Hop til indhold
TheDude69

Sylvia og Gina

Recommended Posts

Aner ikke om billederne passer. Jeg er også stort set ligeglad da jeg ikke støtter udenlandske piger. Bemærk nede i bunden der står opkald der taler du med hende og sms der skriver du sikkert med en pimp.

Og i den her tid, så ville jeg være ekstrem forsigtig og træde ind de steder, det kunne være at panserne afbryder din leg imens du har pikken op i hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
TheDude69 skrev, for 9 minutter siden:

kender du nogen bbw danskere som er på fyn?

BBW?????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dude

Jeg kan se at du er ny herinde.

Kort fortalt vil jeg ikke anbefale dette sted pga alle de gentagne negative anmeldelser der løbende har været i al den tid jeg har læst med herinde.

Vh John 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
John61 skrev, for 41 minutter siden:

Kort fortalt vil jeg ikke anbefale dette sted pga alle de gentagne negative anmeldelser der løbende har været i al den tid jeg har læst med herinde.

Hvorfor er du så her endnu? For at være negativ :-D 

Tænker der er blandede anmeldelser - og de negative er det nok af en eller anden grund ;-) ligesom de positive er.

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
lurik skrev, for 18 minutter siden:

Hvorfor er du så her endnu? For at være negativ :-D 

Tænker der er blandede anmeldelser - og de negative er det nok af en eller anden grund ;-) ligesom de positive er.

-lurik

forummet er til herinde for at vi kan advare hinanden mod steder, hvor man på den ene eller anden måde af den ene eller anden grund får en negativ oplevelse. Det kan være manglende hygiejne, ikke holder hvad man lover, billeder ikke svarer til den konkrete person, ingen engagement osv., prøver at presse penge ud af dig.

Ja så der er en årsag til både negative og positive anmeldelser.

og hvis anmeldelserne gennemgående er negative eller positive, så kan man prøve at regne den ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
John61 skrev, 1 time siden:

Hej Dude

Jeg kan se at du er ny herinde.

Kort fortalt vil jeg ikke anbefale dette sted pga alle de gentagne negative anmeldelser der løbende har været i al den tid jeg har læst med herinde.

Vh John 

i øvrigt John, så er du da vist også ny herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
går ned på knæ skrev, for 54 minutter siden:

 

og hvis anmeldelserne gennemgående er negative eller positive, så kan man prøve at regne den ud

Jeg tænker man bruger sin sunde fornuft og ikke læner sig op ad een anmeldelse men skaber et overblik over hvad der er af erfaringer på en given gp og så lader resten være op til ens egne præferencer.
 

Jeg har læst flere gode anmeldelser som ikke i min verden var en speciel god oplevelse og omvendt har jeg også læst flere dårlige anmeldelser som jeg havde haft en god oplevelse med. Sådan er det nu engang med smag/behag/kemi/erfaringer :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 19 timer siden:

Aner ikke om billederne passer. Jeg er også stort set ligeglad da jeg ikke støtter udenlandske piger. Bemærk nede i bunden der står opkald der taler du med hende og sms der skriver du sikkert med en pimp.

Og i den her tid, så ville jeg være ekstrem forsigtig og træde ind de steder, det kunne være at panserne afbryder din leg imens du har pikken op i hende

Jeg kan så lige orienterer dig om at man IKKE skriver med en pimp!!!

Jeg har været der flere gange og ikke haft specielt dårlige oplevelser.....dog heller ikke i top. Der sidder altid nogle som har ond i røven over udenlandske piger, og dér får man IKKE en reel anmeldelse. Så er der dem som troede de kunne få det hele for ingenting....der er heller intet positivt at hente. Så ja, gør som @lurik....brug sin sunde fornuft og vurdér selv ud fra hvad man læser....eller prøv evt. stedet selv.

Jeg har i øvrigt et hav af fede oplevelser med udenlandske piger, som langt hen ad vejen er MINDST lige så reelle og søde som danske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan så lige orienterer dig om at man IKKE skriver med en pimp!!!

Jeg har været der flere gange og ikke haft specielt dårlige oplevelser.....dog heller ikke i top. Der sidder altid nogle som har ond i røven over udenlandske piger, og dér får man IKKE en reel anmeldelse. Så er der dem som troede de kunne få det hele for ingenting....der er heller intet positivt at hente. Så ja, gør som @lurik....brug sin sunde fornuft og vurdér selv ud fra hvad man læser....eller prøv evt. stedet selv.

Jeg har i øvrigt et hav af fede oplevelser med udenlandske piger, som langt hen ad vejen er MINDST lige så reelle og søde som danske. 

passer billederne og er de pengene værd.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 4 timer siden:

passer billederne og er de pengene værd.?

Billederne passer sjældent eller kun delvist. Sidst besøgte jeg Gina fra det nederste link, men syntes hun ligner meget Sylvia på det øverste link, som har en stor røv. Oplevelsen var egentlig ok. Fik et godt knald, og det var dét jeg kom for. Måske bytter de rundt på navnene - jeg ved det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...