Hop til indhold

Ny kæmpe krise

Featured Replies

Skrevet

Man føler sig hensat til bibelen og Ægyptens plager.

Skrevet

Jeg griner lidt af det imens jeg tænker på Gandalf;

You shall not pass

Skrevet

Det er faktisk gamle nyheder Ekstrabladet bringer. Det er en krise der har stået på i mange måneder.

Skrevet

Den historie er da vist helt i tråd med EkstraBladets nye mål om igen at være ‘dagsordensættende’, ligesom bladet var i 1960erne og et par årtier frem :-) 

Ironi kan forekomme :-) 

Venligst

French

Skrevet

Det er faktisk ikke noget at gøre grin med, det har før ført til hungersnød og mennesker der er døde af sult i Afrika, en græshoppesværm på størrelse med Fyn fortærer alt på deres vej, der er intet tilbage når de flyver videre. Det er nok svært at forstå for folk der betragter det som en selvfølge at der altid er fyldt op med varer i supermarkedet.

Skrevet

Jeg synes det er fantastisk som landet lige pludselig har en solid økonomi til at modstå disse Covid19 udfordringer, der er ikke længe side vi blev tudet ørene fulde om at vi manglede penge til stort set næsten alt indenfor sygehusvæsen, ældrepleje ect….

Skrevet

Skyld dem, træk gat og tarme ud, kog dem nogle minutter i olie, vend dem i salt, chili og basilikum og steg dem til de er sprøde og så er de lige til spise og knaser som franske kartofler. Masser af proteiner.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.