JohnJ 4 Skrevet 27. Marts, 2013 Jeg er ved at udarbejde en liste til alle brugerne af dette site, hvor jeg vil linke til de sidder som er værd at besøge med en lille kommentar om hvad den enkelte side tilbyder, send mig gerne en PM med et link hvis i kender til en side som du/i mener bør være på en sådan liste, på sigt er det mit håb at listen vil være at finde som sticky så alle nye brugere har en god guide til at komme igang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pillefinger 6 Skrevet 28. Marts, 2013 Jeg er ved at udarbejde en liste til alle brugerne af dette site, hvor jeg vil linke til de sidder som er værd at besøge med en lille kommentar om hvad den enkelte side tilbyder, send mig gerne en PM med et link hvis i kender til en side som du/i mener bør være på en sådan liste, på sigt er det mit håb at listen vil være at finde som sticky så alle nye brugere har en god guide til at komme igang... Hej John. Jeg kan godt se fordelen i dette foretagen du har gang i, men jeg tror bare at det ender med rod for du ved ligeså godt som os andre at visse annoncer bliver slettet med tiden og opstår igen et andet sted, med mindre der er tale om direkte bordeller hvor deres hjemmeside er oppe hele tiden. Men link til piger der gør det på fritidsbasis/hygge, der ved vi jo at de sletter deres annonce igen. Men jeg håber da at du får en go sticky side op og stå.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg