Hop til indhold

Recommended Posts

Emmalie skrev, for 3 minutter siden:

Hm.. ved ikke om jeg har grund for at debattere udenlandske/danske piger midt under dennne krise

Men jeg synes godt nok det er besynderligt at der laves anmeldelser, som følges op med interesserede spørgsmål om pigen og hendes ydelser - samtidig med at andre piger bliver hængt ud individuelt fordi de vælger at arbejde :)

det kan så tilføjes at det er de danske piger der bliver hængt ud og de udenlandske der anmeldes 

Det uligheden jeg netop vil debatterer.. Ikke bare i krisen.. Som opslaget også nævner.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

En hurtig gennemgang her kl 11 på AL - København viser, at 14 danske piger er på (en er på inden den 13/4), samt 4 af de udenlandske. 
Så ved ikke helt om påstanden om, at det kun er udenlandske piger, der ikke respekterer påbuddet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den største risiko for smittefare med corona er besøg hos glædespiger og de piger der holder åben og de mænd der besøger pigerne, kan ingen banke sund fornuft ind i hovedet på. 

Mændene tænker med det lille hoved og pigerne tænker på deres pengepung.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 5 minutter siden:

En hurtig gennemgang her kl 11 på AL - København viser, at 14 danske piger er på (en er på inden den 13/4), samt 4 af de udenlandske. 
Så ved ikke helt om påstanden om, at det kun er udenlandske piger, der ikke respekterer påbuddet.

Jeg mener igen der er forskel på om man skal eksisterer i det samfund man påvirker lige nu eller om man kan tage hjem til sit eget hjemland bagefter.. Og det igen heller ikke det mit opslag handler om.. Det handler om den generelle ulighed der er i min branche og at alle de danske piger der har vovet at holde åbent bliver udskældt af ikke kun gæster men også andre piger hvorimod de udenlandske få anmeldelser.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Jennifer og andre.

Corona er en ny virus der har spredt sig til hele verden (pandemi). Hvis der ikke hurtigt findes en vaccine skal vi alle have sygdommen. Myndighederne forsøger med tiltagene at sprede antal smittede over tid. Så kan vores sygehuse måske følge med. Hos de fleste er sygdommen ikke farlig. Ældre og andre med nedsat immunforsvar kan få livstruende lungebetændelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Ja.. Som sagt så krafthelved..

Fandens i fucking fuck enig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gadedrengen skrev, for 7 minutter siden:

Kære Jennifer og andre.

Corona er en ny virus der har spredt sig til hele verden (pandemi). Hvis der ikke hurtigt findes en vaccine skal vi alle have sygdommen. Myndighederne forsøger med tiltagene at sprede antal smittede over tid. Så kan vores sygehuse måske følge med. Hos de fleste er sygdommen ikke farlig. Ældre og andre med nedsat immunforsvar kan få livstruende lungebetændelse.

Jeg ved skam godt hvad der er meningen bag regeringens tiltag.. Jeg mener dog selv personligt at så længe Danmark ikke tester folk vil vi aldrig komme til bunds i noget som helst.. Det så dybt latterligt i mine øje.. Jeg ved ikke lige hvad du ville med din kommentar da den vel egentlig ikke tager afsats i min oprindelige tråd:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler

Jeg forstår godt din frustration. 

Det er også sådan en som mig som er hårdt ramt af denne krise og mange andre, men det er ikke så meget at gøre pt desværre og ikke for at være lyseslukker, du skal nok regne at der går laaaang tid endnu desværre før du kan tjene penge som glædespige igen, og så kommer der måske et andet problem at mange, har mistet deres arbejde og har ikke råd til at gå på bordel efter krisen .

Mht til de udenlandske piger, så forstår jeg også din frustration, vi håndværker oplevede det samme for en del år tilbage da landet blev invaderet af østeupæriske håndværker som gik f0r 100 kr sort i timen, så jo kender det med at dumpe priserne.

Den eneste måde man kan udkonkurrere de udenlandske piger så de måske ikke kommer herop er at danske piger sænker priserne lidt så de bliver kunkurence dygtige, men det er nok ikke relevant tænker jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
malle1980 skrev, for 44 minutter siden:

Ja jeg har annonce på som mange andre har, men der står altså også at jeg har LUKKET øverst i teksten søde ven! Det er ikke ulovligt at annonce med de behandlinger jeg tilbyder, selvom jeg udmærket godt ved at DU mener noget andet. Jeg er ikke interesseret i at gå helt i glemmebogen, og jeg har som mange andre også betalt forud for annoncering. Jeg kan derimod ikke gøre brug af tele sex eller webcam, da disse ting ligger MEGET langt fra de jeg tilbyder normalt

Den dag jeg så din annonce på, stod der IKKE at du havde lukket, det er først nået du senere har sat på.

Går du i glemmebogen, så betyder det bare at din service er elendig. Derimod skriver dine faste kunder at de støtter din måde og håndtere dit valg på og de skal nok komme tilbage, selvom din annonce er deaktiveret/slettet i den tid hvor denne shitstorm står på.

