Hop til indhold
Wolfen0204

Glory Hole Randers

Recommended Posts

Mon vi snart ser glory hole sex. Du ved, helt uden kys og ånde.

Penge i hullet, kondom på, og så kneppes der løs... Synes jeg kan læse rundt omkring at der er nogle fisser der savler efter opmærksomhed :D:P

(og nej for mig, jeg bliver stadig hjemme)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er 2 transsexuelle. De har prøvet før. Ring og du er ikke i tvivl. Eller bed om billeder så er du slet ikke i tvivl. 

Redigeret af Giorgio

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik3 skrev, for 13 timer siden:

husk du aldrig ved hvem der gemmer sig på den anden side...

Nej, tænk, hvis det var en bidsk og flåbegærlig schäferhund :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 53 minutter siden:

Nej, tænk, hvis det var en bidsk og flåbegærlig schäferhund :D

Skær lidt ned for medicinen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 1 time siden:

Ifølge dem selv er de rigtige piger !

Hahaha nå da. Og ifølge 90 procent i fængslerne er de uskyldige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 3 timer siden:

Har du prøvet dem da ??

Nej gør du det. Du lyder jo ret naiv. Jeg kan både se det og høre det på stemmerne. Samt det faktum at det er glory hole med et forhæng. Og du må ikke se dem. Hvor dum har man lov at være??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har tidligere været tråde om samme setup i Esbjerg og Odense, mener jeg det var, og der var det en mand der stod for selve akten. 

But go for it. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Der har tidligere været tråde om samme setup i Esbjerg og Odense, mener jeg det var, og der var det en mand der stod for selve akten. 

But go for it. 

Har  fået  fortalt  af  flere  bi-venner  at  mænd  er  bedre  til  at  give  blowjob  end  kvinder.  De  ved  hvordan  det  føles,  så  I mænd  som  ikke  har  oplevet  det  helt  store  rush  ved  blowjob af  en  kvinde  bør  måske  prøve  en  mandemund,  og  hvis  det  alligevel  ikke  kan  ses om  der  sidder  en  kvinde  eller  mand  bag  forhænget  er  det  vel  ligegyldigt.

Jeg  lavede  et  Glory-hole  set-up  en  enkelt  gang,  men  der  var  mine  bryster  også  synlige,  så de  mænd  der  kom  forbi  var  ikke i tvivl  om  at  det  var  en  kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Har  fået  fortalt  af  flere  bi-venner  at  mænd  er  bedre  til  at  give  blowjob  end  kvinder.  De  ved  hvordan  det  føles,  så  I mænd  som  ikke  har  oplevet  det  helt  store  rush  ved  blowjob af  en  kvinde  bør  måske  prøve  en  mandemund,  og  hvis  det  alligevel  ikke  kan  ses om  der  sidder  en  kvinde  eller  mand  bag  forhænget  er  det  vel  ligegyldigt.

Jeg  lavede  et  Glory-hole  set-up  en  enkelt  gang,  men  der  var  mine  bryster  også  synlige,  så de  mænd  der  kom  forbi  var  ikke i tvivl  om  at  det  var  en  kvinde. 

Ellers tak. Er hetero. Hellere vide det 100pct end være i tvivl 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 23 minutter siden:

Har  fået  fortalt  af  flere  bi-venner  at  mænd  er  bedre  til  at  give  blowjob  end  kvinder.  De  ved  hvordan  det  føles,  så  I mænd  som  ikke  har  oplevet  det  helt  store  rush  ved  blowjob af  en  kvinde  bør  måske  prøve  en  mandemund,  og  hvis  det  alligevel  ikke  kan  ses om  der  sidder  en  kvinde  eller  mand  bag  forhænget  er  det  vel  ligegyldigt.

Jeg  lavede  et  Glory-hole  set-up  en  enkelt  gang,  men  der  var  mine  bryster  også  synlige,  så de  mænd  der  kom  forbi  var  ikke i tvivl  om  at  det  var  en  kvinde. 

Kan godt følge dig. Men tror at det vil afskrække mig at det er en mand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Giorgio skrev, for 2 timer siden:

Samt det faktum at det er glory hole med et forhæng. Og du må ikke se dem. Hvor dum har man lov at være??

Ja - hvor dum har man lov at være??

Det er jo netop grundbefgrebet i Glory hole - sex med en fremmed man aldrig når at se. 

Slå det op, hvis du skulle være i tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Århusman skrev, for 2 timer siden:

Ja - hvor dum har man lov at være??

Det er jo netop grundbefgrebet i Glory hole - sex med en fremmed man aldrig når at se. 

Slå det op, hvis du skulle være i tvivl.

Guuud er det rigtigt? Og så er det åbenbart ligegyldigt om det er en mand eller kvinde for dig! Super fedt! Men det er altså IKKE for mig og derfor advarer jeg mod disse to drenge i dametøj  der udgiver sig for kvinder! Det er ligesom det diskussionen omhandler!! At du også er til mænd er dit problem!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Giorgio skrev, for 52 minutter siden:

Guuud er det rigtigt? Og så er det åbenbart ligegyldigt om det er en mand eller kvinde for dig! Super fedt! Men det er altså IKKE for mig og derfor advarer jeg mod disse to drenge i dametøj  der udgiver sig for kvinder! Det er ligesom det diskussionen omhandler!! At du også er til mænd er dit problem!

Tal pænt Giorgio. Der er ingen der er grove over for dig. Du behøver ikke at sidde og nedgøre folk. Svar på det du bliver spurgt om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 2 timer siden:

Tal pænt Giorgio. Der er ingen der er grove over for dig. Du behøver ikke at sidde og nedgøre folk. Svar på det du bliver spurgt om.

Øhh nå, og det føler du dig så ophøjet til at kunne belære mig om? Hahaha, bare pas dig selv! F....!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Giorgio skrev, for 41 minutter siden:

Øhh nå, og det føler du dig så ophøjet til at kunne belære mig om? Hahaha, bare pas dig selv! F....!

Dine stupide kommentarer siger mere om dig end vi andre der godt kan skrive i en ordentlig tone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og dit ordvalg udviser stort intellekt. Sammenholdt med dit brugernavn behøver jeg egenligt ikke konkludere mere på, hvad du er for et menneske!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bryan Mills skrev, 1 time siden:

Vi har bannet et par stykker fra tråden og hvis den skal køre videre, så finder man tilbage til emnet og taler pænt. 
 

Bryan Mills

Tak !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...