Hop til indhold
replyy

GB med naboens datter på 21 år.

Recommended Posts

HUSK AT BOOK DIG SNARESt! husk info om hvor i landet du bor.....

Naboens smukke og liderlige danske babe på 21 år tilbyder et frækt 2 timers gangbang.

Kom og knep mig godt igennem..... for jeg elsker at få masser af pik og så kom og lever alt det sæd du kan pumpe ud af din pik, om du knepper mig eller spiller pik ud over mig er ligegyldigt ....... lige hvor du vil ! 

Ingen fingre op i fissen og numsen, men pikke ja tak.

Konceptet er, at hun er passiviseret og har blindfold på, mens hun bliver taget af den ene pik efter den anden. 

Hun vil ligge blindfoldet mens hun bliver taget af jer mænd en efter en..

Prisen for at deltage er 800 kr. for 2 timer, og du må komme alle de gange du kan.
Så skynd dig at melde dig til, det bliver en oplevelse du sent vil glemme.

Det kommer til at foregå lørdag d. 18 april i Nyborg (eller fredericia). Fra kl. 12.00 - 14.00.

Min kæreste vil være tilstede under hele eventet og passer godt på mig.  Vi er et kærestepar, som har en fantasi om at Sara bliver kneppet af mange mænd på skift.  Da vi er et privat par og aldrig har prøvet dette før har vi desværre nogle betingelser for at du kan deltage.

1)     Maks 39 år.

2)     Du skal oplyse, hvilken by du er fra

3)     Du skal medsende et billede af  ansigt. – ansigtet må gerne være lidt sløret (evt. skjulte øjne), vi skal bare være sikre på du ikke er vores kollega eller nabo.

PS. Da jeg kun ønsker seriøse og erfarne deltagere vil dette event ikke blive lagt op annoncelight.  Send en pm her på eroguide.

Der vil ikke blive sendt nogle billeder af os. Henvendelser med spørgsmål herom vil blive ignorereret..

 Obs.  Eventet afholdes d. 18 april, såfremt forsamlingsforbuddet ikke forlænges.  Skulle forbudet blive forlænget, vil Eventet naturligvis blive udskudt. 

Redigeret af replyy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gangbang i disse tider lyder som en meget dårlig idé og alt efter hvor mange I er sikkert også ulovligt, da et betalt gangbang næpper falder ind under private forsamlinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er jo ikke ulovligt endnu. Og vi kan da håbe det lykkes. Men husk ar holde øje med guidelines :)

Redigeret af Anders2

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 49 minutter siden:

bør slettes af admin...

Først var jeg enig med dig. Men det er jo faktisk efter den 13/4 altså langt ude i fremtiden - så der går lidt inden det bør slettes. Det er først ulovligt hvis karantænen forlænges. 
EG har jo vist sit ligeglade ansigt ved st være dundrende tavse indtil det blev decideret ulovligt. Og nu er der en lille notits her og på al der forsvinder så snart man laver den mindste søgning. Så jeg tror ikke du skal regne med noget. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
replyy skrev, for 5 timer siden:

HUSK AT BOOK DIG SNARESt! husk info om hvor i landet du bor.....

Naboens smukke og liderlige danske babe på 21 år tilbyder et frækt 2 timers gangbang.

Kom og knep mig godt igennem..... for jeg elsker at få masser af pik og så kom og lever alt det sæd du kan pumpe ud af din pik, om du knepper mig eller spiller pik ud over mig er ligegyldigt ....... lige hvor du vil ! 

Ingen fingre op i fissen og numsen, men pikke ja tak.

Konceptet er, at hun er passiviseret og har blindfold på, mens hun bliver taget af den ene pik efter den anden. 

Hun vil ligge blindfoldet mens hun bliver taget af jer mænd en efter en..

Prisen for at deltage er 800 kr. for 2 timer, og du må komme alle de gange du kan.
Så skynd dig at melde dig til, det bliver en oplevelse du sent vil glemme.

Det kommer til at foregå lørdag d. 18 april i Nyborg (eller fredericia). Fra kl. 12.00 - 14.00.

Min kæreste vil være tilstede under hele eventet og passer godt på mig.  Vi er et kærestepar, som har en fantasi om at Sara bliver kneppet af mange mænd på skift.  Da vi er et privat par og aldrig har prøvet dette før har vi desværre nogle betingelser for at du kan deltage.

1)     Maks 39 år.

2)     Du skal oplyse, hvilken by du er fra

3)     Du skal medsende et billede af  ansigt. – ansigtet må gerne være lidt sløret (evt. skjulte øjne), vi skal bare være sikre på du ikke er vores kollega eller nabo.

PS. Da jeg kun ønsker seriøse og erfarne deltagere vil dette event ikke blive lagt op annoncelight.  Send en pm her på eroguide.

Der vil ikke blive sendt nogle billeder af os. Henvendelser med spørgsmål herom vil blive ignorereret..

 Obs.  Eventet afholdes d. 18 april, såfremt forsamlingsforbuddet ikke forlænges.  Skulle forbudet blive forlænget, vil Eventet naturligvis blive udskudt. 

Vil nok udskyde det GB hvis jeg var dig da jeg er næsten sikker på der bliver forlænget vil, gerne deltage hvis det bliver i Nyborg :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, den 24.3.2020 at 18:50:

Der finde allerede en privat gb gruppe herinde, hvor der var 100% fremmøde da det jo er gratis

Okay, hvad er det lige for en gruppe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...