Og når den er over, så starter du op på en frisk og så vælter fyrene nok ind.

Det svare jo til at du tager 14dage på ferie, der deaktivere du også din annonce når du sidder i Spanien og slikker sol.

Og nu hvor du er CVR reg, så kan du jo trække annonceprisen fra i skat, så du lider ingen tab af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke om jeg er unormal, er jeg sikkert.

men min lyst til sugarpiger eller gp er fuldstændig væk. Har hverken lyst eller noget andet til at dyrke sikker sex med andre end mig selv.

og indrømmer blankt at jeg faktisk finder det enormt grænseoverskridende at se annoncer, også nye i denne tid ! Så er man i min verden fuldstændig ude af trit med den virkelighed som vi desværre befinder os i.

heldigvis er der masser af spændende tråde og debatter herinde som istedet opvejer min hidsighed over manglende empati og skødesløshed !

ha en dejlig dag !

Del dette indlæg

Link til indlæg
2cool skrev, for 20 minutter siden:

Den dag jeg så din annonce på, stod der IKKE at du havde lukket, det er først nået du senere har sat på.

Går du i glemmebogen, så betyder det bare at din service er elendig. Derimod skriver dine faste kunder at de støtter din måde og håndtere dit valg på og de skal nok komme tilbage, selvom din annonce er deaktiveret/slettet i den tid hvor denne shitstorm står på.

Og når den er over, så starter du op på en frisk og så vælter fyrene nok ind.

Det svare jo til at du tager 14dage på ferie, der deaktivere du også din annonce når du sidder i Spanien og slikker sol.

Og nu hvor du er CVR reg, så kan du jo trække annonceprisen fra i skat, så du lider ingen tab af det.

Jeg skal da lige love for at DU er ude med riven.Jeg HAVDE åbent indtil det blev påbudt MIN virksomhedstype at lukke ned. Dvs massør/wellness osv. Allerede torsdag morgen da kl var omkring halv 5, der skrev jeg i min annoncetekst at der nu var lukket indtil der stod andet i min annonce. Da det ikke er længere var lovligt at holde åbent, så blev der LUKKET. Så er den ærlig talt IKKE ret meget længere.  Selvom jeg kan trække ting fra som værende driftsudgifter, så vil jeg da stadig gerne have noget for mine penge fremadrettet og derfor annoncerer jeg stadig med jævne mellemrum. Normalt, så er min annonce aktiv hver dag, det er den dog ikke i disse dage. DU må jo selvfølgelig tænke hvad du vil, men du er jo imod ALLE piger der annoncerer, også selvom der oplyses at der er lukket! Jeg kan ikke se hvorfor jeg skal slette alt/hele min annonce bare fordi jeg har lukket pt, jeg er her jo stadig lige som andre danske piger der også stadig annoncerer. Det er ikke forbudt at reklamere.

Redigeret af malle1980

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

Jeg mener igen der er forskel på om man skal eksisterer i det samfund man påvirker lige nu eller om man kan tage hjem til sit eget hjemland bagefter.. Og det igen heller ikke det mit opslag handler om.. Det handler om den generelle ulighed der er i min branche og at alle de danske piger der har vovet at holde åbent bliver udskældt af ikke kun gæster men også andre piger hvorimod de udenlandske få anmeldelser.. 

Den generelle ulighed i branchen skyldes vel den manglende regulering af området, samt det indre markeds fri bevægeligheder.

Jeg synes ikke det er i orden at “udskamme” piger - uanset nationalitet - som vælger at have åben. En bemærkning om det, kan selvfølgelig være på sin plads.

Skulle en pige få en anmeldelse nu, og stod det klart at besøget har været under påbuddet, så anser jeg det som noget negativt. Dette uanset om anmeldelsen har været i positive vendinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår så udmærket pigernes frustration over både Corona krisen og den ulige konkorrence med de udenlandske 'kolleger', Corona virus eller ej.

Og det bekræfter kun mit valg om kun at besøge udvalgte danske (eller naturaliserede danske) piger, fremfor at spare lidt på skillingerne oved at prøve lykken med udenlandsk arbejdskraft.

Mine øst europæiske kolleger får også flere og flere opgaver (som de har svært ved at magte) til 40 % af min løn :-(

Søde skønne Jennifer:

Jeg (og sikkert mange flere) ønsker ikke at du bliver en af de udenlandske piger :-)

Og jeg lover dig, at jeg nok skal stille op i køen når du tager imod besøg igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 12 minutter siden:

Den eneste måde man kan udkonkurrere de udenlandske piger så de måske ikke kommer herop er at danske piger sænker priserne lidt så de bliver kunkurence dygtige, men det er nok ikke relevant tænker jeg.

Problemet er jo også hvad de tilbyder.. Ikke kun prisen.. Hvor meget skal man gå ned i pris for at folk vil vælge et blowjob med kondom fremfor et uden.? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 11 minutter siden:

Jeg synes ikke det er i orden at “udskamme” piger - uanset nationalitet - som vælger at have åben. En bemærkning om det, kan selvfølgelig være på sin plads.

