JenniferRomantica 18216 Skrevet 26. Marts, 2020 (edited) MickeyM skrev, for 39 minutter siden: Øhm... Jeg er ret sikker på at jeg gav udtryk for det modsatte? Jeg forstod det som at du mente at Lady C sidestillede et lovligt erhverv som håndværker med et ulovligt som gp.. Måske har jeg misforstået noget.. Redigeret 26. Marts, 2020 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 26. Marts, 2020 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Jeg forstod det som at du mente at Lady C sidestillede et lovligt erhverv som håndværker med et ulovligt som gp.. Måske har jeg misforstået noget.. Nej, min pointe var blot at vi ikke kan sidestille ulovligheder med lovligheder.. Vi kan ikke sammenligne en GP som følger reglerne, med en GP som ikke følger reglerne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 26. Marts, 2020 Simone Wellness skrev, for 17 timer siden: Jeg har et forslag , du kan oprette en ny annonce og kalde dig et eller andet- skrive du er på besøg i danmark for at tjene lidt mønt, og at du betaler ikke skat, så det er kun kontanter du modtager. Du skriver teksten på engelsk og du skriver du kun taler engelsk- også klasker du nogle fake billeder op og jeg tænker at du kan leje et sted til halv pris i disse tider sådan ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg