Hop til indhold
AalborgLook

Tips og tricks til bedre onani

Recommended Posts

MEN skrev, den 22.4.2021 at 19:23:

Jeg købte sådan et for et par år siden og var ikke fan. 
den gjorde ikke rigtig noget for mig. 

Den var heller ingen succes i privaten, har ikke afprøvet på andre endnu ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 30.4.2020 at 10:57:

Lige til kanten og tilbage igen... lige til kanten og tilbage igen... lige til kanten og tilbage igen...lige til kanten og en finger i røven... bliss <3 

Er det på dig eller ham? :P.. Sight.. Må lykkes at møde dig på et tidspunkt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mr_Swingking skrev, for 18 minutter siden:

Er det på dig eller ham? :P.. Sight.. Må lykkes at møde dig på et tidspunkt 

Det er det smukke ved den model, den gælder begge veje :D En eller anden gang må det lykkes trods afstanden. Danmark er et lille land. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søvn!
Jeg oplever at onani lykkes bedre når jeg er udhvilet.
Er begyndt at ordne det om morgenen i stedet for før sovetid.
Jeg har en nabo der sommetider larmer hele natten, så jeg ikke kan sove. Tiden har jeg så i ny og næ brugt på enten at se HBO/Netflix og altså også på at (forsøge på at) onanere når jeg ikke har fundet nye afsnit af en serie eller noget andet der rykker.
Ikke sjældent er det hændt at jeg er vågnet dagen derpå med min yndlingsdildo stadig "halvt på plads i dåsen", fordi jeg ligesom er faldet i søvn i forsøget... men hvem har ikke prøvet det? :D
Det kan have indflydelse på komforten i den frække ende når man så skal sidde ned til et møde eller lign. i løbet af formiddagen, at man gav fortabt og faldt i søvn før man lykkedes med projektet :rolleyes:
Jeg trænger til sove-ferie :wub:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Eva Nadine skrev, for 6 timer siden:

Søvn!
Jeg oplever at onani lykkes bedre når jeg er udhvilet.
Er begyndt at ordne det om morgenen i stedet for før sovetid.
Jeg har en nabo der sommetider larmer hele natten, så jeg ikke kan sove. Tiden har jeg så i ny og næ brugt på enten at se HBO/Netflix og altså også på at (forsøge på at) onanere når jeg ikke har fundet nye afsnit af en serie eller noget andet der rykker.
Ikke sjældent er det hændt at jeg er vågnet dagen derpå med min yndlingsdildo stadig "halvt på plads i dåsen", fordi jeg ligesom er faldet i søvn i forsøget... men hvem har ikke prøvet det? :D
Det kan have indflydelse på komforten i den frække ende når man så skal sidde ned til et møde eller lign. i løbet af formiddagen, at man gav fortabt og faldt i søvn før man lykkedes med projektet :rolleyes:
Jeg trænger til sove-ferie :wub:

Jeg bruger det lige omvendt ofte til at hjælpe mig med at sove på rastløse aftener ;) en god orgasme og så er jeg putteklar.  Men det er også en fantastisk løsning, når jeg ikke kan slæbe mig ud af sengen om morgenen. Wupti, en lille spiller på klitten og så er jeg klar til dagens udskejelser! Bortset fra hvis jeg arbejder... så gemmer jeg selvforkælelsen til min vagt er ovre og alt det seksuelle har bygget sig så meget op, at jeg bare MÅ have en endelig forløsning, mens jeg ligger og tænder på det lille egotrip jeg har fået over de sidste dage med alle de søde bemærkninger (og et hint af "hold nu op hvor jeg tænder på at være en beskidt ludertøs." Fy-ord, I know, men min fisse er ikke så politisk korrekt). 

Apropos... så tror jeg da egentligt lige at jeg tuner ud i en halv time... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

min fisse er ikke så politisk korrekt

Det er fisser sjældent, er min erfaring. 
Min egen er en ekshibitionistisk neo-feministisk tøjte med storhedsvanvid og politiske ambitioner.
Hun tror at hun kan få alle de pikkemænd hun vil bare ved at pifte efter dem på gaden, og så vil hun ha' at jeg skal være sex-minister! :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Det er fisser sjældent, er min erfaring. 
Min egen er en ekshibitionistisk neo-feministisk tøjte med storhedsvanvid og politiske ambitioner.
Hun tror at hun kan få alle de pikkemænd hun vil bare ved at pifte efter dem på gaden, og så vil hun ha' at jeg skal være sex-minister! :D 

Din fisse er afgjort mere ambitiøs end min! Min har splittet personlighed; Halvt kælen killing med et overforbrug af cuddles og halvt løssluppen tøjte som bare vil bruges og fyldes. For at det ikke skal være løgn mistænker jeg at min fisse er ved at gro en tredje lettere sadistisk domina, så jeg glæder mig til det kaos der bryder ud, når der skal kæmpes om pladsen ved roret (til gengæld er der fandeme fest når de tre mødes og væskerne flyder). Jeg har for længst opgivet at tøjle min fisse, faktisk er jeg temmelig sikker på at den tøjler mig ind imellem - og apropos bondage, så er vi ikke engang begyndt at åbne Pandoras æske når det kommer til min røvs excentriciteter :ph34r:

Og derfor har man brug for onani! Et øjebliks ro bagefter mens fissen lader op og knolden kan få en tanke eller to igennem. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var der ikke noget med at maj er officiel onani måned. Jeg prøver mig lidt frem for tiden i forhold til at udvikle en mere skånsom teknik, da jeg får lidt ondt i pikken hvis jeg tager en spiller hver gang jeg har lyst til det. Det er stadig min foretrukne sovepille, men kl. 11 spilleren kan bare også noget, og hjemmearbejde har gjort den lidt lettere at opnå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...