AlfaN 2236 Skrevet 23. Marts, 2020 Ja så ved man da hvad forskellen er Jeg vil selvfølgelig have sugar for alle møder, også første gang. Og nej det er ikke prostitution. En prostituret er sammen med ALLE, også dem hun ikke finder tiltrækkende. Kopieret fra en profiltekst på sd :-) 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 23. Marts, 2020 Hvor gammel er profilen ca. Det lyder meget ungt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 23. Marts, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 1 minut siden: Hvor gammel er profilen ca. Det lyder meget ungt. Næ, det er sådan set en udbredt misforståelse, også blandt mænd. Enten er jeg i virkeligheden en SB, eller jeg må lave mit koncept om 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 23. Marts, 2020 uanset om du er GP eller sugarbabe, så er du prostirueret. Nogen er luksus GP, dem som kun tager imod de fyre som lever op til deres krav eller så har ramt bunden og tager imod alt, bare for pengene. Jeg slikker også min chef i røven efter en højere stilling 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Jeg tænker at sugardating / sugarbabe i sin oprindelige form er anderledes end den gængse opfattelse af hvad der er prostitution. Sådan som jeg opfatter det så har det i sin oprindelige form været sådan at en sugarbabe har en eller 2 faste sugardaddys der agerer en slags kæreste/ elskerinde. At hun får betalt sine udgifter ( eks. bolig ) og får dyre gaver såsom parfume og dyre tasker og sko. Altså gaver istedet for kontanter sugarbabe ( igen i sin oprindelige form ) har altså kun en eller meget få " elskere - De går ud og spiser sammen . I teatret og sover sammen på hotel osv. I det hele taget dater de og har kontakt både på skrift og pr telefon udenfor sengen. Men forholdet er hemmeligt idet manden ( sugardaddyen ) som oftest har en hustru derhjemme og ikke er interesseret i at lave om på det. Men hvor en prostitueret der eks. arbejder i en klinik har fri når hun går derfra er en sugarbabe mere " indfanget" af sin sugardaddy. Nu - igen som jeg anser det - er det mere flydende. Begrebet sugarbabe bliver brugt nu af kvinder der har mange sexpartnere og som får direkte kontanter af dem og som ikke ser dem i sin fritid. De kalder sig sugarbabes på trods af at der jo oprindeligt blev ment noget andet med begrebet. Redigeret 23. Marts, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 23. Marts, 2020 Lady C skrev, for 7 minutter siden: sugarbabe ( igen i sin oprindelige form ) har altså kun en eller meget få " elskere - De går ud og spiser sammen . I teatret og sover sammen på hotel osv. I det hele taget dater de og har kontakt både på skrift og pr telefon udenfor sengen. Men forholdet er hemmeligt idet manden ( sugardaddyen ) som oftest har en hustru derhjemme og ikke er interesseret i at lave om på det. Men hvor en prostitueret der eks. arbejder i en klinik har fri når hun går derfra er en sugarbabe mere " indfanget" af sin sugardaddy. Det er da stadig prostitution, uanset hvor mange kunder man har. Sex for penge / gaver = prostitution. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9522 Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) AlfaN skrev, for 59 minutter siden: Ja så ved man da hvad forskellen er Jeg vil selvfølgelig have sugar for alle møder, også første gang. Og nej det er ikke prostitution. En prostituret er sammen med ALLE, også dem hun ikke finder tiltrækkende. Kopieret fra en profiltekst på sd Hun har tydeligt vis ikke forstået, at det ikke er forskellene på de forskellige koncepter der definere om der er tale om prostitution eller ej, men derimod om der er aftalt erotisk samvær, mod betaling eller afregning i form af gaver o.lign. Juridisk er det sådant set rimeligt entydigt, af folk så betragter nogle koncepter som mere tillokkende end andre, ændre sådant set ikke på, at hvis det erotiske samvær er betinget af en aftalt handel, så er der tale om prostituion. Redigeret 23. Marts, 2020 af TheVoice 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Liv skrev, for 9 minutter siden: Det er da stadig prostitution, uanset hvor mange kunder man har. Sex for penge / gaver = prostitution. jovist men kontruktionen er anderledes. Og måden at " arbejde" på er anderledes . Og så kan jeg ikke lade være at reflektere videre og har lige et spørgsmål . Jeg har ikke svaret men kun spørgsmålet : Hvis en elskerinde får gaver af sin elsker ( han har en kone derhjemme ) - er hun så prostitueret ? Er det i det øjeblik hun kalder sig sugarbabe ? - Redigeret 23. Marts, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 23. Marts, 2020 Lady C skrev, for 1 minut siden: jovist men kontruktionen er anderledes. Og måden at " arbejde" på er anderledes . Det behøver den såmænd ikke være, der er SB’er der tager alt og GP’er der omhyggeligt vælger ud. Men trådstarters eksempel viste en pige, der tror at hun ikke er prostitueret, og det var hvad jeg svarede på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 23. Marts, 2020 Liv skrev, for 3 minutter siden: Det behøver den såmænd ikke være, der er SB’er der tager alt og GP’er der omhyggeligt vælger ud. Men trådstarters eksempel viste en pige, der tror at hun ikke er prostitueret, og det var hvad jeg svarede på Og tråden var kun ment som sjov, da jeg mener hendes formulering er helt forkert og ret komisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 23. Marts, 2020 Bliver nok ikke populær, når/hvis hun læser min besked, om at prostitution og sd er det samme, hvis der tages penge for sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Jeg har jo bestemt den gamle opfattelse af begrebet SugarDating. Som de der har set mine tidligere skriv, ved så praktiserer jeg SugarDating i den oprindelige form. Har en SB som bor i en lejlighed betalt af mig. Hun studerer, ja faktisk er hun nummer 3 i rækken. Hun bor i mit firmas lejlighed. Vi har kontor i stueetagen og hun bebor første salen. Udover fri husleje, arbejder hun nogle timer i min virksomhed, som hun får betaling for. Derudover spiser vi ofte sammen, enten ude eller i lejligheden. Disse udgifter afholder jeg også. Shoppingture i ny og næ, hvor jeg selvfølgelig også betaler. Tidligere SB har også været med på rejser. Imens hun er SB for mig, ser hun ikke andre. Det er i hvert fald aftalen, det regner jeg med hun overholder. Skulle der ske det, at hun fik en kæreste, så ved hun, at så stopper vores aftale, hvilket også ville betyde hun skulle flytte. Jeg kommer og går, ofte med ret kort varsel. Og hun ved ikke hvornår jeg er på kontoret etc. Har aldrig oplevet eller haft opfattelsen af, at hun har snydt. Har også en lidt ældre veninde, som jeg besøger sjældnere. Vel et par gange om måneden. Disse besøg er planlagte og aftalte. Hun er enlig mor, der ikke gider en fast kæreste. Men som alligevel savner lidt elskov og hygge ind i mellem. Hun får ikke som sådan penge for mine besøg. Men derimod hvis hun mangler et eller andet, gerne lidt større ting, så får hun det. Eller som i januar hvor et af børnene havde fødselsdag, hvor barnet ønskede sig en lidt speciel og halvdyr cykel, den fik hun og kunne give sit barn i gave. Lidt computere, tv og så videre er det også blevet til. Ligesom de sidste sommer var tre uger i mit sommerhus. Så jo, den oprindelige SugarBabe eksisterer stadig. Har dog også en profil på SugarDating. Det sker, at jeg laver en aftale derinde. Men forsøger at gå udenom de, der åbenlyst kører forretning som en GP - Eller hvor der ligger anmeldelser/efterlysninger på vedkommende herinde. Redigeret 23. Marts, 2020 af Æ´Synderjyde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 23. Marts, 2020 AlfaN skrev, for 1 time siden: Ja så ved man da hvad forskellen er Jeg vil selvfølgelig have sugar for alle møder, også første gang. Og nej det er ikke prostitution. En prostituret er sammen med ALLE, også dem hun ikke finder tiltrækkende. Kopieret fra en profiltekst på sd Same same, but different Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 23. Marts, 2020 Liv skrev, for 44 minutter siden: Det er da stadig prostitution, uanset hvor mange kunder man har. Sex for penge / gaver = prostitution. Den diskussion havde jeg med en herre der søgte en sugarbabe .-) Han ønskede en affære med en kvinde der IKKE var prostitueret/professionel . Spurgte hvordan han skelnede mellem sugarbabe og glædespige i forhold til at være professionel - fik ikke noget brugbart svar. Fortalte, at i min optik er det prostitution i det minut der er betaling for sex! Behov, begær, hudsult eller Sex Titlen er vel underordnet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 24. Marts, 2020 Tilbyder du samleje og/eller andre seksuelle ydelser mod betaling, så er det prostitution. Sugardating lyder som om det er prostitution med mere. Men kan jo stille følgende spørgsmål: Vil man stadigvæk give en sugarbabe noget som helst, uden at modtage nogen former for seksuelle ydelser? Og det næste spørgsmål er nok: Hvad er så en "seksuel ydelse"? For nogen mennesker giver det en seksuel kick ved bare at købe eller give noget til en sugarbabe, fx at se hende i flot kjole han har købt til hende osv. Det er for nogens vedkommende en seksuel ydelse. Så som jeg