukker eller de flytter? Hvis der bare stod vi har lukket i overskriften var det til at forstå:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 27. Marts, 2020 Jeg opfatter det som om , de holder lukket . Der er vel bare tilføjet lidt til den oprindelige annonce ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 27. Marts, 2020 Står højt og tydeligt i overskrivskrift at der er lukket, ikke til at ta fejl af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 27. Marts, 2020 (edited) DygtigMaler skrev, for 12 minutter siden: Står højt og tydeligt i overskrivskrift at der er lukket, ikke til at ta fejl af. Der står vi holder lukke massage også adresse og mobil nr. Og nedenunder står alt hvad de tilbyder osv. En god ide er bare at skrive vi holder lukket. Og øverst i annoncen igen vi holder lukket Hvis jeg var et liderlig handyr ville jeg tænke hmmm hvad er lukke massage for noget Redigeret 27. Marts, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 2 minutter siden: Der står vi holder lukke massage også adresse og mobil nr. Og nedenunder står alt hvad de tilbyder osv. En god ide er bare at skrive vi holder lukket. Og øverst i annoncen igen vi holder lukket Hvis jeg var et liderlig handyr ville jeg tænke hmmm hvad er lukke massage for noget Nu kender vi mænd meget til udbyderne i denne branche. Og vi ved at udbyderne kun ændrer så lidt som muligt i deres annoncer. Så når en thai skiver et eller andet i overskriften, så er det det der gælder, og resten er bare noget fra en anden dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 27. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: Nu kender vi mænd meget til udbyderne i denne branche. Og vi ved at udbyderne kun ændrer så lidt som muligt i deres annoncer. Så når en thai skiver et eller andet i overskriften, så er det det der gælder, og resten er bare noget fra en anden dag. præcis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 27. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden: Nu kender vi mænd meget til udbyderne i denne branche. Og vi ved at udbyderne kun ændrer så lidt som muligt i deres annoncer. Så når en thai skiver et eller andet i overskriften, så er det det der gælder, og resten er bare noget fra en anden dag. Fair nok. Men det er hvis kun et få tal af jer der forstår det. Men fedt af dem der gør. Jeg ved bare at jeg skal skrive det overalt:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg