Hop til indhold

Tara i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

har besøgt denne trans for en del år siden og spar jeres penge, billede af ansigtet stemmer men billede med røven er overhovedet ikke hendes, hun er maskulin og ret uinteresseret.

bare et heads up til jer derude

https://annoncelight.dk/showad/292029

Redigeret af Ksm

Skrevet

Hun skifter navn hele tiden . Sofia Rusi , Hayet , Danmarks smukkeste Trans og mange flere. Hun er ikke værd at besøge.

Skrevet

Hvad er det som gør at i ikke kan lide hende? Så maskulin er hun da heller ikke, synes hun har en del makeup på langt hår osv. Jeg synes ellers, at jeg har fået ok oplevelser. Prisen er lidt i den høje ende. Men jeg synes hun ser fin ud og sutter og knepper godt.

Redigeret af Mrev94

Skrevet

Hendes personlighed er imod hende. Besøgte hende engang i Randers. Det værste jeg nogensinde har prøvet.

Skrevet

Det er mærkeligt hun skriver følgende på sin profil:

"Og visser ikke ansigt ville gerne holde det diskret :) "

Og så har hun 2 billeder af sit ansigt?

Men hun har ellers et smukt ansigt.

• 1 month later...
Skrevet

Sjovt at hun ret mange gange skifter navn og mindst lige så mange gange skifter Nationalitet. I mine øjne er hun dybt utroværdig. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.