skrev før: For mig lyder sugardating som om det er prostitution med mere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 24. Marts, 2020 TV Louise skrev, for 13 minutter siden: Tilbyder du samleje og/eller andre seksuelle ydelser mod betaling, så er det prostitution. Sugardating lyder som om det er prostitution med mere. Men kan jo stille følgende spørgsmål: Vil man stadigvæk give en sugarbabe noget som helst, uden at modtage nogen former for seksuelle ydelser? Og det næste spørgsmål er nok: Hvad er så en "seksuel ydelse"? For nogen mennesker giver det en seksuel kick ved bare at købe eller give noget til en sugarbabe, fx at se hende i flot kjole han har købt til hende osv. Det er for nogens vedkommende en seksuel ydelse. Så som jeg skrev før: For mig lyder sugardating som om det er prostitution med mere. Hvis det er sådan er alle hvis prostitueret. En mand køber gaver eller giver penge eller betaler for sin kone,kæreste eller elskerinde. En kvinde kan gøre det samme men det er ikke prostitution. Mange mennesker dater, tager hinanden ud og spise i bio køber blomster osv. Det er ikke prostituon. Det sugardating lavet til var at man kunne møde hianden og få en kæreste / mand/kone. Det er også derfor at de ikke reklamere for at man giver penge men gaver. At nogen gør det kun får at få penge er en anden sag. Og der er faktisk folk der mødes hvor hun får en ny taske eller andre ting uden der er sex involveret.:-) Konceptet er mød en forkælende sugar daddy eller sugar mommy. Ikke mød en kunde:-) I min verden er det altså 2 forskellige ting og hvis vi gp'er sagde nej til ligeså mange mænd som sugar babes gør vil vi ikke have noget job:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 24. Marts, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 24 minutter siden: Hvis det er sådan er alle hvis prostitueret. En mand køber gaver eller giver penge eller betaler for sin kone,kæreste eller elskerinde. En kvinde kan gøre det samme men det er ikke prostitution. Mange mennesker dater, tager hinanden ud og spise i bio køber blomster osv. Det er ikke prostituon. Det sugardating lavet til var at man kunne møde hianden og få en kæreste / mand/kone. Det er også derfor at de ikke reklamere for at man giver penge men gaver. At nogen gør det kun får at få penge er en anden sag. Og der er faktisk folk der mødes hvor hun får en ny taske eller andre ting uden der er sex involveret.:-) Konceptet er mød en forkælende sugar daddy eller sugar mommy. Ikke mød en kunde:-) I min verden er det altså 2 forskellige ting og hvis vi gp'er sagde nej til ligeså mange mænd som sugar babes gør vil vi ikke have noget job:-) Hvis man er i et forhold, hvor man KUN får seksuelle ydelser hvis man har betalt for det i form af penge eller gaver, så er det i mine øjne prostitution. Hvis dette ikke er tilfældet så er det ikke prostitution. Så nej, jeg mener ikke alle er prostituerede. Redigeret 24. Marts, 2020 af TV Louise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 24. Marts, 2020 (edited) TV Louise skrev, for 4 minutter siden: Hvis man er i et forhold, hvor man KUN får seksuelle ydelser hvis man har betalt for det i form af penge eller gaver, så er det i min øjne prostitution. Hvis dette ikke er tilfældet så er det ikke prostitution. Så nej, jeg mener alle er ikke prostituerede. Ja jeg vil både give dig ret og ikke give dig ret:-) Det er meget svært at skelne og jeg tro måske en sugars ender i det her miljø på længere sigt. Men der er stadig en del der leder efter den eneste ene hvilket er så sødt:-) Men igen hvis jeg havde en kæreste og han tog mig ud på en dyr middag og et fint hotel og købte en gave til mig eks på valentines day. Så ville jeg da give tilbage med et ordentlig blæs og lækkert sex:-) Jeg mener bare at det hele er lidt i en gråzone:-) Redigeret 24. Marts, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 24. Marts, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 10 minutter siden: Men igen hvis jeg havde en kæreste og han tog mig ud på en dyr middag og et fint hotel og købte en gave til mig eks på valentines day. Så ville jeg da give tilbage med et ordentlig blæs og lækkert sex:-) Jeg mener bare at det hele er lidt i en gråzone:-) Det skal du også have lov til. Men der skal også være den mulighed at du kan give ham den samme ordentlig blæs og lækkert sex, uden at han tog dig på en dyr middag og et fint hotel og købte en gave til dig eks på valentines day. Den mulighed vil han ikke have haft, hvis det var prostitution. For så SKULLE han betale for det først, enten ved penge eller gaver. Det skal din kæreste "heldigvis" ikke, og derfor vil jeg ikke kalde det prostitution, det du beskriver. Redigeret 24. Marts, 2020 af TV Louise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 24. Marts, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 28 minutter siden: Ja jeg vil både give dig ret og ikke give dig ret:-) Det er meget svært at skelne og jeg tro måske en sugars ender i det her miljø på længere sigt. Men der er stadig en del der leder efter den eneste ene hvilket er så sødt:-) Jamen en sugarbabe kan godt ende med at blive den eneste ene. Det kan man da ikke udelukke. Og som du selv siger det er da meget sødt. Redigeret 24. Marts, 2020 af TV Louise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 24. Marts, 2020 Jeg er enig i at sugardating også er prostitution for mange piger ihvertfald. Det skal lige siges at ca 10 procent af de piger derinde sælger ikke seksuele ydelser, men sælger sig selv for en form for besøgsven, lytte ven eller til ensomme mænd i det hele taget som har brug for en at være sammen med uden sex., men det er jo også proshution når der er penge involveret. Men de resterende 90 procent, sælger sig selv for sex. og jeg er lidt forbavset over hvad de unge er villige til for penge, er lidt trist syntes jeg, men ved mange af dem har et stort forbrug som de skal finansere i form af tøj, telefoner, sko, tasker og coke også... min tidligere sugarbabe havde et markant coke misbrug som jeg ikke ville finansiere . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 24. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 3 timer siden: Jeg er enig i at sugardating også er prostitution for mange piger ihvertfald. Det skal lige siges at ca 10 procent af de piger derinde sælger ikke seksuele ydelser, men sælger sig selv for en form for besøgsven, lytte ven eller til ensomme mænd i det hele taget som har brug for en at være sammen med uden sex., men det er jo også proshution når der er penge involveret. Men de resterende 90 procent, sælger sig selv for sex. og jeg er lidt forbavset over hvad de unge er villige til for penge, er lidt trist syntes jeg, men ved mange af dem har et stort forbrug som de skal finansere i form af tøj, telefoner, sko, tasker og coke også... min tidligere sugarbabe havde et markant coke misbrug som jeg ikke ville finansiere . Ville bare lige slå fast at jeg ikke har noget imod sugardaters. Vil man gerne tilbyde ydelser for penge eller gaver, er det op til en selv. Mange sugarbabes og sugardaddies har det sikkert godt med hvad de laver, og fred være med det. Tråden handler bare om hvad vi mener er forskellen mellem sugardating og GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 24. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 3 timer siden: Jeg er enig i at sugardating også er prostitution for mange piger ihvertfald. Det skal lige siges at ca 10 procent af de piger derinde sælger ikke seksuele ydelser, men sælger sig selv for en form for besøgsven, lytte ven eller til ensomme mænd i det hele taget som har brug for en at være sammen med uden sex., men det er jo også proshution når der er penge involveret. Men de resterende 90 procent, sælger sig selv for sex. og jeg er lidt forbavset over hvad de unge er villige til for penge, er lidt trist syntes jeg, men ved mange af dem har et stort forbrug som de skal finansere i form af tøj, telefoner, sko, tasker og coke også... min tidligere sugarbabe havde et markant coke misbrug som jeg ikke ville finansiere . Hvad med social arbejdere, psykiatriske sygeplejersker, pædagoger på bosteder osv. Er de så også prostituerede? De får penge for at lytte og besøge ensomme mænd bla. a. Er de så statens ludere? ( ei kunne ikke lade være, den lå lige til højrebenet) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 24. Marts, 2020 Lady C skrev, for 1 minut siden: Hvad med social arbejdere, psykiatriske sygeplejersker, pædagoger på bosteder osv. Er de så også prostituerede? De får penge for at lytte og besøge ensomme mænd bla. a. Er de så statens ludere? ( ei kunne ikke lade være, den lå lige til højrebenet) er vist ik det samme , men ka se dit glimt i øjet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moeffe 93 Skrevet 24. Marts, 2020 For min skyld må i kalde det hvad i vil. Forskellen for mig har været at mange Sugar Datere render fra deres aftaler. Hvor imod de fleste Glædespiger jeg har mødt var til at lave en aftale med. Sugar piger er også lidt mere large mht. brug af gummi. Når jeg kører i kødet mærker jeg absolut ingen forskel. De fleste danske gp er fantastiske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg