Hop til indhold

Amanda Jizzy i Esbjerg / Aabenraa

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt hende 1 gang sidste sommer i Esbjerg. Sød dame som er let at snakke med og hun er med på det meste. Jeg var den første gæst den dag så hun var frisk og klar til leg. Havde bestilt 1 time men tror der gik 1 time og 40 min før jeg igen sad i bilen. :D Kan helt klart anbefale hende, det er kun afstanden der gør at det ikke er blevet til mere end 1 besøg.

Kwassi

• 1 year later...
Skrevet

Postmand, jeg kan desværre ikke hjælpe med info.

Men er nysgerrig efter hvordan du ser annoncen er fra 2012?

Skrevet

Postmand, jeg kan desværre ikke hjælpe med info.

Men er nysgerrig efter hvordan du ser annoncen er fra 2012?

Har besøgt hende 1 gang sidste sommer i Esbjerg. Sød dame som er let at snakke med og hun er med på det meste. Jeg var den første gæst den dag så hun var frisk og klar til leg. Havde bestilt 1 time men tror der gik 1 time og 40 min før jeg igen sad i bilen. :D Kan helt klart anbefale hende, det er kun afstanden der gør at det ikke er blevet til mere end 1 besøg.

Kwassi

Det var ikke annoncen King :wink:, det var Kwassis oplevelse der er dateret marts 2013, og han skriver sidste sommer besøgte han hende :smile: Ergo har han besøgt hende i 2012 :wink:. Og der kan jo ske meget på to år :smile:.

Husker nemmelig at jeg så annoncerne for hende dengang, men det blev aldrig til et besøg :-/.

Redigeret af postmand

Skrevet

Aha, ja nu forstår jeg ;)

Men hun ser da hammerlækker ud, og der foreligger en klar anbefaling, såe.. afsted min ven ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.