Du ser heller ikke noget udskamning af nogen piger fra min side af.. Jeg nævner at det er usolidarisk men det er vist også det mest udskammende ved tråden.. Tilgengæld så ser du mig bede andre om ikke at nævne personer eller bestemte piger fordi jeg ikke føler det er på sin plads.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Du ser heller ikke noget udskamning af nogen piger fra min side af.. Jeg nævner at det er usolidarisk men det er vist også det mest udskammende ved tråden.. Tilgengæld så ser du mig bede andre om ikke at nævne personer eller bestemte piger fordi jeg ikke føler det er på sin plads.. 

Nej, det var heller ikke møntet på dig, men mere generelt.

Jeg er ikke helt med, hvad eller hvem er usolidariske? Og hvad er det, der ikke må nævnes ift. de bestemte personer/piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 1 minut siden:

Nej, det var heller ikke møntet på dig, men mere generelt.

Jeg er ikke helt med, hvad eller hvem er usolidariske? Og hvad er det, der ikke må nævnes ift. de bestemte personer/piger?

Jeg ville ikke have det her blev en tråd der skulle handle omkring at ud skamme nogen piger.. Hverken danske eller udenlandske.. Derfor gad jeg ikke der skulle opstår mudderkast som ellers er i gang.. 

Alt det kunne du læse i opslaget:biggrin:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen

de udenlandske piger giver bare mere valuta for pengene og jeg synes det er fint at mange hér ønsker at besøge de danske... det er et klassisk "udbud og efterspørgsel" - ingen grund til at være sur - sådan ser markedet også ud efter corona

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Problemet er jo også hvad de tilbyder.. Ikke kun prisen.. Hvor meget skal man gå ned i pris for at folk vil vælge et blowjob med kondom fremfor et uden.? 

Nu er der jo også udenlandske piger som ikke tilbyder blow uden gummi og danske piger som tilbyder uden.

For mig er det ikke vigtigt om det er med el uden, jeg går mere efter selve oplevelsen og pigen, gerne GFE .

Hvis man kunne få 20-30 min hos en dansk pige for 500-600 kr, tror jeg seriøst i ville få meget mere at lave.

Det vil altid være kunder som vil betale mere, men sådan nogle som mig, håndværkeren villle komme oftere hos dig med lidt mindre priser.

Jeg personligt vælger udenlandske kun pga priserne og det er lidt ærgelig, men er ikke direktør så har simpelt ikke råd og besøger gerne en pige 1 gang om ugen ca .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
kenderen skrev, for 2 minutter siden:

de udenlandske piger giver bare mere valuta for pengene og jeg synes det er fint at mange hér ønsker at besøge de danske... det er et klassisk "udbud og efterspørgsel" - ingen grund til at være sur - sådan ser markedet også ud efter corona

Du kan godt ha en pointe der, har haft mange GFE oplevelser med udenlandske piger som jeg ikke har oplevet med danske piger på samme måde, kun min private sugarbabe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
DygtigMaler skrev, for 3 minutter siden:

Nu er der jo også udenlandske piger som ikke tilbyder blow uden gummi og danske piger som tilbyder uden.

For mig er det ikke vigtigt om det er med el uden, jeg går mere efter selve oplevelsen og pigen, gerne GFE .

Hvis man kunne få 20-30 min hos en dansk pige for 500-600 kr, tror jeg seriøst i ville få meget mere at lave.

Det vil altid være kunder som vil betale mere, men sådan nogle som mig, håndværkeren villle komme oftere hos dig med lidt mindre priser.

Jeg personligt vælger udenlandske kun pga priserne og det er lidt ærgelig, men er ikke direktør så har simpelt ikke råd og besøger gerne en pige 1 gang om ugen ca .

Ja men nu kan jeg læse der også er rigtig mange der giver dårlige anmelder når de besøger en gp der er billigt. Og der er ikke så mange klager for dem der koster lidt mere;)

Nogen gange passer tingene bare  sammen:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Indiske Devina skrev, Lige nu:

Ja men nu kan jeg læse der også er rigtig mange der giver dårlige anmelder når de besøger en gp der er billigt. Og der er ikke så mange klager for dem der koster lidt mere;)

Nogen gange passer tingene bare  sammen:-)

desværre ik altid, jeg har haft rigtig gode oplevelser for små penge og mindre gode for flere penge, tror det handler om flere ting, bla kemi samt pigen og gæsten imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
DygtigMaler skrev, Lige nu:

desværre ik altid, jeg har haft rigtig gode oplevelser for små penge og mindre gode for flere penge, tror det handler om flere ting, bla kemi samt pigen og gæsten imellem.

Det er rigtig, hvis hvis du kigger på flere tallet af anmelder bliver der hurtigt malet et billed:-) det byder ikke at alle er sådan:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...