jydskfyr 98 Skrevet 23. Marts, 2020 Hej, I disse lidt underlige tider er det jo ikke verdens bedste ide med nærkontakt. Så jeg ville høre om der er nogen derude der kender en pige eller et par der tilbyder at man bare kigger på? Det behøver ikke være en GP, en privat aftale ville også være fin for mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 24. Marts, 2020 jydskfyr skrev, for 9 timer siden: Hej, I disse lidt underlige tider er det jo ikke verdens bedste ide med nærkontakt. Så jeg ville høre om der er nogen derude der kender en pige eller et par der tilbyder at man bare kigger på? Det behøver ikke være en GP, en privat aftale ville også være fin for mig Du har ikke prøvet webcam 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 24. Marts, 2020 jydskfyr skrev, for 9 timer siden: Hej, I disse lidt underlige tider er det jo ikke verdens bedste ide med nærkontakt. Så jeg ville høre om der er nogen derude der kender en pige eller et par der tilbyder at man bare kigger på? Det behøver ikke være en GP, en privat aftale ville også være fin for mig Skal det nødvendigvis være en pige eller et par? Hvis du kan nøjes med en lettere fedladen mand i sin bedste alder, så er du velkommen til at stikke hovedet forbi, og medbringe en håndfuld plovmænd - så skal vi nok få det spændende 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest serviceboy Skrevet 24. Marts, 2020 Hvor er du henne i landet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg