Hop til indhold
Guest Hardrock_west

Første gang i Aalborg

Recommended Posts

Der ligger op til flere anmeldelser af hende og hendes koncept. Hun skulle efter hvad jeg husker at have læst, vist give en udmærket oplevelse. 

Men søg og du skal finde 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west
Claesen skrev, for 28 minutter siden:

Der ligger op til flere anmeldelser af hende og hendes koncept. Hun skulle efter hvad jeg husker at have læst, vist give en udmærket oplevelse. 

Men søg og du skal finde 

 

Og hvad kan jeg bruge den her kommentar til?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 4 minutter siden:

Og hvad kan jeg bruge den her kommentar til?

 

At herinde får man ikke alt serveret på et sølvfad men selv må til tastaturen;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

At herinde får man ikke alt serveret på et sølvfad men selv må til tastaturen;)

Da jeg ikke har et navn, er sku ikke nemt at søge. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun sutter godt - ikke noget at klage over......

men jeg syntes bare ikke tiden er til at mødes, og risikerer at blive smittet eller smitte andre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 1 time siden:

Og hvad kan jeg bruge den her kommentar til?

 

At der er en søge funktion, og at du evt ku prøve at kigge under anmeldelser under piger i Jylland. 

Jeg mener, at jeg bidrog med dels lidt info og dels at der allerede er anmeldelser som kunne findes. 

Men hvis du havde forventet, at jeg eller andre skulle finde anmeldelserne og læse dem højt for dig, så regner du forkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west
Claesen skrev, for 40 minutter siden:

At der er en søge funktion, og at du evt ku prøve at kigge under anmeldelser under piger i Jylland. 

Jeg mener, at jeg bidrog med dels lidt info og dels at der allerede er anmeldelser som kunne findes. 

Men hvis du havde forventet, at jeg eller andre skulle finde anmeldelserne og læse dem højt for dig, så regner du forkert. 

Prøver lige en gang til. Hvad kan jeg bruge den kommentar til?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brug den til hvad du vil. 

Mit første svar til dig, var skrevet i en pæn tone, jeg kan godt se, at jeg mangler at tilføje et par :D som måske havde gjort det mere sjovt, det glemte jeg så lige i farten. 

Men du skal slippe fuldstændig for flere kommentarer fra min side. 

Tilsyneladende, så er du en af de personer der skal ha alt serveret med skovle og ikke kan forstå, at man selv kan være nød til, at gøre noget.. 

Jeg beklager og håber ikke du har lidt overlast ved at skulle læse de svare der er kommet her i tråden. 

Og nej jeg aner heller ikke hvad du skal bruge denne kommentar til, men stik den evt op hvor solen ikke skinner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 4 timer siden:

Og hvad kan jeg bruge den her kommentar til?

 

Jamen tak for hjælpen da, du stillede et spørgsmål og Claesen fortæller at det efter sigende skulke være en god oplevelse, du opfordres til at bruge søgefunktionen, det er det du skal bruge det til!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, 1 time siden:

Brug den til hvad du vil. 

Mit første svar til dig, var skrevet i en pæn tone, jeg kan godt se, at jeg mangler at tilføje et par :D som måske havde gjort det mere sjovt, det glemte jeg så lige i farten. 

Men du skal slippe fuldstændig for flere kommentarer fra min side. 

Tilsyneladende, så er du en af de personer der skal ha alt serveret med skovle og ikke kan forstå, at man selv kan være nød til, at gøre noget.. 

Jeg beklager og håber ikke du har lidt overlast ved at skulle læse de svare der er kommet her i tråden. 

Og nej jeg aner heller ikke hvad du skal bruge denne kommentar til, men stik den evt op hvor solen ikke skinner. 

Hørt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west
klinikfuckers skrev, for 41 minutter siden:

Hørt. 

WOW.   I er sku godt nok kloge alle sammen..     Fortæl mig lige hvordan jeg skal søge på en pige jeg ikke ved hvad hedder og jeg ved heller ikke hvor i Danmark hun har arbejdet før. 

Wolfen0204 er den eneste der har givet mig noget konkret at søge på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folk er godt nok i underskud for et eller andet herinde, er der noget der tyder på.

"søg og du skal finde" er altså til ingen hjælp, når de tråde der er oprettet overhovedet ikke indeholder noget søgbart.

Jeg har søgt på profilen, der har oprettet den = INTET, på annoncens kode = INTET, på telefonnummeret i annoncen = INTET.

Hvis @Claesen kan bidrage med nogle gode tricks til, hvordan man skal søge dem frem, så ville det være hjælpsomt.

Claesen skrev, for 10 timer siden:

Der ligger op til flere anmeldelser af hende og hendes koncept. Hun skulle efter hvad jeg husker at have læst, vist give en udmærket oplevelse. 

Men søg og du skal finde 

 

At forslå at man skal bladre hele "jylland" igennem synes jeg måske er mindre hjælpsomt end intet bidrag overhovet.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...