Hop til indhold
henrik38

Thai Vejle eller omegn med SF

Recommended Posts

Er alle thai stederne i Vejle virkelig lukket i disse dage ?

PM mig gerne, hvis der er en chance et sted. Har ringet til samtlige tror jeg uden held.

Jeg spørger for en ven !

Redigeret af henrik38
Tilføjet bynavn
  • Haha 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der bliver da ellers annonceret helt vildt på AL fra størstedelen af stederne

Del dette indlæg

Link til indlæg
henrik38 skrev, for 2 timer siden:

PM mig gerne, hvis der er en chance et sted. Har ringet til samtlige tror jeg uden held.

Jeg spørger for en ven !

Hvad for en verden er det lige du lever i, ved ikke om du har haft tændt for radio eller tv i den seneste tid og set at der huserer denne her influenzaagtige epidemi for tiden. Du skal derfor undgå unødig kontakt, dette gælder også besøg hos massagepiger. 

Gælder både dig selv og din "ven" , som åbenbart ikke selv er i stand til at spørge.....

Redigeret af mester4u
  • Synes godt om 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg spørger for en ven !

Man må spørge sig selv om manden er blevet vanvittig, læser han ikke aviser, ser tv...….. ALT ER LUKKET, det er vel nærmest en selvmordsmission at besøge bordeller med udenlandske kvinder (det er de eneste der har åbent) i denne tid, fortæl din såkaldte ven eller dig selv at det er NO GO 

• Synes godt om 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et af de populære steder i Vejle er da på hver dag med meget genkendeligt billede og adresse , utroligt at nogen gør det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Iha skrev, for 49 minutter siden:

Et af de populære steder i Vejle er da på hver dag med meget genkendeligt billede og adresse , utroligt at nogen gør det 

De har naeppe annet valg? Om man doer af det ene eller det andet, goer vel naeppe den store forskel, udover smitten :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 49 minutter siden:

De har naeppe annet valg? Om man doer af det ene eller det andet, goer vel naeppe den store forskel, udover smitten :huh:

Tror ikke thaimassøren dør af smitten , de har bedere livsstil end mange dansker , tænker på hvor mange kunder der blir smittet . 

Lidt uforsvarligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må vel være op til de enkelte om de vil holde åbent eller ej ligesom det må være op til den enkelte kunde om de vil besøge dem eller ej. Der er da også danske piger der reklamerer for tiden. 
Det her er jo lidt kondomdebatten om igen, og den går jeg ud fra de fleste ved ikke hører hjemme under efterlysninger/anmeldelser. Ligeledes tænker jeg at en debat om Covid-19 hører hjemme under generelt og ikke her. 

• Synes godt om 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 18 minutter siden:

Det må vel være op til de enkelte om de vil holde åbent eller ej ligesom det må være op til den enkelte kunde om de vil besøge dem eller ej. Der er da også danske piger der reklamerer for tiden. 
Det her er jo lidt kondomdebatten om igen, og den går jeg ud fra de fleste ved ikke hører hjemme under efterlysninger/anmeldelser. Ligeledes tænker jeg at en debat om Covid-19 hører hjemme under generelt og ikke her. 

Nej det er sg ikke op til den enkelte, hvordan kan du sammenligne covid19 smitte med et kondom, er du lige faldet ned fra månen?

du kan sammenligne det at holde åbent med det at køre 130 km/t overfor rødt kl 7.55 ud for skolen, man risikerer at slå andre ihjel imens man begår sin lovovertrædelse.

der er ingen lov der kræver man bruger kondom, så det kan du sammenligne med at spise en stor vaffelis, du skader kun dig selv og den du propper den ind i. 

• Synes godt om 5
  • Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

rigtig godt svaret  Bingo !!  men bare husk, mod alle disse tåber,  kæmper selv guder forgæves , Nåede hjem til New Zealand før dette  her skete, og er glad for det . 

Kan du have , en så god dag som muligt oppe Nord 

Tronheim Down Under

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

de reklamerer, men svarer ikke...et par stykker vender tilbage på SMS, men først nogle timer senere. Jeg havde ellers troet, at netop Vejle og omegn ville have været epicentret for flokimmunitet i Danmark.

Jeg kan berolige de bekymrede (tak for det) med at ingen skade sket.

Derudover spurgte jeg jo som sagt for en ven.

Del dette indlæg

Link til indlæg

de reklamerer, men svarer ikke...et par stykker vender tilbage på SMS, men først nogle timer senere. Jeg havde ellers troet, at netop Vejle og omegn ville have været epicentret for flokimmunitet i Danmark.

Jeg kan berolige de bekymrede (tak for det) med at ingen skade sket.

Derudover spurgte jeg jo som sagt for en ven.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, nåeee, så er det jo ikke noget problem. Vi ved jo alle sammen at venner ikke kan hverken blive smittede eller give smitten videre.

Mon ikke bare du skal lade din lille ven blive i buksen, og hvis han begynder at råbe for højt om thai massage, så giv ham en iskold afvaskning.

Redigeret af mester4u
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Besnes mand skrev, for 15 timer siden:

Nej det er sg ikke op til den enkelte, hvordan kan du sammenligne covid19 smitte med et kondom, er du lige faldet ned fra månen?

du kan sammenligne det at holde åbent med det at køre 130 km/t overfor rødt kl 7.55 ud for skolen, man risikerer at slå andre ihjel imens man begår sin lovovertrædelse.

der er ingen lov der kræver man bruger kondom, så det kan du sammenligne med at spise en stor vaffelis, du skader kun dig selv og den du propper den ind i. 

Det er da den værste gang bullshit jeg længe har hørt. 

Det kan da netop sammenlignes med at kneppe uden kondom. Man pådrager sig en risiko for eventuelt at få en kønssygdom. En sygdom man kan smitte andre med senere, nøjagtigt på samme måde som man kan med Covid-19. Og prøv at trække hovedet ud af røven og læs lidt op på risikoen for at blive slået ihjel af Covid-19. Din sammenligning er jo fuldstændigt blæst.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg føler med dig og endnu mere for dem du omgåes, når du mener det er op til den enkelte.

NEJ, det er bestemt ved lov at de skal holde lukket og ikke selv bestemme.

Hvorimod det er helt op til dig hvilket hoved du trækker kondomet ud over. Sålænge det er dit eget hoved.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...