Hop til indhold
JohnJ

Samling af links...

Recommended Posts

Jeg er ved at udarbejde en liste til alle brugerne af dette site, hvor jeg vil linke til de sidder som er værd at besøge med en lille kommentar om hvad den enkelte side tilbyder, send mig gerne en PM med et link hvis i kender til en side som du/i mener bør være på en sådan liste, på sigt er det mit håb at listen vil være at finde som sticky så alle nye brugere har en god guide til at komme igang...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ved at udarbejde en liste til alle brugerne af dette site, hvor jeg vil linke til de sidder som er værd at besøge med en lille kommentar om hvad den enkelte side tilbyder, send mig gerne en PM med et link hvis i kender til en side som du/i mener bør være på en sådan liste, på sigt er det mit håb at listen vil være at finde som sticky så alle nye brugere har en god guide til at komme igang...

Vi har en næsten lignende tråd med links... og spørgsmålet er så nu hvorfor det skulle postes i alle forum og ikke kun et sted?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...