Guest Lady C Skrevet 25. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 10 minutter siden: Du kan godt ha en pointe der, har haft mange GFE oplevelser med udenlandske piger som jeg ikke har oplevet med danske piger på samme måde, kun min private sugarbabe. Jeg benytter mig også kun af polske håndværkere når jeg skal have lavet noget i mit hus. De er nemlig billigere og meget bedre end de danske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 25. Marts, 2020 Lady C skrev, for 3 minutter siden: Jeg benytter mig også kun af polske håndværkere når jeg skal have lavet noget i mit hus. De er nemlig billigere og meget bedre end de danske så har du ik set mit malerarbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 25. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 5 minutter siden: så har du ik set mit malerarbejde du kommer helt ud i hjørnene med den lille pensel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 25. Marts, 2020 JenniferRomantica skrev, for 47 minutter siden: Problemet er jo også hvad de tilbyder.. Ikke kun prisen.. Hvor meget skal man gå ned i pris for at folk vil vælge et blowjob med kondom fremfor et uden.? Havde vi ik stået i den situtation pt, så var jeg kommet til fod sex hos dig med det samme med dine frække små femi str 33 fødder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 913 Skrevet 25. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 1 time siden: Hm.. ved ikke om jeg har grund for at debattere udenlandske/danske piger midt under dennne krise Men jeg synes godt nok det er besynderligt at der laves anmeldelser, som følges op med interesserede spørgsmål om pigen og hendes ydelser - samtidig med at andre piger bliver hængt ud individuelt fordi de vælger at arbejde det kan så tilføjes at det er de danske piger der bliver hængt ud og de udenlandske der anmeldes Fuldstændig enig med dig @Emmalie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 25. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 22 minutter siden: Ja men nu kan jeg læse der også er rigtig mange der giver dårlige anmelder når de besøger en gp der er billigt. Og der er ikke så mange klager for dem der koster lidt mere Nogen gange passer tingene bare sammen:-) Der er jeg ikke helt enig med dig. Jeg køre også priser der til tider er laver dvs 15/20 min for 500/600 kr og 30 min til 800/900. ALL INCL. Anal hvis JEG har lyst og megafransk mm. Jeg vil heller køre de priser og have mange gæster på en vagt end at køre priserne op og sidde med får gæster på en vagt. Jeg er på job for at tjene penge. Tror nu ikke jeg har hørt mange klage over servicen eller standarden hos mig. Jeg tror også at hvis man vil overleve i denne branche og skal konkurrere med de udenlandske piger bliver man nok nød til at justere sine priser hvor alle kan være med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 25. Marts, 2020 Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden: Der er jeg ikke helt enig med dig. Jeg køre også priser der til tider er laver dvs 15/20 min for 500/600 kr og 30 min til 800/900. ALL INCL. Anal hvis JEG har lyst og megafransk mm. Jeg vil heller køre de priser og have mange gæster på en vagt end at køre priserne op og sidde med får gæster på en vagt. Jeg er på job for at tjene penge. Tror nu ikke jeg har hørt mange klage over servicen eller standarden hos mig. Jeg tror også at hvis man vil overleve i denne branche og skal konkurrere med de udenlandske piger bliver man nok nød til at justere sine priser hvor alle kan være med. Ligesom de danske håndværkere og mekanikere bør sætte deres priser ned så de kan konkurrere med de polske håndværkere og mekanikere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 25. Marts, 2020 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Ja.. Som sagt så krafthelved.. Krafthelved hvor ville jeg nogen gange ønske jeg var en af de udenlandske piger.. Så jeg havde en undskyldning for ikke at have lukket i disse tider som var legitim overfor brugerne herinde.. Med det ene opslag efter det andet med at man burde have ondt af dem.. Krafthelved hvor ville jeg ønske at jeg var en af de udenlandske piger der kunne tage hjem til mit eget land og bruge pengene jeg har tjent.. Så jeg kunne få mere ud af mine penge og derved kunne regulerer mit prisniveau på samme måde som dem.. Krafthelved hvor ville jeg ønske at jeg var en af de udenlandske piger så folk ikke længere ville blande sig i min indtægt og hvorvidt jeg betaler skat.. Men så igen... Ville