Hop til indhold
Mni4600

Hotel eller værelse på time pris

Recommended Posts

Hej er der nogle der kan anbefale et hotel eller værelse der kan lejes på time pris? 
Det skal ligge i København. Der skal gerne være mulighed for at betale kontant. 
Det skal ikke bruges pt men først efter covid-19 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en enkelt gang benyttet legelejlighed.dk på Frederiksberg, og det er på timebasis. Her putter du bare pengene i en kuvert, som du smider ind ad en intern brevsprække.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man skal først have en rundvisning. 
 

min erfaring er at du kan finde en del almindelige hotelværelset som koster det samme eller mindre for et døgn. Hvis man ikke kan lide at sige man kun skal bruge det er par timer tjekker man bare helt almindeligt ind. Og når man så skal gå går man bare ned og tjekker ud et par timer senere. Hotellerne er vant til det og stille ikke spørgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mni4600 skrev, for 33 minutter siden:

Ok lyder fint. Jeg kan læse man først skal have en rundvisning skulle du også det ? 

Ja, for man skal f.eks selv tage sengetøjet af og lægge det i vaskemaskinen. Det kræver lidt instruktion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mni4600 skrev, for 5 minutter siden:

Har du nogle hoteller for syntes ikke jeg kan finde nogle til en ok pris ? 

Hvad er så en ok pris? Der er jo forskel på et vandrerhjem og Skt. Petri.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mni4600 skrev, 1 time siden:

Hej er der nogle der kan anbefale et hotel eller værelse der kan lejes på time pris? 
Det skal ligge i København. Der skal gerne være mulighed for at betale kontant. 
Det skal ikke bruges pt men først efter covid-19 

Pussy Galores på Frederiksberg og Mon Chérie i Rødovre. Begge steder koster det 300kr/time. Hos MC er der rabat ved mere end 4 timer.

Prisen er også begge steder inklusive langer, håndklæder og rengøring. Jeg kan især anbefale MC, da det er meget ugenert i kælderen, men PG er også helt i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, 1 time siden:

Pussy Galores på Frederiksberg og Mon Chérie i Rødovre. Begge steder koster det 300kr/time. Hos MC er der rabat ved mere end 4 timer.

Prisen er også begge steder inklusive langer, håndklæder og rengøring. Jeg kan især anbefale MC, da det er meget ugenert i kælderen, men PG er også helt i orden.

Begge steder kan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at have anvendt dem, til dette formål, så er f.eks. Wake-up hotellerne, Scandic, Comwell og AC hotellerne faktisk anvendelige til formålet, og af forbavsende god kvalitet trods prisen. Man skal bare sørge for, at der er en dobbeltseng, da enkeltværelserne kan være med meget små senge.

Eneste irriterende er den periode på dagen, mellem ud- og indcheckning, hvor der ikek rigtig kan bestilles i ...... Udover at booke for 2 dage, hører jeg gerne om måder at undgå denne "mørkeperiode".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, for 9 minutter siden:

Eneste irriterende er den periode på dagen, mellem ud- og indcheckning, hvor der ikek rigtig kan bestilles i ...... Udover at booke for 2 dage, hører jeg gerne om måder at undgå denne "mørkeperiode".

Har du prøvet at henvende dig direkte og spørge til det? - ofte kan man få lov at checke tidligt ind - og hvis du siger du kun skal bruge det et par timer midt på dagen - burde de være rimeligt fleksible.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mni4600 skrev, for 2 timer siden:

Det er rigtigt vil bare helst ikke give 1000kr for et værelse.

Prøv at søge på div. deals - men her skal man som regel booke lang tid i forvejen - og kan ikke aflyse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 29 minutter siden:

Har du prøvet at henvende dig direkte og spørge til det? - ofte kan man få lov at checke tidligt ind - og hvis du siger du kun skal bruge det et par timer midt på dagen - burde de være rimeligt fleksible.

Ja, det har jeg, men hotellerne vil aldrig garantere noget, og så risikerer man jo at stå med hovedet i postkassen .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, for 17 minutter siden:

Ja, det har jeg, men hotellerne vil aldrig garantere noget, og så risikerer man jo at stå med hovedet i postkassen .....

Pt. tror jeg ikke der er noget problem med at finde et hotelværelse, der ikke er ledigt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 25 minutter siden:

Pt. tror jeg ikke der er noget problem med at finde et hotelværelse, der ikke er ledigt ;-)

Og hvilken glæde har man så af at finde et hotelværelse, der ikke er ledigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, 1 time siden:

Og hvilken glæde har man så af at finde et hotelværelse, der ikke er ledigt?

;-) mente ikke optaget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 26.3.2020 at 11:30:

Har du prøvet at henvende dig direkte og spørge til det? - ofte kan man få lov at checke tidligt ind - og hvis du siger du kun skal bruge det et par timer midt på dagen - burde de være rimeligt fleksible.

Hvis man spørger i receptionen kan man som regel også få lov til at checke en time eller to senere ud end specificeret uden at de koster ekstra. Så gør de bare det værelse rent som et af de sidste.

Hver gang jeg har haft brug for det og spurgt om det rundt om i Europa har de i hvert fald sagt ja og de vil ikke modtage ekstra betaling for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...