Hop til indhold
Julius

Besøger du stadig glædespiger?

Besøger du stadig glædespiger - Ja/Nej  

167 medlemmer har stemt

1. 1. Besøger du stadig glædespiger i denne corona tid?

• Ja
      10
    • Nej
      157

Recommended Posts

Ubeskriveligt skrev, for 2 timer siden:

Nu kender jeg ikke konceptet bag Seductiongirls. Men jeg bemærkede da lige at en af pigerne fra Seductiongirls har lavet en annonce i dag opdateret kl 16.13

Så helt lukket kan der vel ikke være :)

https://annoncelight.dk/showad/291114

Kan se at hun er VIP.  Det giver den mulighed, at man på forkant fortælle hvornår ens annonce skal gøres aktiv.  På AL, skal man selv gøre sin annonce aktiv hver dag, med mindre man eksempelvis gør som beskrevet.  Da pigen normalt har valgt om tirsdagen,  kan hun jo faktisk have bedt systemet om, at aktivere hendes annonce hver mandag.  Det kan jo ligeledes være gjort da det stadig ikke var forbudt at modtage gæster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 10 timer siden:

Hjemmeside er forældet fordi du ikke bruger det? Det er der altså stadig andre der gør ;) 

Hvis du har ellers har fulgt med på eg så har der været flere tråde om hvad os bruger til at finde piger, der var ikke en der skrev hjemmesider, så jeg tror ikke at jeg er ene fugl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaq skrev, for 3 minutter siden:

Hvis du har ellers har fulgt med på eg så har der været flere tråde om hvad os bruger til at finde piger, der var ikke en der skrev hjemmesider, så jeg tror ikke at jeg er ene fugl.

Så fordi ingen skriver det, så sker det ikke? Hjemmesiderne bliver brugt, vagtplaner og piger studeret. Jeg ved det, for jeg figurerer selv på sådan en hjemmeside ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 20 timer siden:

Kan se at hun er VIP.  Det giver den mulighed, at man på forkant fortælle hvornår ens annonce skal gøres aktiv.  På AL, skal man selv gøre sin annonce aktiv hver dag, med mindre man eksempelvis gør som beskrevet.  Da pigen normalt har valgt om tirsdagen,  kan hun jo faktisk have bedt systemet om, at aktivere hendes annonce hver mandag.  Det kan jo ligeledes være gjort da det stadig ikke var forbudt at modtage gæster.

Det er jeg slet ikke uenig i. Men annoncen er efterfølgende som i dag kl. 16.52 blevet opdateret igen så det nu fremgår i allersidste linje, at der først bliver kissemisset med den lækre GP, når Coronatiden er forbi.

Så uanset hvad er der blevet reageret på en ikke-automatisk måde og alt er nu igen trygt og roligt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Har hverken sat et Ja eller Nej.

Men har da overvejet det. Dog ikke med en pige jeg ikke har besøgt/haft besøg af før.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvom det har været den vådeste vinter, har der hersket tørke m.h.t. glædespiger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt holde mig væk :???: selv om det er svært, men så lære jeg min gamle ven at kende igen, både højre og venstre hånd bliver brugt. B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er de færreste som tør indrømme, at de besøger glædespiger, for så bliver de kritiseret voldsomt herinde og heldigvis for det. Men den sidste idiot er ikke født endnu og trods advarsler mod besøg af glædespiger, så er der stadig nogle som tænker med det lille hoved.

Men jeg fatter minus af at eroguide og andre steder tillader at lade piger reklamere med deres annoncer, dem der tilbyder sex.  Luk da for hulen annoncen ned uanset om de har betalt forud for annoncen, den kan de ikke bruge til noget alligevel. Er det ikke ulovligt at reklamere med sex annoncer, det burde der være. 

Jeg har sat min annonce på pause, så ingen bliver fristet til at skrive til mig og min tlf er slukket, jeg magter ikke at besvare liderlige idioter der tror de kan købe sex i denne tid. Men på den anden side, ved at man har annonce på, så finder man jo hurtig ud af hvem der er hjernedøde og de mænd har man vel næppe lyst til at have besøg af igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Respons.dk skrev, for 45 minutter siden:

Men jeg fatter minus af at eroguide og andre steder tillader at lade piger reklamere med deres annoncer, dem der tilbyder sex.

Det er godt du siger det, ellers var vi nok aldrig kommet til at diskutere det. Forfriskende med en ny vinkel på coronasituationen.

Jeg er helt enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fortæl mig lige hvornår “disse corona tider” er ovre?

Jeg mener samfundet lukkede da der kun var omkring et par hundrede smittede i dk - er der seriøst nogen der tror vi kommer ned på det tal igen inden for et år eller mere? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pepsa

Der er spritnye anmeldelser af gp'er under - ja, anmeldelser. Jeg har lige skældt en klaphat ud for at gå til gp, åbenbart tidligere i dag. I andre fornuftige kunne måske også bidrage til at fortælle klaphatte, at de skal lade være med det? 

Redigeret af Pepsa

Del dette indlæg

Link til indlæg

helt ærligt så orker jeg ikke at fortælle de fjolser der køber nu hvad de skal og ikke skal

Men som jeg skrev før laver jeg en liste over hvem der holder åbent i disse tider.

De er på min sorte liste ssmmen med dem hvor det er uden gummi.

Hav en sikker weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil lige bryde ind her og give noget klarhed i sagen da det er min annonce. Jeg har betalt for de her annoncer inde på annoncelight de næste 3 måneder, derfor jeg aktiverer den. Jeg modtager ingen gæster hverken på Seduction eller privat imens alt det her corona står på (:

Der står nederst i min annonce at dette først gælder fra når corona virussen ikke længere er her.

Knus Celina

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...