jeg virkelig det når det kom til stykket så kunne jeg jo bare rejse og være en af de udenlandske i et andet land.. Men ærligt så pisser det mig af at de udenlandske piger stadig kan være aktive med direkte påpegelser af at de stadig er aktive bare kun for de gæster de kender i forvejen.. Der er så meget ulighed og pres på denne her branche i forvejen skabt af indtoget af de udenlandske piger som jeg ser det og når det hele åbner op igen så har de lavet penge og kan tage hjem efter en lidt længere arbejdsperiode end normalt men med lommerne stoppet imens flere og flere af de danske steder må dreje nøglen om fordi der muligvis i månedsvis har været lukket.. Jeg vil gerne påpege at det her opslag er henvendt til de mænd der vælger udenlandsk men samtidig kritiserer de danske piger fordi krafthelved hvor har jeg set mange af dem herinde.. Det er kun i lille udstrækning en kritik af de udenlandske piger fordi jeg synes det er dybt usolidarisk at de ikke også holder lukket.. Men det en anden side af sagen.. Jeg personligt er ikke enig i regeringens håndtering af alt det her og jeg havde gerne holdt åbent hvis ikke de steder jeg arbejder var påbudt at holde lukket.. Jeg mener dog at når det nu er sådan de har valgt at håndterer situationen så burde alle skulle blive hjemme.. Og ellers så kan man ikke andet end forvente at os danske piger også begynder at holde åbent for at stadig kunne være i branchen når det hele åbner op igen.. et eller andet sted må man gå ud fra de piger der er her selv har valgt det eller i hvert fald lang langt de fleste. Men er man en liderlig stodder som jeg, og det er de fleste mænd herinde, så har man også set de elendige steder de arbejder fra, og bild mig ikke ind at de scorer den store gevinst. Alle de steder som de arbejder fra er nedrivningsfærdige, og ser man på bagmanden/kvinden bag dem er det næsten altid den samme. Hvad angår håndteringen af denne virus er jeg fuldstændig enig med regeringen 100%. ingen chancer skal tages. Hvad angår problematikken generelt omkring prostitution i Danmark and politiets indsats. Så er det sørgeligt at ske at det har ført til lukning af samtlige gode bordeller i Aalborg med danske piger, mens der bliver flere og flere skumle steder med udenlandske piger, hvis bagmænd scorer kassen i stedet for pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 25. Marts, 2020 Lady C skrev, for 1 minut siden: Ligesom de danske håndværkere og mekanikere bør sætte deres priser ned så de kan konkurrere med de polske håndværkere og mekanikere Eller lukke butikken. Jeg mener bare at kan man ikke få sin butik til at køre rundt før og efter denne krise må man gøre visse tiltag hvis man vil overleve i bla denne branche. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 25. Marts, 2020 (edited) Frodige Ida skrev, for 5 minutter siden: Eller lukke butikken. Jeg mener bare at kan man ikke få sin butik til at køre rundt før og efter denne krise må man gøre visse tiltag hvis man vil overleve i bla denne branche. Nå. Et andet alternativ er at man som køber vælger dansk istedet for at dumpe priserne. Er sikker på at alle danske håndværkere samt ufaglærte vil værdsætte at kunderne afstår fra at vælge polsk arbejdskraft og vælger de danske istedet Det samme gør sig gældende for sexkunderne. Redigeret 25. Marts, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 25. Marts, 2020 Frodige Ida skrev, for 58 minutter siden: Der er jeg ikke helt enig med dig. Jeg køre også priser der til tider er laver dvs 15/20 min for 500/600 kr og 30 min til 800/900. ALL INCL. Anal hvis JEG har lyst og megafransk mm. Jeg vil heller køre de priser og have mange gæster på en vagt end at køre priserne op og sidde med får gæster på en vagt. Jeg er på job for at tjene penge. Tror nu ikke jeg har hørt mange klage over servicen eller standarden hos mig. Jeg tror også at hvis man vil overleve i denne branche og skal konkurrere med de udenlandske piger bliver man nok nød til at justere sine priser hvor alle kan være med. Nu skrev jeg også senere at det ikke passer på alle men der er en stor det:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 25. Marts, 2020 Midtby skrev, for 2 timer siden: Ved ikke om jeg er unormal, er jeg sikkert. men min lyst til sugarpiger eller gp er fuldstændig væk. Har hverken lyst eller noget andet til at dyrke sikker sex med andre end mig selv. og indrømmer blankt at jeg faktisk finder det enormt grænseoverskridende at se annoncer, også nye i denne tid ! Så er man i min verden fuldstændig ude af trit med den virkelighed som vi desværre befinder os i. heldigvis er der masser af spændende tråde og debatter herinde som istedet opvejer min hidsighed over manglende empati og skødesløshed ! ha en dejlig dag ! Ved ikke om det så er dig eller mig der er unormal, hvis nogen, men jeg er fyldt med lyst til at komme ud på besøg. Jeg er dog holdt op med at kigge annoncer og anmeldelser fordi jeg ved det alligevel ikke er noget jeg skal. Jeg synes nu at ansvaret ligger primært, hvis ikke fuldstændigt, hos os købere. Det er vigtigt at vi bliver væk for tiden, uanset hvor meget der så annonceres og uanset hvem af sælgerne der er udenfor pædagogisk rækkevidde. Efterhånden som lysten fylder mig synes jeg også bare jeg bliver mere og mere opsat på, at det skal være de piger jeg har haft en dejlig tid med tidligere jeg gerne vil besøge når vi bliver sluppet fri igen, og ikke en der bare kan skrive noget frækt i en annoncetekst. Kan det dog ikke bare skynde sig at gå i sig selv det her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 25. Marts, 2020 (edited) Frodige Ida skrev, for 59 minutter siden: Eller lukke butikken. Jeg mener bare at kan man ikke få sin butik til at køre rundt før og efter denne krise må man gøre visse tiltag hvis man vil overleve i bla denne branche. Heldigvis bestemmer man jo selv over sin krop;-) og jeg syns det er forkert at lade folk tage dig billigere hvis du ikke har det godt med det selv. Så er det først at man bliver kørt psykisk ned. En anden ting er du er jo ikke garenteret flere kunder fordi du er billigere og der er jo stadig ting der skal betales til:-) Redigeret 25. Marts, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 25. Marts, 2020 Frodige Ida skrev, 1 time siden: Jeg er på job for at tjene penge. Når Jeg er på job mest af alt fordi jeg har lyst og elsker sex og gerne vil give en god oplevelse:-) Men selvfølig også for at tjene penge:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Simone Wellness Skrevet 25. Marts, 2020 JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden: Ja.. Som sagt så krafthelved.. Krafthelved hvor ville jeg nogen gange ønske jeg var en af de udenlandske piger.. Så jeg havde en undskyldning for ikke at have lukket i disse tider som var legitim overfor brugerne herinde.. Med det ene opslag efter det andet med at man burde have ondt af dem.. Krafthelved hvor ville jeg ønske at jeg var en af de udenlandske piger der kunne tage hjem til mit eget land og bruge pengene jeg har tjent.. Så jeg kunne få mere ud af mine penge og derved kunne regulerer mit prisniveau på samme måde som dem.. Krafthelved hvor ville jeg ønske at jeg var en af de udenlandske piger så folk ikke længere ville blande sig i min indtægt og hvorvidt jeg betaler skat.. Men så igen... Ville jeg virkelig det når det kom til stykket så kunne jeg jo bare rejse og være en af de udenlandske i et andet land.. Men ærligt så pisser det mig af at de udenlandske piger stadig kan være aktive med direkte påpegelser af at de stadig er aktive bare kun for de gæster de kender i forvejen.. Der er så meget ulighed og pres på denne her branche i forvejen skabt af indtoget af de udenlandske piger som jeg ser det og når det hele åbner op igen så har de lavet penge og kan tage hjem efter en lidt længere arbejdsperiode end normalt men med lommerne stoppet imens flere og flere af de danske steder må dreje nøglen om fordi der muligvis i månedsvis har været lukket.. Jeg vil gerne påpege at det her opslag er henvendt til de mænd der vælger udenlandsk men samtidig kritiserer de danske piger fordi krafthelved hvor har jeg set mange af dem herinde.. Det er kun i lille udstrækning en kritik af de udenlandske piger fordi jeg synes det er dybt usolidarisk at de ikke også holder lukket.. Men det en anden side af sagen.. Jeg personligt er ikke enig i regeringens håndtering af alt det her og jeg havde gerne holdt åbent hvis ikke de steder jeg arbejder var påbudt at holde lukket.. Jeg mener dog at når det nu er sådan de har valgt at håndterer situationen så burde alle skulle blive hjemme.. Og ellers så kan man ikke andet end forvente at os danske piger også begynder at holde åbent for at stadig kunne være i branchen når det hele åbner op igen.. Jeg har et forslag , du kan oprette en ny annonce og kalde dig et eller andet- skrive du er på besøg i danmark for at tjene lidt mønt, og at du betaler ikke skat, så det er kun kontanter du modtager. Du skriver teksten på engelsk og du skriver