Butch 5198 Skrevet 26. Marts, 2020 (edited) Og nu sidder de fleste af os og regner på hvordan vi lettest kan kompensere for en kort diller. Enten hæver vi antal stød, øger tiden eller også må hun bare holde for flere gange end de 150 gange på årsbasis. Så længe vi når de 12 km, så er statistikken glad. Redigeret 26. Marts, 2020 af Butch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 26. Marts, 2020 Helt enig @Butch syntes godt nok også 18 cm i herre trussen er sådan lige i overkanten af hvad jeg kan levere Så ja for os må statestikken jo så betyde vi bare gennemsnitlig skal have flere samlejer og derfor mere fisse på års basis Vil edenligt ikke klage så det kommer jo til min fordel Men hold nu helt op 150 på års basis så skulle jeg da godt nok være glad i låget Det er jo trods alt sex hver 2½ dage så må nok sige jeg føler mig lidt snydt pt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Marts, 2020 Butch skrev, for 1 time siden: Og nu sidder de fleste af os og regner på hvordan vi lettest kan kompensere for en kort diller. Enten hæver vi antal stød, øger tiden eller også må hun bare holde for flere gange end de 150 gange på årsbasis. Så længe vi når de 12 km, så er statistikken glad. Det er det med en lille og hurtig og en stor og doven. Men jeg skal altså fordoble frekvensen og øge slagantal med 47,3% for at hun får det hun har krav på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Besnes mand 81 Skrevet 26. Marts, 2020 Hvis tallene passer, så havde hun ret i dag da hun sagde jeg var stor, men for satan da nogle af jer må sg da hoppe af efter 30 sek. hvis snittet skal ned på 6 min. Eller jeg skal måske ikke medregnes hvis partneren er udlænding? antal stød pr. min. synes jeg er ret højt, personligt foretrækker jeg lange og langsomme stød. btw hvordan opgøres et samleje? hele akten kan jo sagtens indeholde flere penetreringer, udløsninger og utallige orgasmer. Men sjovt er det altid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Marts, 2020 Besnes mand skrev, for 8 minutter siden: btw hvordan opgøres et samleje? hele akten kan jo sagtens indeholde flere penetreringer, udløsninger og utallige orgasmer. Ah wa, wa mener du mand ? Et samleje er: Gøre hende våd nok til at pjoverten kan smides ind. Ud/ind, ud/ind - denne bevægelse gentages et antal gange indtil manden presser lim ud af tuben. Slut finale. Der er virkelig ingen grund til at gøre det indviklet. Der skal jo også være tid til en smøg, sove og bælle øl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. Marts, 2020 Butch skrev, for 7 timer siden: Og nu sidder de fleste af os og regner på hvordan vi lettest kan kompensere for en kort diller. Tallet på 18 cm er heller ikke korrekt. En gennemsnitsstivert er på 13,12 cm, så her kan de fleste nok være med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Besnes mand 81 Skrevet 26. Marts, 2020 (edited) Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Ah wa, wa mener du mand ? Et samleje er: Gøre hende våd nok til at pjoverten kan smides ind. Ud/ind, ud/ind - denne bevægelse gentages et antal gange indtil manden presser lim ud af tuben. Slut finale. Der er virkelig ingen grund til at gøre det indviklet. Der skal jo også være tid til en smøg, sove og bælle øl. Ok så hvis kvinden kommer tre gange inden limen kommer så det stadig kun et samleje? og hvis man nu kan flere gange som mand så det flere samlejer, også selv om mand ikke holder pauser. Jeg ryger ikke med mindre den bliver så varm at den koger over. Redigeret 26. Marts, 2020 af Besnes mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Marts, 2020 (edited) Borende X skrev, for 8 timer siden: Tallet på 18 cm er heller ikke korrekt. En gennemsnitsstivert er på 13,12 cm, så her kan de fleste nok være med. Jow jow, men det gør det jo stadig ikke lettere at nå de 12 km Men som skrevet, så må hun jo bare holde for noget oftere, eller noget længere tid........hun skal jo ikke snydes. Redigeret 27. Marts, 2020 af Butch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg