Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

I disse lidt underlige tider er det jo ikke verdens bedste ide med nærkontakt. Så jeg ville høre om der er nogen derude der kender en pige eller et par der tilbyder at man bare kigger på? Det behøver ikke være en GP, en privat aftale ville også være fin for mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydskfyr skrev, for 9 timer siden:

Hej,

I disse lidt underlige tider er det jo ikke verdens bedste ide med nærkontakt. Så jeg ville høre om der er nogen derude der kender en pige eller et par der tilbyder at man bare kigger på? Det behøver ikke være en GP, en privat aftale ville også være fin for mig :)

Du har ikke prøvet webcam ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydskfyr skrev, for 9 timer siden:

Hej,

I disse lidt underlige tider er det jo ikke verdens bedste ide med nærkontakt. Så jeg ville høre om der er nogen derude der kender en pige eller et par der tilbyder at man bare kigger på? Det behøver ikke være en GP, en privat aftale ville også være fin for mig :)

Skal det nødvendigvis være en pige eller et par?
Hvis du kan nøjes med en lettere fedladen mand i sin bedste alder, så er du velkommen til at stikke hovedet forbi, og medbringe en håndfuld plovmænd - så skal vi nok få det spændende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...