du kun taler engelsk- også klasker du nogle fake billeder op og jeg tænker at du kan leje et sted til halv pris i disse tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 25. Marts, 2020 Jeg står lidt med et ben i begge lejre, jeg har boet og levet i polen en del år, og er polsk gift.det er så ikke det spørgemålet drejer sig om, jeg er 100 % enig i at hvis man vil arbejde og konkurerer i Dk, skal det være på lige vilkår. Det er det IKKE det der foregår nu. så diskussionen er faktisk dømt til at dø.. Jeg ville ønske at sex arbejde ville blive 100% gjort på lige fod med alt andet arbejde, med alle de rettigheder der følger med, så kunne man gøre noget ved bagmænd og udenlandske pimps. Det er nok ønske tænkning, men som dansker i DK, støtter jeg altid danske butikker med alt hvad de nu tilbyder, og alt hvad der er muligt at støtte der er dansk. Jeg har været inaktiv på dette marked i en del år pga. sygdom, men har alligevel fundet glæden ved at besøge en Dansk GP der har givet mig meget meget mere end jeg kan beskrive her, det ville jeg næppe har funden andre steder, endsige her i landet hos en udenlandsk GP der kun går efter pengene. Jeg taler 8 sprog og der er ikke der problemet ligger, men samhørighed, + det at vide at der er frivillige, selvstændige kvinder, der aktivt har valg at arbejde i dette fag, betyder meget for mig og min sjælefred når jeg benytter mig af disse ydelser. Pimps der sælger og tvinger kvinder i det fag, stå 10000% lavere end dyremishandlere i min optik. og jeg HADER dyremishandlere. Som skrevet mange gange før, min dybeste respekt for jeres engagement og arbejde, der er Samfundsnyttigt uanset politiske, moralske og andre fordømmende holdninger En verden uden GP`er vil være et fattigt sted at leve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 903 Skrevet 25. Marts, 2020 Jeg forstår til fulde din frustration. Tænk på "ramaskriget" hvis det kun var de Danske frisører der var blevet lukket, og alle de udenlandske stadig måtte klippe folk . . Branchen er jo ikke reguleret på nogen måde og derfor disse tilstande, hvor nogen desværre stadig har åbent, med risiko for at skabe nye smittekæder. Jeg syntes du gør det rigtige, ved at lukke for det varme vand. De økonomiske problemer må du så prøve at klare på anden måde. @Onslow har i en anden tråd i dag foreslået gavekort til senere afbenyttelse. Dette kunne måske være en løsning for dig. Jeg ved godt det er det samme som at låne penge der skal betales tilbage, men hvis det er et spørgmål om "overlevelse" kunne det måske anvendes. Ellers må du jo videre med dit tidligere spørgsmål om elskerinde/holdt kvinde, find en ældre kavaler der kan klare dit økonomiske underhold. De bedste håb. BR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9523 Skrevet 25. Marts, 2020 JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Jeg personligt er ikke enig i regeringens håndtering af alt det her og jeg havde gerne holdt åbent hvis ikke de steder jeg arbejder var påbudt at holde lukket.. Jeg mener dog at når det nu er sådan de har valgt at håndterer situationen så burde alle skulle blive hjemme.. Og ellers så kan man ikke andet end forvente at os danske piger også begynder at holde åbent for at stadig kunne være i branchen når det hele åbner op igen.. Kold og kynisk vil jeg mene, at som tiden går vil flere og flere dels åbne for modtagelse af gæster og dels vil flere og flere igen besøge Gp´erne. Og..... jeg tror ikke det er betinget at eksempelvis "Når andre gør det, så gør jeg det også" Som ved alle andre påbud eller situationer der skaber angst og eller ekstra påpasselighed, så "går gassen af ballonen med tiden" Er det vigtigt, at vi alle følger de af regeringen angivne ansvisninger ? ja, men det ændre næppe meget på den kolde og kyniske betragtning. Til gengæld kan man så håbe på, at tilpas mange gør som anvist, samt at dette får den effekt at sundhedsvæsenet kan følge med. Og... Nej det er bestemt ikke overstået om 14 dage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 25. Marts, 2020 TheVoice skrev, for 29 minutter siden: Kold og kynisk vil jeg mene, at som tiden går vil flere og flere dels åbne for modtagelse af gæster og dels vil flere og flere igen besøge Gp´erne. Og..... jeg tror ikke det er betinget at eksempelvis "Når andre gør det, så gør jeg det også" Som ved alle andre påbud eller situationer der skaber angst og eller ekstra påpasselighed, så "går gassen af ballonen med tiden" Er det vigtigt, at vi alle følger de af regeringen angivne ansvisninger ? ja, men det ændre næppe meget på den kolde og kyniske betragtning. Til gengæld kan man så håbe på, at tilpas mange gør som anvist, samt at dette får den effekt at sundhedsvæsenet kan følge med. Og... Nej det er bestemt ikke overstået om 14 dage. Det kommer der vel en løsning på, hvis alle skal testes i hoved og røv. Er man postitiv så skal man i karantæne. Så ender vi jo alle i karantæne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 25. Marts, 2020 Lady C skrev, for 4 timer siden: Nå. Et andet alternativ er at man som køber vælger dansk istedet for at dumpe priserne. Er sikker på at alle danske håndværkere samt ufaglærte vil værdsætte at kunderne afstår fra at vælge polsk arbejdskraft og vælger de danske istedet Det samme gør sig gældende for sexkunderne. Nej, ikke altid. Jeg vil utroligt gerne købe dansk. Problemet for mig er, at danske GP ikke udbyder hvad jeg søger. Når jeg er liderlig søger jeg et blow job og dansk. Ved den største del af danske piger er jeg nød til at købe 30 minutter for 1.100 kr. eller 1.200 kr. Jeg vil ikke betale så mange penge. Så kan danske GP'er sagtens sige vi giver bedre service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 25. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 4 timer siden: og jeg syns det er forkert at lade folk tage dig billigere hvis du ikke har det godt med det selv. Så er det først at man bliver kørt psykisk ned a hvad? uddyb lige denne sætning . Jeg er voksen og har været i faget i mere end et årti . Hvis du forsøger at gøre mig eller andre selvstændige voksen Danske gper med samme holdning til nogle stakler regner jeg med at jeg misforstår dig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 25. Marts, 2020 Lady C skrev, for 5 timer siden: Ligesom de danske håndværkere og mekanikere bør sætte deres priser ned så de kan konkurrere med de polske håndværkere og mekanikere Lady C skrev, for 5 timer siden: Ligesom de danske håndværkere og mekanikere bør sætte deres priser ned så de kan konkurrere med de polske håndværkere og mekanikere Nu er der noget som hedder fagforening og overindkomst for danske håndværker, men det havde du måske ikke lige tænkt på. Du virker ikke helt skrap eller også kan du bare godt lide at provokere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 25. Marts, 2020 (edited) Frodige Ida skrev, for 1 time siden: a hvad? uddyb lige denne sætning . Jeg er voksen og har været i faget i mere end et årti . Hvis du forsøger at gøre mig eller andre selvstændige voksen Danske gper med samme holdning til nogle stakler regner jeg med at jeg misforstår dig. Søde det tror jeg også du gør undskyld jeg er ordblind. Jeg snakkede om det du skrev om at man må sænke sine priser hvis man ikke kan få det til at få sin forretning til at køre rundt. Til det siger jeg bare at hvis man ikke har det godt med at skulle sænke sin pris og sælge sig selv billigere end man har lyst til. Kan gøre at man går psykisk under tilsidst. Jeg ved at jeg ville:-) Hvis du har det godt at sætte din priser ned engang imellem og du har det fint med det så er det super. Jeg ved ikke om det gav mere mening:-) Redigeret 25. Marts, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 25. Marts, 2020 Så må den gamle give sit besyv med. Det største problem lige nu med de piger som arbejder nu i corona krisen uafhængigt af priser og service er : Hvis de får besøg af svenske mænd der bor i et forbudsland, og efterhånden eneste land i verden der ikke er i lockdown, selv Indien med 1,3 mill indbyggere tager det alvorligt, men svenskerne tager det meget loose. Ingen lockdown i Sverige er mig en gåde. Jeg elsker svenske piger og synes Sverige er et smuk land men fatter ikke hvorfor de ikke går i lockdown og risikoen er jo stor når de kan forsamle sig i flok og ikke tester syge samt har alt offentligt åbent i samfundet. Lige pt er der panik i Helsingør pga så mange pendler fra og til Sverige uden kontrol. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 25. Marts, 2020 (edited) DygtigMaler skrev, for 1 time siden: Nu er der noget som hedder fagforening og overindkomst for danske håndværker, men det havde du måske ikke lige tænkt på. Du virker ikke helt skrap eller også kan du bare godt lide at provokere. Nåårhhhh. Det vil altså sige at hvis du IKKE var i fagforening så ville du gå med til at arbejde for 100 kr i timen?? Sådan som de polske håndværkere gør? Redigeret 25. Marts, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg